Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Tijlie916 apr 2020, 14:52

 63  Uma
Dat is alleen omdat hij 0 euro heeft geboden.
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 apr 2020, 15:55

 2354  Uma
Als je de 10.200 van Bart en de 6.760 van Jolien niet meetelt, staat hij onderaan... Op basis van bepaalde acties heb ik hem uitgesloten, maar het is zo vreemd dat hij zo weinig opbrengt.
Gebruikersavatar

Jay-Lo16 apr 2020, 15:58

 1690  Sven
Vermoljoen schreef:Als je de 10.200 van Bart en de 6.760 van Jolien niet meetelt, staat hij onderaan... Op basis van bepaalde acties heb ik hem uitgesloten, maar het is zo vreemd dat hij zo weinig opbrengt.
Dat had ik ook met Pieter destijds. Zowel de FTM theorie als de 'denk als een mol' wijzen naar hem.
Gebruikersavatar

vdhpieter20 apr 2020, 22:16

 12
Mijn FTM is geupdatet! Als er nog keuzes ontbreken laat maar weten!
Afbeelding

PS: Uiteraard duidelijk dat Alina de mol is 😉
Gebruikersavatar

Taupe07721 apr 2020, 15:00

 767  Yens
Tja die tabel hierboven is duidelijk vanuit de Alina tunnel imo...
Bij opdracht 2 trekt zij aan de bel, als Bart extra verdient voor iederen die hij afzet dan moet Alina ook meer want zij belt...
In aflevering 7 met de schilden wordt zij niet geraakt en dat levert 2000 euro op of 666€ (nice) voor de drie
en zo zijn er nog vele andere zaken en dan kom je op gans andere cijfers uit hoor 😎
Gebruikersavatar

schotte.jelle21 apr 2020, 15:04

 143
Ik zit ook in de Alina tunnel, maar jij duidelijk in een andere, want bv. dat Alina niet geraakt wordt door een pijl, is allesbehalve haar eigen verdienste...
Gebruikersavatar

Nonline21 apr 2020, 17:52

Molerator  6547  Uma
En haar extra geld geven voor aan de bel trekken slaagt ook op niet veel. Bart heeft belachelijk hard gekajakt tijdens die opdracht en heeft er op zijn eentje voor gezorgd dat iederéén op het eiland geraakt is. Alina heeft aan de bel getrokken waar de anderen haar naartoe gelift hebben...
Gebruikersavatar

Taupe07721 apr 2020, 20:01

 767  Yens
Mijn eerste voorstel was de 10200 evenredig te verdelen over alle kandidaten volgens percentage tov totaal dat was ingezet. Dit zou een realistischer beeld geven voor FTM dacht ik.
Maar dat was geen goede manier vond men, ok.

En ja ik weet wel dat je niet meer kan geven aan Alina dan aan de rest maar dan meer aan Bart geven omdat hij andere kandidaten wel brengt... ik begrijp 100% dat dit slechts een leidraad is en iedereen bekijkt het op zijn eigen manier.

Tja over die pijl... er wordt 4000 verdiend door BJ die moet bevestigd worden door AC te beschermen. Lukt niet bij C maar wel bij A. Moet dat in 3 gedeeld worden of maar in 2... ik reken bij mij in 3 maar ieder op zijn manier 😉
Gebruikersavatar

MarcH23 apr 2020, 11:26

 72  Emanuelle
Het lijkt erop dat de Mol dit jaar een omgekeerde strategie volgt, dwz de beschikbare voorkennis gebruiken om een groot aantal proeven wel te laten lukken, en dus topscorer te worden. Dit tenminste wat de proeven in Griekenland betreft...
Deze strategie lijkt wonderwel te werken :
Bart wordt beschouwd als het minst verdacht, en bovendien heeft hij zich kunnen profileren als potentiële winnaar.
Die 10200 € wordt gerelativeerd, en dat dit de optelsom van het bod van 5 andere kandidaten zou zijn wordt beschouwd als puur toeval.
Anderszijds verwijzen de meeste hints wel naar Alina, tenzij we op een dwaalspoor gezet zijn..
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 apr 2020, 11:39

 2354  Uma
Ze hebben FTM echt een enorme hal gezet dit jaar... Eerst dat bod op de vrijstelling en in aflevering 6 het diner met De Mol. Toevallig zitten 2 van de 3 finalisten die daar iets mee hebben te maken in de finale waardoor die twee proeven enorm doorwegen en niet echt een realistisch beeld geven.
Het wordt nog moeilijker, want het plusgeld ligt ook allemaal enorm dicht bij elkaar....

Afbeelding
Gebruikersavatar

Davy25 apr 2020, 22:01

Site Admin  1167  Uma
Davy schreef:De bedragen liggen ook véél dichter bij elkaar als je vergelijkt met vorige jaren.
Als een kandidaat bij de finale 50% meer heeft opgebracht dan een andere kan je daar wel een patroon in zien.
Bij een paar honderd euro zoals nu het geval is wordt dat moeilijk volgens mij.
Maar we zullen zien hoe de pot volgende week nog evolueert natuurlijk 😃
Bij deze... de eindstand van een wat atypische Follow The Money dit jaar 🙂

Afbeelding
Afbeelding

Details nog steeds op de vertrouwde https://wieisdemol.be/followthemoney
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11