Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

sdz199225 apr 2020, 22:08

 66
Nonline schreef:En haar extra geld geven voor aan de bel trekken slaagt ook op niet veel. Bart heeft belachelijk hard gekajakt tijdens die opdracht en heeft er op zijn eentje voor gezorgd dat iederéén op het eiland geraakt is. Alina heeft aan de bel getrokken waar de anderen haar naartoe gelift hebben...
Daar aan die bel luiden, is misschien de manier om je te tonen als gemotiveerde kandidaat terwijl dat eigenlijk helemaal niets inhoudt. Iedereen kon daar bovenaan die bel geluid hebben. Het ideale plekje voor een mol om niet verdacht te lijken.
Gebruikersavatar

julieke.vdw26 apr 2020, 01:15

 106  Uma
Davy schreef:Bij deze... de eindstand van een wat atypische Follow The Money dit jaar 🙂

Afbeelding
Afbeelding

Details nog steeds op de vertrouwde https://wieisdemol.be/followthemoney
Volgens deze theorie kan er dus eigenlijk gesteld worden dat Bart evenveel geld opbracht dan hij verloren liet gaan? Dan is dat een nuloperatie. Of interpreteer ik dat verkeerd?

EDIT: volgens mij klopt er helemaal niets meer van wat ik zeg 😃 Ik ga slapen! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door julieke.vdw op 26 apr 2020, 01:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 apr 2020, 01:16

 2354  Uma
Bij de ene foto is er rekening gehouden met het bod op de vrijstelling en bij de andere is daar geen rekening mee gehouden. M.a.w. Bart heeft, als je de vrijstelling meetelt, het minst verdiend, maar als je de vrijstelling niet meetelt, dan heeft hij het meeste verdiend.
Gebruikersavatar

julieke.vdw26 apr 2020, 01:23

 106  Uma
Vermoljoen schreef:Bij de ene foto is er rekening gehouden met het bod op de vrijstelling en bij de andere is daar geen rekening mee gehouden. M.a.w. Bart heeft, als je de vrijstelling meetelt, het minst verdiend, maar als je de vrijstelling niet meetelt, dan heeft hij het meeste verdiend.
Bedankt Vermoljoen om dat te verduidelijken! Ik bedacht dit net ook en kwam tot de constatatie dat er geen bal klopte van mijn redenering 😃 Het is laat, ik ga slapen. Morgenvroeg terug met een fris kopje nadenken zal beter zijn! 😉
Gebruikersavatar

joeri.michiels26 apr 2020, 01:25

 176  Sven
Hierdoor blijf ik twijfelen tussen Bart en Alina. Mijn gevoel en verstand zeggen dat het Alina is. Daar blijf ik nu bij.
Al zou ik niet verschieten mocht het toch Bart blijken te zijn en eigenlijk zou ik hem ook liever als mol hebben.

Jolien was ook wel vaak verdacht. Maar ik vind het dan weer niet logisch vanuit deze theorie.

Soit: ik blijf definitief bij Alina 😃
Gebruikersavatar

david vyncke26 apr 2020, 19:13

 11  Uma
Als Bart straks toch de mol blijkt te zijn, zal ik het een heel teleurstellend seizoen vinden... als de programmamakers toestaan dat de mol nog voor de start van het spel en zonder enige moeite 10200 euro uit de pot kan halen, om er daarna in alle proeven vol voor te gaan en het meeste geld binnen te halen zodat hij niet verdacht is, vind ik volledig in strijd met het opzet van het spel...

Maar ik zal niet teleurgesteld zijn want Alina is mijn mol 😃
Gebruikersavatar

joeri.michiels27 apr 2020, 19:38

 176  Sven
Al 3j op rij (voordien weet ik niet meer) duidt deze theorie de mol aan.
En elk jaar vertrouw ik eigenlijk volledig op deze theorie alleen.
Ik lees soms dat dit dom is, maar het werkt toch? 🙂
Moet wel zeggen dat ik dit jaar in de war was door Bart met zijn € 10200 verloren te laten gaan.
Maar nadien verdiende hij goed bij en werd het duidelijk dat Alina veel minder bijdroeg aan de pot.
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mei 2020, 23:33

 2354  Uma
Even een klein overzichtje over het verdiende geld door alle seizoenen heen (en nee, er is bij seizoen 4 geen typfoutje gemaakt)

Afbeelding
Gebruikersavatar

joeri.michiels05 mei 2020, 01:45

 176  Sven
Het zal aan liggen, maar ik zie niets opvallends aan seizoen 4?
Gebruikersavatar

happyfello05 mei 2020, 08:49

 326  Uma
Vermoljoen schreef:Even een klein overzichtje over het verdiende geld door alle seizoenen heen (en nee, er is bij seizoen 4 geen typfoutje gemaakt)

Afbeelding
Vermoljoen... als ik me niet vergis is er iets mis met de eindpositie van de grafieken/seizoen... Volgens tabel is er in seizoen 7 en daarna seizoen 3 en daarna seizoen 4 het meeste verdiend; volgens de grafiek eerst seizoen 6, dan seizoen 3, dan seizoen 7. Ofwel zie ik het fout, ofwel ben ik aan 't muggeziften... eender wat je zegt, het ligt aan mij :smurf:
Gebruikersavatar

Tijlie905 mei 2020, 08:58

 63  Uma
happyfello schreef:
Vermoljoen... als ik me niet vergis is er iets mis met de eindpositie van de grafieken/seizoen... Volgens tabel is er in seizoen 7 en daarna seizoen 3 en daarna seizoen 4 het meeste verdiend; volgens de grafiek eerst seizoen 6, dan seizoen 3, dan seizoen 7. Ofwel zie ik het fout, ofwel ben ik aan 't muggeziften... eender wat je zegt, het ligt aan mij :smurf:
Je moet kijken naar de plaats: Waar reeks 7 staat moet eigenlijk 4 staan, waar 4 staat moet eigenlijk 5 staan,...
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11