Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy13 apr 2020, 20:51

Site Admin  1167  Uma
De bedragen liggen ook véél dichter bij elkaar als je vergelijkt met vorige jaren.

2019:
Afbeelding https://www.wieisdemol.be/archief/2019/ ... emoney.php

2018:
Afbeelding https://www.wieisdemol.be/archief/2018/ ... emoney.php

Als een kandidaat bij de finale 50% meer heeft opgebracht dan een andere kan je daar wel een patroon in zien.
Bij een paar honderd euro zoals nu het geval is wordt dat moeilijk volgens mij.

Maar we zullen zien hoe de pot volgende week nog evolueert natuurlijk 😃
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 apr 2020, 20:59

 1690  Sven
Ja, het zit allemaal dicht bijeen dit jaar. Kan liggen aan een aantal opdrachten die volledig geslaagd waren, waardoor iedereen deelt in de winst.
Vorig jaar hadden we alleen de bootopdracht en Bas bevrijden die helemaal lukte, als ik me goed herinner. En het vissen, maar dan was de groep gesplitst.
Stel dat een aantal kandidaten op het eilandje met de aquaspeed waren achtergebleven, zag het er wellicht iets anders uit.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol13 apr 2020, 22:07

 287
Is er ooit al een Mol geweest die op 1 stond bij de FTM? 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 apr 2020, 22:58

 1690  Sven
Denk het niet. Het wordt wel moeilijker gemaakt om de mol daar snel mee te vinden de laatste jaren.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2020, 11:28

 2354  Uma
Het wordt er inderdaad niet makkelijker op. Een lastig seizoen dit jaar, maar de Mol heeft nog nooit op 1 gestaan.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2020, 21:00

 2354  Uma
Afbeelding

Aflevering 6 - opdracht 1 ' De pentatlon'
De gewonnen 1500 euro ging naar Salim, dus de verloren 1500 euro is verdeeld onder de kandidaten die hun proef niet met succes afgewerkt hebben (Alina, Bart, Christian en Dorien).
Aflevering 6 - opdracht 2 'Ik heb nog nooit...'
Elke kandidaat in de bar zijn winst en verlies is individueel toegekend. Gezien Bart ook een invloed had op het spel, maar niet rechtstreeks geld kon verdienen of verliezen heb ik 20% van de winst/verlies van de drinkers bij Bart gezet.
Aflevering 6 - opdracht 3 'Het gymnasium/diner met de Mol'
Het niet behaalde 1850 euro is verdeeld onder alle kandidaten inclusief Jolien.
De verloren 2x2150 euro (4300 euro) volledig op Jolien gezet en daar nog eens extra 1850 euro bovenop door het niet halen van de verdubbelaar. Eigenlijk zou dit bij de mol moeten komen, maar we kennen die nog niet.

We zullen dit seizoen vooral naar de plusbedragen moeten kijken...
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 apr 2020, 21:19

 1690  Sven
Die min bedragen bij totaal, is dat voor iedereen met het bod bij de deal inbegrepen? Of alleen bij Bart?
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2020, 21:47

 2354  Uma
Alleen Bart, maar als je kijkt waar wat hij effectief heeft verdiend in Griekenland, dan staat hij vanboven. Ik denk dat hij een kandidaat is (ben ik redelijk zeker van), maar je kan die 10.200 euro niet negeren, vind ik.
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 apr 2020, 21:50

 1690  Sven
Ja, dat is net zoals het laatste min-bedrag bij Jolien. Je kan het niet negeren, maar eigenlijk moet het bij de mol. Die we nog niet kennen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2020, 21:54

 2354  Uma
Klopt volledig.
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 apr 2020, 10:54

 2354  Uma
Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat Christian de Mol niet kon zijn, maar Follow The Money doet me toch iedere keer weer twijfelen...

Davy schreef:De bedragen liggen ook véél dichter bij elkaar als je vergelijkt met vorige jaren.

2019:
Afbeelding https://www.wieisdemol.be/archief/2019/ ... emoney.php

2018:
Afbeelding https://www.wieisdemol.be/archief/2018/ ... emoney.php

Als een kandidaat bij de finale 50% meer heeft opgebracht dan een andere kan je daar wel een patroon in zien.
Bij een paar honderd euro zoals nu het geval is wordt dat moeilijk volgens mij.

Maar we zullen zien hoe de pot volgende week nog evolueert natuurlijk 😃
Als ik dit zo zie, vraag ik me nog steeds af waarom ik voor Bas en Bahador koos als Mol terwijl ik zelf veel belang aan deze theorie hecht :roll:
Gebruikersavatar

PJMBLT16 apr 2020, 14:45

 14  Uma
Vermoljoen schreef:Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat Christian de Mol niet kon zijn, maar Follow The Money doet me toch iedere keer weer twijfelen...


Als ik dit zo zie, vraag ik me nog steeds af waarom ik voor Bas en Bahador koos als Mol terwijl ik zelf veel belang aan deze theorie hecht :roll:
Waarom doet dit je twijfelen aan Christian? Als ik het zo zie, heeft hij toch net het meest van de vier overgeblevenen binnengebracht?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11