Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

lucu11 mar 2020, 22:54

 551  Sven
Tijdens de groepsfoto-opdracht in Meteora zijn alle kandidaten zichtbaar blij als ze eindelijk van hun blinddoek en habijt verlost worden. Het viel me op dat Els haar blinddoek niet weggooit (zoals de andere kandidaten), maar deze onmiddellijk gebruikt als 'bandana'.

Afbeelding

Ze draagt deze nog steeds als de kandidaten van de andere twee groepen de oriëntatie-opdracht helpen oplossen.

Afbeelding

Tijdens de moeizame tocht naar de fotocamera houdt ze haar bandana in de hand.

Afbeelding

Daarna zien we de blinddoek/bandana niet meer terug.

Onderschatten we Els en probeert ze zich bij de andere kandidaten verdacht te maken door haar blinddoek als bandana te gebruiken of is dit gewoon toeval? Of een modieuze inval? 🙂
Gebruikersavatar

Cedric11 mar 2020, 23:43

 2834  Uma
Vergeef het mij, maar ik snap je punt niet?
Ze houdt de blinddoek aan en draagt die als bandana, ja..
Op welke manier zou dit verdacht moeten zijn?
Gebruikersavatar

lucu11 mar 2020, 23:55

 551  Sven
Een blinddoek kan verwijzen naar de mol en Els gebruikt die blinddoek als een bandana. Waarschijnlijk is dit zoals zoveel andere hints op dit forum totaal onschuldig en zit er helemaal niets achter. Het viel me gewoon op toen ik de aflevering opnieuw bekeek.
Gebruikersavatar

juliekaren.vandewalle12 mar 2020, 08:02

 3
Op Facebook, in de Mollengroep, merkte iemand op dat de bandana van Els op een speciale manier geknoopt is, in de vorm van een Omega.


Ik denk zelf dat die bij iedereen waarschijnlijk zo geknoopt werd, omdat dit nu eenmaal de manier is hoe een blinddoek wordt omgedaan.