Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

barbara.delaere03 apr 2020, 21:55

 22
Ja inderdaad die bedoel ik!
Ik vind dat Dorien hier echt heel koel (zonder emoties) op reageren. Natuurlijk kan ze heel uitgeput zijn. Wat denken jullie?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 apr 2020, 10:25

 767  Yens
Het is pas voor het eerst dat ik dit topic hier ontdek, maar na alles bekeken te hebben, vind ik Salim toch vaak 'raar' reageren. Dat was mij ook al opgevallen in de afleveringen zelf. Het lijkt soms een beetje gespeeld over te komen en hij doet wel zijn best, maar toch lijkt het niet oprecht te zijn.
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 apr 2020, 16:29

 1690  Sven
Mollenjager-DT schreef:Het is pas voor het eerst dat ik dit topic hier ontdek, maar na alles bekeken te hebben, vind ik Salim toch vaak 'raar' reageren. Dat was mij ook al opgevallen in de afleveringen zelf. Het lijkt soms een beetje gespeeld over te komen en hij doet wel zijn best, maar toch lijkt het niet oprecht te zijn.
Vind ik ook, ik twijfel of hij zichzelf verdacht probeert te maken of het iets anders is.
Gebruikersavatar

Klaartje05 apr 2020, 16:42

 2245  Uma
Van alle kandidaten bespeur ik bij Salim de grootste discrepantie tussen zijn gedrag tijdens de opdrachten, waarin hij redelijk stil en op de achtergrond is, en hoe hij is en praat in de korte interviewtjes bij de 'verdenkingen'. Daarin hij is meer open, goedlachser en spraakvaardiger dan tijdens de opdrachten. Enkel tijdens de ondervraging op het vliegveld vond ik hem een beetje 'loskomen'. Hij heeft precies twee persoonlijkheden, met enige overdrijving gesteld.

Voor mijn persoonlijke zoektocht naar de Mol zou het handig zijn als Salim vanavond eruit zou gaan, maar je zal het weer zien dat hij tot in de finale geraakt en ik hem dus blijf verdenken de Mol te zijn. Dat heb ik meestal voor: na een aflevering of vier blijf ik met twee verdachten over en die halen dan steevast de finale. Dat was zo al bij Gilles en Hanne, Pieter en Bahador, Eline en Davey en telkens koos ik de verkeerde! 🙂
Gebruikersavatar

Heinz06 apr 2020, 09:16

Forum veteraan  427  Uma
De ingehouden reacties op de schermen in aflevering 5:

Bart (kleur scherm onbekend)

Afbeelding

Dorien (groen scherm)

Afbeelding

Christian (kleur scherm onbekend)

Afbeelding

Alina (groen scherm)

Afbeelding

Salim (groen scherm)

Afbeelding

Jolien (kleur scherm onbekend)

Afbeelding
Gebruikersavatar

Heinz06 apr 2020, 11:30

Forum veteraan  427  Uma
De reacties op de vuurpijlen nadat de vijf laatste vragen gemaakt zijn:

Jolien

Afbeelding

Christian

Afbeelding

Bart

Afbeelding

Salim

Afbeelding
Gebruikersavatar

Anomolie06 apr 2020, 11:53

 64  Uma
Hmmm. Toch zeer interessant om dit nog eens opnieuw te zien.

Ik vind vooral de reactie van Bart en Christian zeer vreemd.
Bart:
Zowel op zijn eigen vuurpijl (heel stoïcijns). Maar ook op de reactie van Christian toen hij zijn pijl te zien kreeg en "Jippie" zei. Ik zou het durven beschrijven als teleurstelling... Heeft Bart Christian door als mol of is Bart de mol en wist hij dat Christian een rood scherm had en zich ten koste van Salim wist te redden...

Christian:
Maar ook Christian lijkt niet al te blij met zijn groene pijl (de jippie...). Schuldgevoel bij Christian?
Gebruikersavatar

Athika.dp06 apr 2020, 12:01

 13  Sven
Bij Jolien wordt haar reactie op het scherm dat ze heeft gekregen niet correct gefilmd. Wanneer ze terug gaat zitten, kijkt ze recht voor zich, ik vermoed naar Gilles. Wanneer er op haar gezicht ingezoomd wordt, kijkt ze naar beneden (het vuur waarschijnlijk) en dan naar boven. Opzettelijk tijd tussen gelaten om haar reactie niet in beeld te brengen?
Gebruikersavatar

Frolva06 apr 2020, 15:43

 2204
Klaartje schreef:Voor mijn persoonlijke zoektocht naar de Mol zou het handig zijn als Salim vanavond eruit zou gaan
Nog wensen, Klaartje? :mrgreen:
Gebruikersavatar

BeaVer06 apr 2020, 16:23

 1293  Uma
Athika.dp schreef:Bij Jolien wordt haar reactie op het scherm dat ze heeft gekregen niet correct gefilmd. Wanneer ze terug gaat zitten, kijkt ze recht voor zich, ik vermoed naar Gilles. Wanneer er op haar gezicht ingezoomd wordt, kijkt ze naar beneden (het vuur waarschijnlijk) en dan naar boven. Opzettelijk tijd tussen gelaten om haar reactie niet in beeld te brengen?
Moest haar reactie zo overduidelijk zijn, dan zou de kandidaten dat hoogstwaarschijnlijk opgemerkt hebben en zou er geen twijfel mogelijk geweest zijn en hadden ze haar pijl wel omgeduwd.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol09 apr 2020, 02:37

 287
Wie kwam er gisteren als een mol uit haar 'holletje' tevoorschijn? 😂

Afbeelding
Gebruikersavatar

Mateo09 apr 2020, 05:51

 870
[quote="Heinz"]De ingehouden reacties op de schermen in aflevering 5:

Bart (kleur scherm onbekend)

Afbeelding



Brengt Bart hier een hommage aan Pieter?
Eenmaal lang, drie keer kort knipperen : hoofdletter B in morse.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15