Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Heinz12 mar 2020, 13:57

Forum veteraan  427  Uma
Of we de Mol er mee gaan vinden betwijfel ik, maar het is misschien al leuk om te denken dat we er eventueel wat aan zouden kunnen hebben: het goed bekijken van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal.

Ik heb wat gifjes gemaakt van interessante momenten.

Voor wie dat ook wil doen:
Gifjes kan je maken op bijv.: https://ezgif.com/
Je kan ze hosten op bijv.: https://imgur.com/

Het eerste gifje is van het moment dat Gilles verkondigt dat de pot op min 5200 euro staat:

Afbeelding

En van de reacties op het groene scherm in aflevering 1:

Alina

Afbeelding

Bruno

Afbeelding

Christian

Afbeelding

Dorien

Afbeelding

Van deze vier vind ik Bruno het minst overtuigend. Hij lijkt eerder teleurgesteld dan opgelucht.
Gebruikersavatar

elkemol12 mar 2020, 14:00

 654
heel fijn 🙂

hoe maak je trouwens zo een gifje?
Gebruikersavatar

Heinz12 mar 2020, 14:06

Forum veteraan  427  Uma
elkemol schreef:heel fijn 🙂

hoe maak je trouwens zo een gifje?
Ik download de aflevering, gebruik VLC-player om met de functie "opnemen" er een fragmentje uit te knippen. Vervolgens ga ik naar https://ezgif.com/ om het fragmentje te uploaden en naar gif te converteren. Dan kies ik voor "optimize" om de bestandsgrootte naar hooguit enkele MB's terug te brengen. Ik sla dan het gifje op en upload het naar https://imgur.com/. Vervolgens kopieer ik de link en plak ik de link hier op het forum tussen de img-tags waarbij ik zorg dat de link eindigt op .gif.
Gebruikersavatar

elkemol12 mar 2020, 14:11

 654
bedankt 🙂
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2020, 15:54

 2204
Heinz schreef:Ik heb wat gifjes gemaakt van interessante momenten.
Waarvoor veel dank Heinz! 👍🏻


Als ik ooit iets interessants meen te zien zal ik meedelen waar juist in de aflevering. Dan kan jij daar een gifje van maken. :mrgreen:

Heinz schreef:Het eerste gifje is van het moment dat Gilles verkondigt dat de pot op min 5200 euro staat:

Afbeelding

En van de reacties op het groene scherm in aflevering 1:
Tongetje van Bart. Zegt ook veel. :-P
Gebruikersavatar

BeaVer12 mar 2020, 15:58

 1293  Uma
Evengoed 1tje van Gilles.
Dorstige mensen daar na zo'n zware proeven.
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2020, 16:03

 2204
BeaVer schreef:Evengoed 1tje van Gilles.
Dorstige mensen daar na zo'n zware proeven.
Verdraaid, je hebt gelijk ...

Haalt heel mijn theorie onderuit. Bedankt. :roll:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire15 mar 2020, 19:38

 36
Op deze foto vertelt GillesDC tegen Christian dat hij ook voor €0 gekozen heeft.
Wat vertellen de blikken van de andere mij met wat ik weet.
Christian = "yep, en ik heb die moed"
Gilles = "Ik dus ook, en dat is het eerlijkste"
Aline, Dorien, Bart en Jolien kijken SCHULDIG omdat ze de klok wel hebben doen lopen
Laure = Die vind precies alles oke. Grote Glimlach op haar gezicht. Alsof ze meer weet dan de andere
Afbeelding
dan op de volgende foto. Hier vertelt GillesDC dat er 5000 euro verdiend is met de opdracht
Kijk naar hoe iedereen hun handen boven hun schouders komen om victory te vieren.
Behalve die van Salim. Die klapt maar matig in zijn handen. Wegkijkend van de groep (alsof hij er niet echt bijhoord)
Afbeelding

Conclusie: Ik ben voor 99% procent zeker dat ofwel Laure ofwel Salim de mol is.
Ik heb in dit volledig fragment iedereen afzonderlijk bestudeerd zonder tunnelvisie.
Alle andere kandidaten geven natuurlijke reacties zoals een kandidaat zou doen die speelt voor het geld
Ik kijk uit naar aflevering 2 :p
Gebruikersavatar

BeaVer15 mar 2020, 20:00

 1293  Uma
Dus omdat iemand niet uitbundig reageert, is hij de mol?
Dat zou ik niet meteen op een blaadje schrijven.
Gebruikersavatar

Heinz16 mar 2020, 08:53

Forum veteraan  427  Uma
De reacties op het groene scherm in aflevering 2:

Jolien

Afbeelding

Laure

Afbeelding

Salim

Afbeelding

Bart

Afbeelding

Zelf vind ik de reactie van Jolien het minst overtuigend, maar hier speelt vast al een kleine mate van tunnelvisie een rol omdat ik Jolien in diverse polls als Mol heb aangeduid. Ik vind Jolien spontaner opgelucht reageren op het groene scherm van Laure dan dat van haarzelf. Maar het kan ook meespelen dat zij als eerste haar scherm te zien kreeg en dat het niet vaak voorkomt dat de eerste meteen rood krijgt, en dat ze haar scherm dus vrij zelfverzekerd tegemoet zag.
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2020, 10:08

 3483  Uma
masterveecee schreef:kvind de reactie van Bart wel altijd wat "overdreven", niet...
Beantwoordt wel aan het beeld dat ik heb van al die bekende advocaten die te pas en te onpas hun zegje doen op TV.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15