Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

elkemol16 mar 2020, 16:47

 654
masterveecee schreef: kvind de reactie van Bart wel altijd wat "overdreven", niet...
Het valt mij op dat Bart zijn reacties aanpast aan de 'sfeer' van de groep. Hij lijkt heel erg goed zijn eigen reacties onder controle te hebben, en ook goed (of net niet goed genoeg) te kunnen acteren. Die keren dat het geacteerd lijkt, gaat hij bijna altijd met zijn handen door zijn haar.
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant16 mar 2020, 18:09

 45  Uma
In aflevering 2 en om specifiek te zijn op minuut 50:17 zie ik GDC nee schudden naar Els en dan Els ook bevestigend nee schudden. Ik zou het toch eens even bekijken, molloten 😉

Zelf verdenk ik Els absoluut niet, maar het was toch iets dat ik had opgemerkt..
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2020, 18:18

 2204
zakke langs zijkant schreef:In aflevering 2 en om specifiek te zijn op minuut 50:17 zie ik GDC nee schudden naar Els en dan Els ook bevestigend nee schudden. Ik zou het toch eens even bekijken, molloten 😉

Zelf verdenk ik Els absoluut niet, maar het was toch iets dat ik had opgemerkt..
Dat is volgens mij een 'sfeerbeeld' dat er tussen is gemonteerd. Wat je (niet) hoort bij die beelden is mogelijk niet wat er toen (niet) gezegd is.
Het kan het beeld zijn waarbij GDC zegt dat Els niet in de doos heeft gekeken (waarop Els bevestigend mee neen schud).

Misschien is het iets helemaal anders, maar ik zoek er niets achter. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2020, 19:54

 8153
Waarom zegt Bart eigenlijk "goe bezig" tegen Salim nadat die zijn groen scherm kreeg? Niet dat ik er echt iets achter zoek, maar het viel mij op.
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2020, 20:45

 2204
chicawah.janssen schreef:Waarom zegt Bart eigenlijk "goe bezig" tegen Salim nadat die zijn groen scherm kreeg? Niet dat ik er echt iets achter zoek, maar het viel mij op.
Als je (als kandidaat) een groen scherm krijgt, dan ben je toch goed bezig? Je ziet toch vaak bemoedigende schouderklopjes. Komt op hetzelfde neer, volgens mij.

(of heb ik jou vraag verkeerd begrepen? :mrgreen: )
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2020, 20:55

 8153
Ik vind het niet verdacht, maar hij deed het niet bij de anderen en dus viel het nogal op vind ik.
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2020, 21:01

 2204
chicawah.janssen schreef:Ik vind het niet verdacht, maar hij deed het niet bij de anderen en dus viel het nogal op vind ik.
Daar kunnen uiteraard verschillende redenen voor zijn. Vergeet niet dat wij als kijker niet alles te zien krijgen ( :mrgreen: ) dus het kan goed zijn dat Salim net voor de schermen aan Bart heeft toevertrouwd dat hij erg twijfelde aan de vragenronde. Dan is zo'n reactie logisch. 😉
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 mar 2020, 23:19

 2354  Uma
Je gaat ook niet naar iemand die helemaal links zit terwijl je rechts zit roepen 'EY GIJ DAAR! GOE BEZIG!!' Dit is inderdaad vergelijkbaar met schouderklopjes en dit geval geeft hij geen schouderklopje, maar zegt hij iets 🙂
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2020, 07:11

 2204
chicawah.janssen schreef:Ik vind het niet verdacht, maar hij deed het niet bij de anderen en dus viel het nogal op vind ik.

Dus eigenlijk gewoon een geval van: "Het kan iets betekenen of ook gewoon toeval zijn, maar het is wel wat we te zien krijgen." ( (c) Klaartje)
Gebruikersavatar

Heinz19 mar 2020, 13:01

Forum veteraan  427  Uma
Getoonde reacties op de rode schermen:

Aflevering 1

Afbeelding

Aflevering 2

Afbeelding

En als iemand een verzoeknummertje heeft hoor ik het graag. 😉
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2020, 17:10

 2204
Heinz schreef:Deze is ook nog leuk/interessant:

Afbeelding
Mooi synchroon ook, van Laure en Christian.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15