Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen03 apr 2020, 11:06

 3423  Yens
schotte.jelle schreef:Op moment dat GDC zegt aan de springers: als de volksvertegenwoordigers niet kunnen raden... zijn er, volgens mij, 3 mensen die die NIET herhalen => Christian, Laure en Alina. ( GDC legt er ook niet echt de nadruk op op die NIET )
Christian en Laure doen dit een fractie eerder dan Alina...
Dat lijkt mij te willen zeggen dat ze bevestiging zoeken van de opdracht. Dit is heel subtiel en misschien ver gezocht, maar hierdoor sluit ik alvast Christian opnieuw uit als mol... dit is een uiting van "verrassing", als je al wist wat de opdracht was, dan doe je dat niet.
Of Alina ( opnieuw: volgens mij dan ) meteen op de kar springt van iemand anders, of dat de tijd daarvoor te kort is, daar twijfel ik nog over...
Ik denk dat dit soort zeer subtiele zaken vaak een betere aanwijzing zijn dan veel andere theorieën, omdat dat zaken zijn die je niet kan sturen, niet kan vooraf gaan bepalen, dat zijn zeer natuurlijke "oer reacties"
Je hebt alleszins oog voor detail 🙂 . Zo'n dingen ontgaan me meestal volkomen. Maar je hebt alleszins gelijk dat zo'n dingen weliswaar heel subtiel zijn, maar veel kunnen zeggen over een kandidaat.
Gebruikersavatar

schotte.jelle03 apr 2020, 11:15

 143
Ik zat er in eerdere episodes altijd volledig naast. Daarom probeer ik nu niet meer teveel te letten op de opdrachten an sich, ze doen u toch geloven wat ze willen. Allez tis te zeggen, ik let er wel op en denk erover na, maar probeer er mij niet door te laten leiden in mijn conclusies.
De follow the money lijkt zowat de enige objectieve piste om tot een juiste conclusie te komen.
Maar daarnaast zoek ik idd naar niet stuurbare subtiele zaken, die, zelf met montage en veel knip en plakwerk, onmogelijk volledig weg te werken zijn... lichaamstaal, uitspraken, reacties,... en dan vooral op onvoorspelbare, "onvoorbereidbare" momenten...
Je kan nu al van elke kandidaat een plausibele mol-theorie opbouwen door de opdrachten te analyseren, zeker omdat de montage alles en iedereen verdacht kan laten lijken
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2020, 14:46

 8153
schotte.jelle schreef:sluit ik alvast Christian opnieuw uit als mol... dit is een uiting van "verrassing", als je al wist wat de opdracht was, dan doe je dat niet.
...
Ik denk dat dit soort zeer subtiele zaken vaak een betere aanwijzing zijn dan veel andere theorieën, omdat dat zaken zijn die je niet kan sturen, niet kan vooraf gaan bepalen, dat zijn zeer natuurlijke "oer reacties"
Zie ook Christians reactie bij de Vradetotrappen wanneer hij hoort dat ze terug naar beneden moeten als ze de vragen over de goden verkeerd beantwoorden:
Afbeelding
Gebruikersavatar

barbara.delaere03 apr 2020, 17:56

 22
Chicawah hier vind ik vooral Dorien heel kil ( zonder emoties) reageren. Dat is wat mij opviel daarnet. Ook als GDC zegt dat ze op 2u07 zijn binnengekregen geeft ze bijna niks van emotie.
Gebruikersavatar

Jimmy03 apr 2020, 19:19

 197  Anke
barbara.delaere schreef:Chicawah hier vind ik vooral Dorien heel kil ( zonder emoties) reageren. Dat is wat mij opviel daarnet. Ook als GDC zegt dat ze op 2u07 zijn binnengekregen geeft ze bijna niks van emotie.
Afbeelding
Gebruikersavatar

Andy Lemmens03 apr 2020, 19:44

 70  Bert
barbara.delaere schreef:Chicawah hier vind ik vooral Dorien heel kil ( zonder emoties) reageren. Dat is wat mij opviel daarnet. Ook als GDC zegt dat ze op 2u07 zijn binnengekregen geeft ze bijna niks van emotie.
Lijkt me niet abnormaal als je fysisch niet inorde bent en net meer dan 1200trappen (exclusief de 2 mislukte proeven en extra trappen) hebt beklommen. 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2020, 19:48

 8153
jimmy.dedauw schreef:Afbeelding
Els en Laure zeggen ook niet al te veel. Ik vind hier vooral Alina's reactie niet 100% spontaan.
Gebruikersavatar

barbara.delaere03 apr 2020, 20:09

 22
Chicawah ik heb het geprobeerd. Ik heb een gifje kunnen maken maar ik krijg het hier niet op. :(
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2020, 20:25

 8153
Ik ben daar ook geen expert in (heb zelfs nog nooit een gifje gemaakt - ik zou liever een gif maken om mijn schoonmoeder...), maar Jimmy heeft er eentje geplaatst dat waarschijnlijk toont wat jij wilde tonen.
Gebruikersavatar

barbara.delaere03 apr 2020, 20:33

 22
Ja dat is 1 van de momenten, maar er is nog 1.
Het moment dat ze staan bij de 1ste opdracht en GDC zegt dat ze terug naar start moeten als de opdracht niet slaagt. Juist nadat Christian en Laure in beeld kwamen komt Dorien in beeld. Het kan natuurlijk zijn dat ze gewoon helemaal uitgeput was.
Gebruikersavatar

Taupe07703 apr 2020, 20:53

 767  Yens
JBB schreef:Dit soort geniepige lachjes voor de camera, op momenten wanneer de andere kandidaten het niet kunnen zien, vind ik super verdacht. Zo ben ik vorig jaar Elizabeth op het spoor gekomen 😎
Afbeelding
Niet om moeilijk te doen maar hoe ben je iemand op het spoor gekomen die niet deelnam?
Los ervan bij herbekijken alle afleveringen denk ook ik nu dat het Salim is, zie mijn boekje.
Los van gezicht ... iets zeer simpel... Salim vind ik een beetje een onzeker iemand en waar zit hij iedere keer aan tafel bij eerste diners ... naast GDC alsof hij daar extra bescherming krijgt?
Gebruikersavatar

Jimmy03 apr 2020, 21:45

 197  Anke
barbara.delaere schreef:Ja dat is 1 van de momenten, maar er is nog 1.
Het moment dat ze staan bij de 1ste opdracht en GDC zegt dat ze terug naar start moeten als de opdracht niet slaagt. Juist nadat Christian en Laure in beeld kwamen komt Dorien in beeld. Het kan natuurlijk zijn dat ze gewoon helemaal uitgeput was.
Bedoel je deze?

Afbeelding
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15