Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JBB23 apr 2020, 20:50

 439  Uma
Denk dat het hier al gepasseerd is, maar wanneer ze in de allereerste aflevering voor het eerst samen aan tafel dineren, en GDC zegt: "de zoektocht naar de mol is begonnen", dan zie je Jolien echt superhard de anderen bekijken om te proberen een reactie te spotten.

Als dat geacteerd is, chapeau, maar ik denk van niet :p

Nee, ik ga echt van mijn stoel vallen zondag als Jolien of Bart de mol blijkt te zijn... een tunnelvisie is toegelaten in deze fase 😂
Gebruikersavatar

Paraceta23 apr 2020, 21:02

 717  Sven
Die reactie van Bart is zo overdreven dat ik hoop dat hij niet de Mol is; anders moet hij dringend een acteercursus volgen 😂
Gebruikersavatar

Cadfael23 apr 2020, 21:10

 229  Uma
Haha, ja, die reacties van Bart en Jolien zijn nog het meest overdreven. Die van Alina is nog het normaalste zonder echt te overdrijven en er de nadruk op te leggen.
Ik denk dat ik vast zit in mijn Alina-tunnel.
Gebruikersavatar

matthias.bouquet24 apr 2020, 01:32

 171
Geen gifje (ben ik niet technisch begaafd genoeg voor 😂 ), maar is Bart dan toch fier op zijn vrij zwakke acteerprestatie? Of hij vindt het achteraf een grappige reactie, kan ook natuurlijk.

Afbeelding

Op deze foto is trouwens zijn reactie te zien nadat Jolien zegt hoe trots ze is dat ze de doos van Pandora heeft bewaakt voor het groepsbelang, zichtbaar teleurgesteld, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat hij als kandidaat de naam van de mol had willen nemen. Dus zoveel kan je er misschien ook niet uit afleiden :| .

Afbeelding
Gebruikersavatar

Django26 apr 2020, 19:39

 14  Uma
Na een groot stuk te hebben teruggekeken deze week kan ik niet anders oordelen dat Alina mij ferm om de tuin heeft geleid in de beginfase. Tijdens de eerste visie zie je het niet meteen, of het valt alleszins niet echt op. Vooral door haar spontaniteit, haar grootste troef, kan ze een heel deel van haar mimiek wegmoffelen. Maar zij laat hier en daar toch een steekje vallen, daar kan ze nu eenmaal niks aan doen. Iemand die iets heeft te verbergen kan zulke micro-expressies zeer moeilijk onderdrukken.

Een goed voorbeeld waaraan ik denk is te vinden in afl. 2 bij de Vradetotrappen, wanneer ze hoort van Gilles dat de Griekse goden juist werden herkend maar dat die niet veel hebben opgebracht. Ze probeert daar een klein lachje te onderdrukken maar corrigeert het meteen. Als ze het echt blijkt te zijn, heeft ze toch wel een sterke prestatie neergezet. Maar zoals ik al zei, in het begin vergeef je haar veel, door haar jonge leeftijd, haar achtergrondverhaal, haar spontaniteit ... maar eens je echt gaat focussen op haar gezichtsuitdrukkingen is er geen ontkomen aan. Als je het gezien hebt, heb je het gezien.

Ik meende dit eerder ook te zien bij Laure en Jolien, maar bij Jolien ben ik het stilletjes in een ander daglicht gaan zien deze week. Zij komt nu meer en meer over als gedreven kandidaat. Laure zal waarschijnlijk altijd een mysterie blijven. Het blijft toch vreemd hoe je zo in een andere richting, juist of fout, kan geduwd worden door een simpele gezichtsuitdrukking.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15