Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Anomolie13 apr 2020, 15:41

 64  Uma
Dankjewel.
Inderdaad, redelijk oprecht allemaal.
Gebruikersavatar

BeaVer13 apr 2020, 15:44

 1293  Uma
Het is misschien omdat ik in mijn tunnel zit, maar ik vind Jolien eerder iets hebben van: "wat hebben ze met jou allemaal uitgestoken" ipv dat ze verwonderd is om hem terug te zien.
Gebruikersavatar

Paraceta13 apr 2020, 15:45

 717  Sven
Alina heeft precies iets van "ik ga u opeten" in het begin :mrgreen:
Gebruikersavatar

david.vierstraete13 apr 2020, 16:28

 73  Yens
All credits to Amber Van Speybroeck op de Facebook site.
Maar vind dit wel echt verdacht.

Bij het diner met de mol viel me dit heel hard op:
Jolien is in gesprek met de mol. De mol zegt:
• onder stolp 4: verdubbelaar
• onder stolp 5: bankroet

In dit fragment zegt Jolien: ‘Het is wel slim van jou als ik eerst de bankroet trek, kan ik de verdubbelaar niet meer openen.

LET OP JOLIEN HAAR OGEN! Ze kijkt staalhard naar stolp 1 terwijl ze ‘bankroet’ zegt... Voorkennis? Heeft ze hier een steek laten vallen.


Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Polle de Molle13 apr 2020, 16:34

 135  Bert
david.vierstraete schreef:All credits to Amber Van Speybroeck op de Facebook site.
Maar vind dit wel echt verdacht.

Bij het diner met de mol viel me dit heel hard op:
Jolien is in gesprek met de mol. De mol zegt:
• onder stolp 4: verdubbelaar
• onder stolp 5: bankroet

In dit fragment zegt Jolien: ‘Het is wel slim van jou als ik eerst de bankroet trek, kan ik de verdubbelaar niet meer openen.

LET OP JOLIEN HAAR OGEN! Ze kijkt staalhard naar stolp 1 terwijl ze ‘bankroet’ zegt... Voorkennis? Heeft ze hier een steek laten vallen.


Afbeelding
Afbeelding

Ik heb hier ook op gelet, en hier kijkt ze naar stolp 4 (waar de mol zegt dat de verdubbelaar zit) als ze het over de verdubbelaar heeft.

staar naar de verdubbelaar:
Afbeelding

Dit zou idd een onbewuste fout zijn gegeven dat Jolien nogal zeer expressief is in haar non-verbale communicatie. Maar ik denk wel niet dat ze naar stolp 1 kijkt maar eerder naar stolp 2 (waarvan ze de inhoud nog niet weet: de pasvragen) als ze het over het bankroet heeft.

volledige beeld van haar staar:
Afbeelding
Gebruikersavatar

Andy Lemmens13 apr 2020, 17:49

 70  Bert
Polle de Molle schreef:Het dagboek deze aflevering laat ons ook weten dat de mol onder de indruk was dat de oorspronkelijke afvaller zijn vel heeft kunnen redden.
Met dat de mol de naam van de oorspronkelijke afvaller weet, maar na de vragenronde dit ook een mysterie geworden is voor hem vind ik dat Bart zijn gezichtsuitdrukkingen toch misschien iets kunnen verklappen bij hem (mede omdat ik hem als mol aanzie)

Pijl van Jolien:
Afbeelding

Pijl van Christian:
Afbeelding

Beide gezichtsuitdrukkingen hebben voor mij iets als oprecht onder de indruk en bij Christian zijn pijl is het van "amai, dat had ik nu echt niet verwacht"

Dit is ook zijn houding gedurende de eliminatie na de 5 extra vragen. Wat in mijn opinie zeer relaxed is, wetende als afvaller dat je eruit zou liggen (en zeker als je bij de laatste 3 zat), terwijl al de andere kandidaten toch in een meer stressy houding zitten

[img]https://i&...
Kan ook een reactie als kandidaat zijn vind ik.Uiteindelijk waren de schermen van Bart,Christian en Jolien nog niet getoond na de 1ste ronde.1 van die 3 had een rood scherm.Als dan na die 5 extra vragen Jolien en Christian groen hebben kan hij zoiets hebben van "Amaai straf,ik zal nu toch (Of opnieuw?) geen rood hebben zeker..."
Gebruikersavatar

geertn44415 apr 2020, 14:27

 236
Heinz schreef:De reacties op Gilles' mededeling dat ze mee mogen:
Wat me hier opgevallen is: alle kandidaten reageren met hun handen.
Behalve Christian. Vond ik wel verdacht.
Gebruikersavatar

ex-molinator17 apr 2020, 09:45

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Die Jippie van Christian vind ik toch het raarste van allemaal.
Kan perfect een oningehouden cynische uiting vanopluchting zijn indien hij eerder een rood scherm had en zichzelf gered heeft.
Gebruikersavatar

Jansen17 apr 2020, 10:06

 3423  Yens
Die jippie leek me toch echt een zeer koele manier van blij zijn. Als je ervoor rood hebt gehad en daarna groen, denk ik toch dat je wat enthousiaster reageert.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15