Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 mar 2020, 20:21

 2354  Uma
Veel speciale mensen en dat maakt het leuk! Ik ben heel benieuwd hoe ze het spel vanaf volgende week zullen spelen.
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2020, 21:20

 3423  Yens
Op het eerste zicht zitten er zeker wel een aantal toffe mensen tussen 🙂. Ik had onmiddellijk een klik met Dorien, dat lijkt me echt wel een leuke madam 🙂.
Laatst gewijzigd door Jansen op 01 mar 2020, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 mar 2020, 21:21

 2354  Uma
Ik verschoot me een ongeluk toen ik Bart zag, hij lijkt enorm hard op iemand die ik ken. Het zou zomaar zijn broer kunnen zijn.
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2020, 21:45

 3423  Yens
Kleintje schreef:(...) Christian heeft een opvallend profiel, en daardoor scoorde hij in café de mol het minst als potentiële mol, maar aan de andere kant hebben ze dat ook met Pieter gedaan. En net omdat niemand hem verdacht wegens zijn opvallende profiel bleef hij heel lang onder de radar (...).
Net omdat Pieter de mol was, lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat Christian de mol is, omdat ze dan in herhaling zouden vallen... Het zou kunnen dat het Christian onder het habijt is, maar dat wil toch helemaal niet zeggen dat hij de mol moet zijn? Het is nog veel te vroeg om conclusies te trekken, en de vorige seizoenen is toch al tot in den treure bewezen dat ze geen simpele hints in de filmpjes steken.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT01 mar 2020, 21:52

 767  Yens
Cedric schreef:Over de promofoto in de eerste trailer, met die staande klok... Dat waren dus figuranten, want anders zou Christian veel meer zijn opgevallen. Bijgevolg mag Klaartje haar grote magere kerel ook vergeten worden waarschijnlijk.
Dat is toch niet waar? Het is duidelijk dat de kandidaten wel zelf geposeerd hebben met de volledige monnikspakken aan en in de promofoto en filmpjes zagen we toch ook dat er een veel kleiner persoon tussen stond. Dit is juist het bewijs dat de kandidaten wel zelf aanwezig zijn in het promomateriaal, maar het is gewoon afzonderlijk opgenomen.
Gebruikersavatar

Kleintje01 mar 2020, 21:53

 125  Sven
Cedric schreef: - Over de promofoto in de eerste trailer, met die staande klok... Dat waren dus figuranten, want anders zou Christian veel meer zijn opgevallen. Bijgevolg mag Klaartje haar grote magere kerel ook vergeten worden waarschijnlijk.
Wat betreft dit punt: Ik moet toch zeggen dat het me meteen was opgevallen dat er iemand met een kleiner postuur bij zat (zie derde van links):

Afbeelding

Ik dacht toen gewoon dat het ging om een kleiner persoon met een te groot habijt (ik ben zelf ook niet zo groot, wat je wel kan afleiden uit mijn naam, dus bij mij zou dat habijt ook veel te groot zijn 😂 ). Denk dus wel degelijk dat de personen uit de trailer geen acteurs zijn, maar de échte kandidaten.
Jansen schreef:Net omdat Pieter de mol was, lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat Christian de mol is, omdat ze dan in herhaling zouden vallen... Het zou kunnen dat het Christian onder het habijt is, maar dat wil toch helemaal niet zeggen dat hij de mol moet zijn? Het is nog veel te vroeg om conclusies te trekken, en de vorige seizoenen is toch al tot in den treure bewezen dat ze geen simpele hints in de filmpjes steken.
Ik zeg niet dat hij sowieso de mol is, maar wel dat de gelijkenissen met de trailer groot zijn en ik hem goed in de gaten ga houden 😂.

Denk trouwens dat de makers zoiets wel zouden durven doen, omdat wij juist denken dat hun hints niet te opvallend zijn. Ja, veel van hun hints zijn vergezocht, maar voor de rest was het bij Pieter ook opvallend; het Christelijke thema, de afleveringen die op zondag speelden, etc. Maar iedereen vond dit té opvallend, dus niemand verdacht hem. Ik denk niet dat ze schrik hebben om zoiets tweemaal te doen.

Ik ga ook mijn ogen open houden naar tijdstippen, met al die klokken in de trailer en het feit dat Omega ook een horlogemerk is.

We zien wel! Te vroeg om voorbarige conclusies te maken, maar dit maakt wel dat ik mij toch wat meer zal focussen op bepaalde mensen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2020, 22:04

 8153
Het ziet er weer een toffe groep uit met veel verschillende, sympathieke mensen.
Laat het maar snel 8 maart zijn!

Taupe077 schreef:Bruno?
Ja, die is vast en zeker de mol. Derde Bruno, goede Bruno! :mrgreen:
Hij past ook in de lange-magere-theorie van Klaartje 😉

Het wordt op den duur wel verwarrend met Bruno Argentinië, Bruno Vietnam en Bruno Griekenland. En dan heb je nog dé Gilles, Gilles Argentinië en Gilles Griekenland en Jolien Zuid-Afrika en Jolien Griekenland.
Als ik volgend jaar meedoe hebben ze tenminste een primeur. 😉
Gebruikersavatar

Klaartje01 mar 2020, 23:20

 2245  Uma
Veel twintigers dit jaar, 6 stuks.

Tien interessante mensen weer: een mooie groep samenstellen, dat kunnen ze toch bij dat De Mol-team.

Een paar kandidaten met een heel apart en opvallend profiel. Voor mij al zeer tot de verbeelding sprekend. Plots komen die nachtmerries uit mijn jeugd weer bovenn waarin tientallen kleine mannetjes in monnikenpij mij door donkere gangen achtervolgden... Dat waren toch niet allemaal klonen van Christian? 🙂

Inspirerende figuren, vermoed ik. Zo'n Alina, wat een achtergrond! Zo interessant, dat kan je gewoon niet verzinnen.

Ik voel aan mijn water dat ik de komende weken nog heel veel ga schrijven op dit forum. 😉
Gebruikersavatar

Andreas01 mar 2020, 23:49

Molerator  113
Veel twintigers dit jaar, 6 stuks.
inderdaad geen dertigers dit seizoen vind ik toch wel opvallend, dat zal niet meer mogen van één. 😂 😎

Voor mij mag het snel terug zondag zijn, ziet er super spannend uit met uiteraard veel nieuwigheden!