Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2020, 11:22

 2204
elkemol schreef:Dus wat mij betreft mag hij in de finale zitten (als mol of kandidaat, voorlopig zie ik hem nog als mol, maar er komt stilaan ook gewicht in de weegschaal aan de andere kant)
Het 'vervelende' is wel dat wanneer jouw hoofdverdachte een gewone kandidaat is maar toch de finale haalt, je er tot op het einde naast zit.

Been theren, done that. (meermaals :mrgreen: )
Gebruikersavatar

Jansen12 mar 2020, 11:27

 3423  Yens
Bart is voor mij de gedoodverfde winnaar. Maar hem leuk vinden? Niet echt op dit ogenblik... Maar vorig jaar vond ik Axel in het begin ook niet sympathiek en Bas ook niet, nadien wel. Mensen beoordelen op 1 aflevering en waarin ook gemonteerd wordt, is waarschijnlijk geen goed idee.
Gebruikersavatar

elkemol12 mar 2020, 12:04

 654
Frolva schreef:Het 'vervelende' is wel dat wanneer jouw hoofdverdachte een gewone kandidaat is maar toch de finale haalt, je er tot op het einde naast zit.

Been theren, done that. (meermaals :mrgreen: )
ik ook, en ik leer maar niet bij 😉
daarom dat ik al eens heb laten vallen dat ik hoop dat Bart er sneller uit ligt, dan maak ik nog een kans...maar ik vermoed dat hij wel een tijdje zal meegaan.
Jansen schreef:Bart is voor mij de gedoodverfde winnaar. Maar hem leuk vinden? Niet echt op dit ogenblik... Maar vorig jaar vond ik Axel in het begin ook niet sympathiek en Bas ook niet, nadien wel. Mensen beoordelen op 1 aflevering en waarin ook gemonteerd wordt, is waarschijnlijk geen goed idee.
Ja, dat snap ik verstandelijk wel, maar als het gevoel nog op 'not so much like' staat...loopt die synchronisatie wat mank. Maar ik geef hem zeker een kans. Zowel als mogelijk toch nog sympathiek gaan vinden als dat hij toch niet de mol is.

En dit hoort dan nu voor mij eigenlijk onder wat ik in het offtopic onder de offtopic had geschreven.... misschien handig als we specifieke topics zouden hebben over kandidaten voor dit soort discussies...
Gebruikersavatar

Bas.P12 mar 2020, 13:10

 16  Jens
elkemol schreef: Wat bij mij ook meespeelt is een film die ik ooit zag (ben de titel vergeten. Was iets met one million dollar.: de vraag van 1 millioen in India). Toen die jongen (quizkandidaat) aan zijn laatste vraag voor 1 miljioen was toegekomen, moest de quizmaster ervoor zorgen dat hij zou verliezen.
Ik vermoed dat je de film Slumdog Millionaire bedoelt 😉
Nu je daarover begint, overduidelijke link met de mol natuurlijk. Eén van de hoofdpersonnages heet Salim.. Is de mol nu al bekend?! 😃
Gebruikersavatar

Jansen12 mar 2020, 16:02

 3423  Yens
Bas.P schreef:Ik vermoed dat je de film Slumdog Millionaire bedoelt 😉
Nu je daarover begint, overduidelijke link met de mol natuurlijk. Eén van de hoofdpersonnages heet Salim.. Is de mol nu al bekend?! 😃
Is Salim (in de film) de persoon die er voor moet zorgen dat de jongen de vraag niet correct beantwoord?
Gebruikersavatar

elkemol12 mar 2020, 16:08

 654
Is Salim (in de film) de persoon die er voor moet zorgen dat de jongen de vraag niet correct beantwoord?
Salim is de broer van de winnaar die op 'het slechte pad' terecht komt (Salim dus).
Hij verdient veel geld door louche zaken en pleegt uiteindelijk zelfmoord.
Bas.P schreef: Nu je daarover begint, overduidelijke link met de mol natuurlijk. Eén van de hoofdpersonnages heet Salim.. Is de mol nu al bekend?! 😃
Ik kan hier alleen maar uithalen dat als je in de Salim-tunnel zit je nu al de uitkomst kan weten 😉