Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2020, 10:44

 2354  Uma
Dit kwam ik tegen op Facebook! Ze zouden buiten vrijstellingen en pasvragen nog iets anders hebben gemaakt.
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jacco15 mar 2020, 10:59

 5
Misschien een Zwarte Vrijstelling, net als in de Nederlandse Mol.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2020, 11:07

 2354  Uma
Ik hoop het niet :roll:
Misschien zoals vorig jaar in de finale een minpunt? Of zou het iets hebben te maken met de doos van Pandora?
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 mar 2020, 11:51

 1690  Sven
Daar zal wel iets inzitten wat ze niet willen hebben. Munten waarmee een goed antwoord bij de test fout wordt of zo.
Gebruikersavatar

Klaartje15 mar 2020, 12:03

 2245  Uma
Net zoals Davy denk ik ook dat dat bedrijf 'Lichtzwaard' iets te maken heeft met die kist.

Volgens mij kan je dat geometrische patroon van die vierkantjes en kruisjes met behulp van een laser daarin "branden". Als je op de website van dat bedrijf gaat kijken, dan zie je dat hun technieken zeer geschikt zijn voor het bewerken van hout (in alle soorten).

Dus als ze die kist speciaal voor De Mol zo hebben 'gepersonaliseerd', dan zit er misschien toch een of andere boodschap verborgen in dat patroon van kruisjes en vierkantjes, zoals dat al eerder besproken werd in het topic over 'de doos van Pandora - vooruitblik'.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2020, 13:20

 8153
Jacco schreef:Misschien een Zwarte Vrijstelling, net als in de Nederlandse Mol.
Wat houdt zo'n zwarte vrijstelling in?


_________________________________


Zou Lichtzwaard ook het stamperke van de Jeffrey gefabriceerd hebben? 😉
Gebruikersavatar

BeaVer15 mar 2020, 13:25

 1293  Uma
Een zwarte vrijstelling elimineert alle pasvragen en vrijstellingen die ingezet zijn bij de test.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2020, 13:36

 2354  Uma
(het stomste dat ze daar ooit hebben bedacht)
Gebruikersavatar

BeaVer15 mar 2020, 13:40

 1293  Uma
Met al die vrijstellingen en pasvragen dat ze daar kunnen winnen, vind ik zo'n zwarte vrijstelling wel nog een gepast gegeven. Anders kun je meteen in de finale geraken zonder ook maar een flauw idee te hebben van wie de mol is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2020, 14:03

 8153
Stel je voor dat je met 2 in de finale geraakt en elkaar aanduidt als mol :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2020, 14:48

 3423  Yens
Vermoljoen schreef:Dit kwam ik tegen op Facebook! Ze zouden buiten vrijstellingen en pasvragen nog iets anders hebben gemaakt.
Afbeelding
Omdat ze in het bericht expliciet zeggen "Het blijft niet enkel bij een vrijstelling of pasmunten", krijg ik althans de indruk dat het iets van een andere "grote orde" is dan een vrijstelling of pasmunten. De doos van Pandora, lijkt me ook hierin volledig passend 🙂. De kleuren zijn ook gelijkaardig aan die van de vrijstelling en de pasmunten. Het feit dat het bedrijf hiermee naar buiten komt, doet toch ergens een belletje rinkelen om die doos met grotere aandacht te bekijken. Anderzijds doet dit me toch iets te veel denken aan hints in reclame.