Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

köfte08 apr 2020, 18:56

 47
Yup, Christian. Zwart shirt, witte short.



(Hij zit, ofte ligt, wel met zijn hand in zijn broek. :roll: )
Gebruikersavatar

Poirot09 apr 2020, 15:08

 299
Volgens mij is de stem van de mol deze keer nog meer vervormd dan die van vorig jaar. Ligt het aan mij of merken jullie dat ook?
Gebruikersavatar

MolWout09 apr 2020, 15:10

 348
Poirot schreef:Volgens mij is de stem van de mol deze keer nog meer vervormd dan die van vorig jaar. Ligt het aan mij of merken jullie dat ook?
Ja, ik had ook al zo’n vermoeden. Je hoort met name amper een stem, enkel nog geruis. 😛
Al is het wel nodig, want in Nederland hadden ze geloof ik op die manier de mol dit jaar (bijna) ontmaskerd. Enfin, dat vernam ik toch.
Gebruikersavatar

Frolva09 apr 2020, 15:11

 2204
Poirot schreef:Volgens mij is de stem van de mol deze keer nog meer vervormd dan die van vorig jaar. Ligt het aan mij of merken jullie dat ook?
Dat weet ik pas als ik weet wie de mol is ... :mrgreen:

GDC heeft het zelf gezegd: het is niet de stem van de mol, maar een computerstem (dus niet 'gewoon' vervormd maar helemaal opnieuw gezegd, zeg maar). 😉
Gebruikersavatar

Poirot09 apr 2020, 15:15

 299
MolWout schreef:Ja, ik had ook al zo’n vermoeden. Je hoort met name amper een stem, enkel nog geruis. 😛
Al is het wel nodig, want in Nederland hadden ze geloof ik op die manier de mol dit jaar (bijna) ontmaskerd. Enfin, dat vernam ik toch.
Ja, in Nederland was er ook een vervormde stem, en die hebben molloten weer terug vervormd. Je kon toen duidelijk horen wie de mol was.
Gebruikersavatar

Vermoljoen09 apr 2020, 15:23

 2354  Uma
Frolva schreef:Dat weet ik pas als ik weet wie de mol is ... :mrgreen:

GDC heeft het zelf gezegd: het is niet de stem van de mol, maar een computerstem (dus niet 'gewoon' vervormd maar helemaal opnieuw gezegd, zeg maar). 😉
In het dagboek is het wel de stem van de Mol 😉
Gebruikersavatar

Poirot09 apr 2020, 15:24

 299
Ja volgensmij is het ook de stem van de mol en geen computer gegenereerde stem. Gilles heeft een gesprekje met hem/haar en dat wordt vervormd
Gebruikersavatar

Vermoljoen09 apr 2020, 15:25

 2354  Uma
In Vilvoorde (de deal over de vrijstelling en nu de deal met Salim) is het wel een computerstem
Gebruikersavatar

Frolva09 apr 2020, 15:28

 2204
Vermoljoen schreef:In het dagboek is het wel de stem van de Mol 😉
OK, zo had ik het niet begrepen ... Sorry. :oops:
Gebruikersavatar

Klaartje09 apr 2020, 15:51

 2245  Uma
Poirot schreef:Volgens mij is de stem van de mol deze keer nog meer vervormd dan die van vorig jaar. Ligt het aan mij of merken jullie dat ook?
Dat de stem van de mol in het dagboek nog veel meer vervormd is dan vorig seizoen, is duidelijk en daarvoor is een goede reden. Je bent pas op dit forum, Poirot, dus je hebt nog veel leeswerk in te halen, maar als je eenmaal bijgelezen bent, zal je wel weten wat de reden is van jouw correcte vaststelling dat die stem inderdaad nog enkele malen meer door de 'verhakselaar' is gehaald dan de stem van Elisabet vorig jaar. Meer ga ik niet zeggen, lees rustig verder (ook in off-topic) 😉
Gebruikersavatar

Poirot09 apr 2020, 15:52

 299
Ik ben nu druk het onderschriftenspel aan het teruglezen. Ik denk dat ik nog wel een paar dagen bezig ben als ik alles wil lezen 😃
Gebruikersavatar

Paraceta12 apr 2020, 20:13

 717  Sven
In dit Dagboek werd ook weer minstens 1 keer 'echt' gebruikt (misschien meer, maar ik heb er niet echt actief op gelet), dus er bestaat wel een kans dat we hier iets uit kunnen halen.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14