Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mer2815 mar 2020, 21:15

 302
Ik vraag me af of we dingen uit de beelden zouden kunnen halen (zoals vorig jaar denk ik dat men er kon uit halen dat er een muts werd gedragen)
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2020, 21:16

 2354  Uma
Ze wouden het eerst met beeld doen en dat ook vervormen, maar dat hadden ze weggelaten. Dus we moeten niets doen met de achtergrond, tenzij ze er dit jaar misschien wel iets hebben mee gedaan?
Gebruikersavatar

Mer2815 mar 2020, 21:17

 302
Misschien, ga er toch eens deftig naar kijken, maar denk om eerlijk te zijn dat er waarschijnlijk niet is.
Gebruikersavatar

Andreas15 mar 2020, 21:42

Molerator  113
Misschien kunnen we te weten komen wie op die kamer gezeten heeft? door de indeling, een bepaald voorwerp ofzo.
Gebruikersavatar

elbeon15 mar 2020, 23:02

 24  Uma
Zou de mol een hint hebben gegeven toen hij/zij in het dagboek-fragment zei dat hij/zij de doos desnoods zelf wou open maken, maar dit echt onmogelijk was?

Afbeelding

Bijvoorbeeld stel dat de mol Laure of Jolien is, dan kon ze onmogelijk de doos open maken als de andere persoon had voorgesteld om deze te bewaken.
Gebruikersavatar

huug.roosjen15 mar 2020, 23:17

 14
Dat is een goed punt ja, ik zou aankomende week is gaan puzzelen.
Gebruikersavatar

masterveecee16 mar 2020, 08:32

 3547  Sven
ik probeer niet meer om het beeld en/of geluid te "ontscramblen", dat lukt toch niet 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2020, 09:06

 8153
Het was voor iederéén onmogelijk om de doos open te maken.
Laure en Jolien konden het niet omdat ze niet alleen de doos maar ook elkaar bewaakten.
Behalve Els, sliep iedereen in een tweepersoonsbed. Wegsluipen zou alleen lukken als je bedpartner een heel diepe slaper is. En zelfs wie erin geslaagd zou zijn weg te sluipen, zou op Jolien en Laure gebotst zijn.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2020, 10:21

 8153
Andreas schreef:Misschien kunnen we te weten komen wie op die kamer gezeten heeft? door de indeling, een bepaald voorwerp ofzo.
Ik denk dat het zo'n hotel was met allemaal gelijke kamers. Bovendien is het helemaal niet gezegd dat de kamer die ze tonen effectief de kamer van de mol was. Het kan net zo goed die van GDC zijn.
"GDC ontvangt" :mrgreen:
Gebruikersavatar

elkemol16 mar 2020, 16:44

 654
Afbeelding
Afbeelding

Mijn eerste associatie die misschien volledig uit de lucht is gegrepen: het grapje van 'Hoe lang is een Chinees?' of 'Hoelang (als voornaam) is een Chinees.
Dus 'niemand' weet wie ik ben...

Ik zou op dit moment niet weten met wie ik 'niemand' moet associëren, maar het kwam gewoon in mij op...vooral omdat de nadruk zo op 'niemand' ligt.
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2020, 17:01

 2204
Viel me ook op, die nadruk op 'niemand'.

Zou het kunnen zijn dat geen van de kandidaten de mol als hoofdverdachte had, bij de tweede eliminatieronde?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14