Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2020, 17:21

 8153
Paraceta schreef:Door dit te doen ben ik trouwens achter Salims favoriete uitspraak gekomen: "Boeken toe". Als dit de Nederlandse Mol was, ik zou er bijna een hint in gaan zien :mrgreen:
Zei Jolien in de fitness niet ook een keer "Boeken toe"?
Gebruikersavatar

Paraceta05 apr 2020, 18:03

 717  Sven
Ja, merkte ik ook op bij het herbekijken van die opdracht!
Gebruikersavatar

Paraceta06 apr 2020, 10:21

 717  Sven
Zoals jullie al verwacht hadden, gaan we, goede mollenspeurder dat we zijn, ook in deze aflevering weer op zoek naar de enige echte hint van dit jaar: het gehanteer van "echt". I'll keep y'all posted.
Gebruikersavatar

Paraceta06 apr 2020, 12:41

 717  Sven
Hier zijn we dan weer:
Afbeelding
Als ik er gemist heb (en die kans is zeer reëel), laat maar weten!
Op basis hiervan zouden we Bart toch wel stilletjesaan kunnen uitsluiten als inspreker van de dagboeken. Hij gebruikt echt wel veel minder "echt" dan alle andere kandidaten. Natuurlijk kan je op basis hiervan geen harde conclusies trekken, maar het is toch wel een opvallende tweespalt tussen Bart en de anderen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2020, 17:19

 8153
Dominique schreef:Dagboek van de mol bevat:

ACHTERAF ZIT JE OOK IN DE AUTO VAN,
WAAR BEN IK MEE BEZIG?
ALS JE IEDEREEN HOORT ZEGGEN,
WAT EEN SLECHTE MOL DIT JAAR…

-> MAW: De mol is tijdens de autorit heel de situatie aant overpeinzen. En voelt zich slecht.
Misschien een idee om die autorit nog eens te bekijken nu we op 2 mensen minder moeten letten. 💡
Gebruikersavatar

Paraceta08 apr 2020, 17:23

 717  Sven
Uiteindelijk viel daar niet zo veel uit af te leiden. In de auto van de vrouwen was er vooral dolle pret omdat Dorien zo mottig als een kroket was :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mateo08 apr 2020, 17:29

 870
Er zijn mensen die heel goed een vrolijk masker kunnen opzetten. Niet/nauwelijks te onderscheiden van echte vrolijkheid.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2020, 17:36

 8153
Dat ken ik maar al te goed Mateo. Maar toch... misschien even kijken wie minder aan het woord kwam...
Gebruikersavatar

Mateo08 apr 2020, 17:39

 870
Ik ook, Chicawah.
En ja, het lijkt me verstandig om diegenen ook nog eens goed te bekijken. Wat ik me herinner: Bart aan het stuur. Weinig tekst. Maar ik ga terugkijken om daar 'zeker' van te zijn. En van de rest, als dat al mogelijk is.
Gebruikersavatar

elkemol08 apr 2020, 18:03

 654
ik herinner me dat Bart nogal stil was en niet heel betrokken in de gesprekken. Het was ook de eerste keer dat ik hem redelijk 'sip' zag kijken . allé in ieder geval een gezichtsuitdrukking die ik bij hem nog niet had gezien en ik als 'sip' benoem.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen08 apr 2020, 18:45

 3423  Yens
elkemol schreef:ik herinner me dat Bart nogal stil was en niet heel betrokken in de gesprekken. Het was ook de eerste keer dat ik hem redelijk 'sip' zag kijken . allé in ieder geval een gezichtsuitdrukking die ik bij hem nog niet had gezien en ik als 'sip' benoem.

Afbeelding
Wie zat er hier achteraan in de auto? Christian?

EDIT: Wie LAG hier achteraan in de auto?
Gebruikersavatar

elkemol08 apr 2020, 18:47

 654
Jansen schreef:Wie zat er hier achteraan in de auto? Christian?

EDIT: Wie LAG hier achteraan in de auto?
ik dacht idd Christian, ja want ik zie geel molboekje

achteraf bekeken, kan Barts gezichtsuitdrukking ook het gevolg zijn van een indigestie, van veel te veel te eten...
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14