Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Kite20 apr 2020, 15:09

 87
Een mogelijkheid die ik hier nog niet heb zien passeren, maar die dan ook weinig waarschijnlijk is, is dat Bart en Christian beide Alina verdenken, maar dat Jolien eigenlijk de mol is.
Aangezien Alina en Jolien veel opdrachten samen hebben uitgevoerd, maakt dit het waarschijnlijker dat een Christian of Bart toch nog steeds goed scoorden bij de eliminaties, ondanks op de verkeerde kandidaat te zitten.

[Deze boodschap werd u gebracht door Jolien-Tunnels N.V.]
Gebruikersavatar

Mollenspeurder20 apr 2020, 16:10

 47
matthias.bouquet schreef:Het is niet zo dat Bart na het laten tikken van de geldklok gewoon op zijn lauweren is blijven rusten als mol. Er zijn volgens mij nog veel momenten waar hij wel degelijk dingen gemold zou kunnen hebben, en Bart is volgens mij zeker wel een goede mol in tegenstelling tot wat velen hier denken omdat ze er gewoon nog niet veel over nagedacht hebben wat Bart allemaal nog mispeuterd zou kunnen hebben na die allereerste opdracht. Maar dat is natuurlijk een heel ander verhaal...
Ik zeg niet dat hij daarnaast niet goed gemold zou kunnen hebben. Wel dat de FTM theorie anders niet zo in z'n voordeel zou uitdraaien (vanuit het mol-perspectief) en dat ik het debiel blijf vinden van de makers. Heel het concept onderuit gekegeld met die actie. Afgaande op de andere low-budget proeven wel gewoon nog steeds mogelijk.
Gebruikersavatar

Jay-Lo20 apr 2020, 19:21

 1690  Sven
Kite schreef:Een mogelijkheid die ik hier nog niet heb zien passeren, maar die dan ook weinig waarschijnlijk is, is dat Bart en Christian beide Alina verdenken, maar dat Jolien eigenlijk de mol is.
Aangezien Alina en Jolien veel opdrachten samen hebben uitgevoerd, maakt dit het waarschijnlijker dat een Christian of Bart toch nog steeds goed scoorden bij de eliminaties, ondanks op de verkeerde kandidaat te zitten.

[Deze boodschap werd u gebracht door Jolien-Tunnels N.V.]
Maar hetgeen Bart zegt sluit dat toch uit? Bart schrikt duidelijk bij het rode scherm van Christian. Hij zegt daarna dat hij het vreemd vind want dat hij toch dacht dat hijzelf en Christian op dezelfde mol zaten. Als zij beiden Alina verdachten, moest sowieso een van hen beiden vertrekken. Dus verdenken ze beiden Jolien. Of dat moeten we denken. Maar dat zou te opvallend zijn. Jolien wordt doorheen het programma heel veel verdacht. Ze wordt meerdere malen genoemd als verdachte, vooral door Alina, die hier nu ook nog zit.
Of zegt Bart hier eigenlijk dat hij de mol is, en dat Christian op hem zat? Dat hij wist dat Jolien niet hem, maar ook nog Christian verdacht en nu de vrijstelling heeft. En dat hij als mol echt had gehoopt om met die 2 naar de finale te gaan.
Gebruikersavatar

elkemol20 apr 2020, 20:04

 654
Jay-Lo schreef:Bart schrikt duidelijk bij het rode scherm van Christian. Hij zegt daarna dat hij het vreemd vind want dat hij toch dacht dat hijzelf en Christian op dezelfde mol zaten
Christian zat misschien wel op de juiste mol...Bart...en aangezien Bart zelf de mol zou kunnen zijn...zitten ze dus samen op dezelfde mol.
Gebruikersavatar

Jay-Lo20 apr 2020, 21:41

 1690  Sven
elkemol schreef:
Christian zat misschien wel op de juiste mol...Bart...en aangezien Bart zelf de mol zou kunnen zijn...zitten ze dus samen op dezelfde mol.
Het kan bijna niet anders. Als ze beiden dezelfde mol hebben en dat is Alina, weten ze dat 1 van de 2 een rood scherm krijgt. Als hun mol Jolien is, zou Alina nog kunnen afvallen. Maar wat me nu stoort aan Jolien is dat ze de laatste afleveringen zo verdacht in beeld wordt gebracht, eerlijk, als je de 2 tot 3 laatste afleveringen bekijkt is Jolien toch gewoon de mol. Dat hebben ze nog nooit zo gedaan. De focus wordt altijd een beetje afgewend van de mol. Hoe verdacht werd Bas vorig jaar toen hij die vrijstelling won.
Maar als Alina de mol is, klopt de uitleg van Bart niet, of ze zitten alle twee op de verkeerde mol, dat zou wat zijn, of Bart is zelf de mol. Christian bevestigt in Cafe de mol dat hij in de eerste aflevering al voor 80% ingezet heeft op diegene die hem precies al voor de tweede x zag. Misschien moeten we daar nog eens zien of er iemand anders op Christian reageerde.
Gebruikersavatar

ruben.dewaele20 apr 2020, 21:56

 6
Of Jolien had het rode scherm.
Gebruikersavatar

elkemol20 apr 2020, 23:14

 654
Jay-Lo schreef:Christian bevestigt in Cafe de mol dat hij in de eerste aflevering al voor 80% ingezet heeft op diegene die hem precies al voor de tweede x zag. Misschien moeten we daar nog eens zien of er iemand anders op Christian reageerde.
Ik heb dat eens herbekeken, maar ik vind dat er net te weinig beelden zijn om te kunnen oordelen over wie hij het precies heeft. De suggestie is er wel dat het om Barts reactie gaat, maar we weten dat zulke suggesties niet het meest betrouwbaar zijn .
Gebruikersavatar

Agt. Mol Daviër21 apr 2020, 00:09

 33  Yens
matthias.bouquet schreef:Het is niet zo dat Bart na het laten tikken van de geldklok gewoon op zijn lauweren is blijven rusten als mol. Er zijn volgens mij nog veel momenten waar hij wel degelijk dingen gemold zou kunnen hebben, en Bart is volgens mij zeker wel een goede mol in tegenstelling tot wat velen hier denken omdat ze er gewoon nog niet veel over nagedacht hebben wat Bart allemaal nog mispeuterd zou kunnen hebben na die allereerste opdracht. Maar dat is natuurlijk een heel ander verhaal...
Scherpe analyse en ben het met je eens. Komt ook nog eens bij dat Bart talrijke keren zich op dé strategische locatie bevond om te mollen/uitkomst van de proeven te beïnvloeden - of dat nu lukte of niet (op restaurant tijdens fitnessproef, stelt vragen vanuit auto tijdens ouzo drinking game, in controletoren bij geblinddoekt autorijden, hardlopen tegen Selim, etc...). Ik had hem in het begin afgeschreven omdat hij me té opvallend leek als mogelijke mol. Veel lijkt toch in zijn richting te wijzen nu.
Gebruikersavatar

Cadfael21 apr 2020, 00:34

 229  Uma
Ik verdenk Alina, maar als ze toch niet de mol blijkt te zijn, dan zie ik haar eigenlijk wel als winnaar.
Als zij niet de mol zou zijn, is zij volgens mij de persoon die het eerst op de juiste persoon zat. Zij heeft dan alle eliminaties vlekkeloos doorstaan en van haar weten we zeker dat ze een groene pijl had.
Maar toch blijf ik bij haar als mol. 😎
Gebruikersavatar

Cedric21 apr 2020, 00:43

 2834  Uma
Voor mij is het overduidelijk dat zowel Jolien als Bart Alina verdenken. Ze zeggen het bijna zelfs letterlijk.

Bart vertrouwt haar niet, houdt haar in Messene weg van de loopproef, maar wil haar dan in de aflevering van gisteren wel bij zich voor de Spartathlon.. Het eerste met haar verstuikte enkel als excuus, het tweede ondanks die enkel. Met andere woorden: de enkel speelt geen rol, Bart negeert die en wil gewoon Alina in het oog houden.

Jolien daarentegen zei het vrij letterlijk zelfs, in al haar spontaneïteit. Bij de 'Never have I ever'-proef, wanneer alle kandidaten in de auto zitten maar Alina nog aan haar sirtaki moet beginnen. Op dat moment kijkt men naar Alina en zegt Jolien letterlijk: "Zie, die loopt nie meer recht... Heel slim gedaan." Dat laatste, die "Heel slim gedaan", dat is echt zo van "knap gespeeld van de Mol, er zal weer geld uit de pot gaan". (Terwijl Alina natuurlijk goed genoeg weet dat iedereen op haar staat te kijken en dat ze in die proef al genoeg geld heeft verloren door zo vaak 'ja' te antwoorden, dus nu zal ze niet falen natuurlijk.)


Enfin, ik weet dat dit topic meer gaat om de verdenkingen die uitgesproken worden door de kandidaten vlak voor de eliminatie, wanneer de vragenlijst moet worden ingevuld, maar die uitspraak van Jolien bij Alina haar sirtaki was voor mij een véél duidelijker verdenking dan het gemonteerde stukje bij de vragenlijst. Idem met Bart die Alina duidelijk in het snotje heeft.

En als Jolien toch de Mol blijkt, dan heeft ze mij hier fantastisch om de tuin geleid.
Gebruikersavatar

schotte.jelle21 apr 2020, 07:01

 143
Je zou ook kunnen concluderen dat Bart wél de mol is... Op de loopproef wilt hij zélf lopen, wetende dat hij kansloos is, en op de boodschappersproef wil hij Alina erbij om het te doen mislukken... ( ps ik zit zelf op Alina )
Gebruikersavatar

elkemol21 apr 2020, 08:34

 654
Cedric schreef:Voor mij is het overduidelijk dat zowel Jolien als Bart Alina verdenken. Ze zeggen het bijna zelfs letterlijk.

Bart vertrouwt haar niet, houdt haar in Messene weg van de loopproef, maar wil haar dan in de aflevering van gisteren wel bij zich voor de Spartathlon.. Het eerste met haar verstuikte enkel als excuus, het tweede ondanks die enkel. Met andere woorden: de enkel speelt geen rol, Bart negeert die en wil gewoon Alina in het oog houden.

Jolien daarentegen zei het vrij letterlijk zelfs, in al haar spontaneïteit. Bij de 'Never have I ever'-proef, wanneer alle kandidaten in de auto zitten maar Alina nog aan haar sirtaki moet beginnen. Op dat moment kijkt men naar Alina en zegt Jolien letterlijk: "Zie, die loopt nie meer recht... Heel slim gedaan." Dat laatste, die "Heel slim gedaan", dat is echt zo van "knap gespeeld van de Mol, er zal weer geld uit de pot gaan". (Terwijl Alina natuurlijk goed genoeg weet dat iedereen op haar staat te kijken en dat ze in die proef al genoeg geld heeft verloren door zo vaak 'ja' te antwoorden, dus nu zal ze niet falen natuurlijk.)


Enfin, ik weet dat dit topic meer gaat om de verdenkingen die uitgesproken worden door de kandidaten vlak voor de eliminatie, wanneer de vragenlijst moet worden ingevuld, maar die uitspraak van Jolien bij Alina haar sirtaki was voor mij een véél duidelijker verdenking dan het gemonteerde stukje bij de vragenlijst. Idem met Bart die Alina duidelijk in het snotje heeft.

En als Jolien toch de Mol blijkt, dan heeft ze mij hier fantastisch om de tuin geleid.
schotte.jelle schreef:Je zou ook kunnen concluderen dat Bart wél de mol is... Op de loopproef wilt hij zélf lopen, wetende dat hij kansloos is, en op de boodschappersproef wil hij Alina erbij om het te doen mislukken... ( ps ik zit zelf op Alina )
of Bart probeert Jolien te doen geloven dat hij op Alina zit en triggert daarbij Jolien ook dat zij wel de mol moet zijn. En stel dat Alina dan toch de mol niet is, dan is het niet Alina die ons om de tuin leidde, maar wel Bart.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14