Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Paracetamol27 apr 2020, 00:44

 40
Polle de molle schreef:Maar ik vraag me af? Tonen ze eigenlijk eens de resultaten van de eliminatie rondes?
Weten we niet op voorhand, in 2018 hadden ze dit wel getoond en was te zien dat Lloyd al op Pieter zat vanaf aflevering 1. Maar vorig jaar hebben ze dit dus niet meer gedaan jammer genoeg.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT27 apr 2020, 08:17

 767  Yens
Vorig jaar hebben ze wel opnieuw een overzicht laten zien van wie de test op welke mol invulde tijdens zijn exit. Over de eerste afleveringen waren ze zelfs nog gedetailleerder door de verdachten van iedereen te laten zien.
Gebruikersavatar

PJMBLT30 apr 2020, 17:13

 14  Uma
Bart zei in CDM dat hij pas op Alina zat van de paparazzi opdracht aflevering 5. Ik ben wel benieuwd om te weten op wie hij daarvoor zat, want hij zei denk ik daarvoor: mijn broek af als ik een rood scherm krijg.

Iedereen beweert hier altijd dat Bart de uberkandidaat was, maar hij had er denk ik ook al stuk vroeger kunnen uitliggen.
Gebruikersavatar

Paraceta30 apr 2020, 17:15

 717  Sven
PJMBLT schreef:Bart zei in CDM dat hij pas op Alina zat van de paparazzi opdracht aflevering 5. Ik ben wel benieuwd om te weten op wie hij daarvoor zat, want hij zei denk ik daarvoor: mijn broek af als ik een rood scherm krijg.

Iedereen beweert hier altijd dat Bart de uberkandidaat was, maar hij had er denk ik ook al stuk vroeger kunnen uitliggen.
De kans bestaat eigenlijk dat die 2 pasvragen van het skydiversverhoor hem de aflevering ervoor gered hebben ten koste van Laure.
Gebruikersavatar

PJMBLT30 apr 2020, 17:17

 14  Uma
Paraceta schreef: De kans bestaat eigenlijk dat die 2 pasvragen van het skydiversverhoor hem de aflevering ervoor gered hebben ten koste van Laure.
Ja inderdaad; en daar wou hij de derde pasvraag nog niet eens hebben. Toch een duidelijke tunnelvisie op iemand anders op dat moment nog.
Gebruikersavatar

Tyflopontika30 apr 2020, 17:32

 121  Sven
Klopt, of hij wou de deal binnenhalen ten koste van Christian. Als Dorien, Salim en Bart pasvragen hebben, Alina de mol is en Jolien al op de mol zat, dan waren de overlevingskansen van Laure en Christian wel niet groot meer.
Gebruikersavatar

Cadfael03 mei 2020, 22:34

 229  Uma
Ik vond het zo grappig hoe Bart en Christian elkaar bleven verdenken. Toen Christian zei in het begin van de aflevering: "Ik denk dat gij het zijt, Bart" verschoot ik keihard. Hij is dan toch altijd op dezelfde persoon blijven inzetten. En dan zijn vraag toen hij ontdekte dat het Alina was: "Hoe ben ik zo ver geraakt?" Hemelse en verbazende ontknopingen. Opvallend hoeveel mensen Bart verdachten. Ik dacht wel dat sowieso er iemand was uitgegaan omdat hij Bart verdacht, maar ik had niet zoveel kandidaten verwacht.
Jolien heeft verdiend gewonnen!
Alina is goed onder de radar gebleven. Topmol!
Gebruikersavatar

Zico03 mei 2020, 22:50

 30
Zico schreef:Volgens mij zit Bart niet op de goede mol en was dit een harde reality check.
De rest van de kandidaten verdenken hem overduidelijk en zitten er ook allemaal naast, ondermeer daarom zit hij er nog steeds in en werd zijn naam niet vernoemd in het afschieten van de pijlen.
Allez, ik had toch iets juist dit jaar. 😂
Gebruikersavatar

Cadfael04 mei 2020, 00:39

 229  Uma
Knap ook dat alle kandidaten in aflevering 2 Bruno verdachten, maar als hij dan afvalt, niemand (buiten Jolien) aan Alina denkt. Iedereen vertrouwde haar dus.
Gebruikersavatar

Cadfael04 mei 2020, 08:57

 229  Uma
Wow, we hadden hier echt in een situatie kunnen komen dat 2 personen elkaar verdachten tot de finale. Als Jolien niet Alina in het vizier had en de rest viel één voor één af, dan bleven Christian en Bart elkaar verdenken. Hun tunnel was wel heel diep. Alleen door zo iets als de vuurwerkeliminatie of als één van de twee afviel, kon één van hun beide het roer omgooien. Anders bleven ze echt tot de finale elkaar verdenken.
Ik vond hun reacties achter de schermen steeds keigrappig. Bart die zegt: "Het is magistraal dat hij zijn rol blijft spelen. Soms wil ik hem gewoon zeggen. Christian, ik weet het." 😂

Het bewijst ook dat je geen opvallende mol, zoals Bart, kunt nemen, want elke kandidaat verdenkt die persoon direct. Het moet wel een subtiele mol zijn, die de kandidaten dan ook vertrouwen. Top gedaan, Alina!!!
Gebruikersavatar

ex-molinator04 mei 2020, 14:10

 3483  Uma
Cadfael schreef:...
Het bewijst ook dat je geen opvallende mol, zoals Bart, kunt nemen, want elke kandidaat verdenkt die persoon direct. Het moet wel een subtiele mol zijn, die de kandidaten dan ook vertrouwen. Top gedaan, Alina!!!
Top gedaan door Alina, zeker en vast, maar veronderstellingen aannemen dat je geen opvallende mol kunt nemen, is het scenario om een rood scherm te krijgen.
Gilles (Argentinië) was een opvallend figuur en tijdens de kettingopdracht in de kelder was hij niet bepaald onder de radar, en toch bleef hij lang redelijk onverdacht (bij het publiek).
Elisabet was ook geen onbesproken figuur in de zin dat ze toch uitdrukkelijk koos om de vervanger van Eva (die de eliminatietest als traagste ingevuld had) niet te willen redden.
En zo kan ik ook opvallende zaken opnoemen ivm de andere mollen, of beter gezegd voor elke deelnemer aan De Mol.
Gebruikersavatar

Tijlie904 mei 2020, 14:37

 63  Uma
ex-molinator schreef: Top gedaan door Alina, zeker en vast, maar veronderstellingen aannemen dat je geen opvallende mol kunt nemen, is het scenario om een rood scherm te krijgen.
Gilles (Argentinië) was een opvallend figuur en tijdens de kettingopdracht in de kelder was hij niet bepaald onder de radar, en toch bleef hij lang redelijk onverdacht (bij het publiek).
Elisabet was ook geen onbesproken figuur in de zin dat ze toch uitdrukkelijk koos om de vervanger van Eva (die de eliminatietest als traagste ingevuld had) niet te willen redden.
En zo kan ik ook opvallende zaken opnoemen ivm de andere mollen, of beter gezegd voor elke deelnemer aan De Mol.
Het was toch als snelste?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14