Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ex-molinator04 mei 2020, 14:45

 3483  Uma
Tijlie9 schreef: Het was toch als snelste?
Nope, je verwart met de opdracht bij de paardenwedstrijd (maar dit is wel ook een opdracht waarbij de Mol absoluut niet onopgemerkt handelde.
Ik had het over de opdracht waarbij iedereen aan elkaar vastgeketend was en samenwerking nodig was om iemand vrij te laten (die de vrijstelling dan kon nemen). Molsabotage mislukt door het meesterlijk inspelen op een groepsgevoel waardoor Gilles voor een serieus dilemma gesteld werd.
Voor mij één van de meest memorabele acties van een kandidaat ooit.
Gebruikersavatar

Frolva04 mei 2020, 14:48

 2204
ex-molinator schreef:Ik had het over de opdracht waarbij iedereen aan elkaar vastgeketend was en samenwerking nodig was om iemand vrij te laten (die de vrijstelling dan kon nemen).
Daar deden Eva en Elisabet - waar Tijlie9 het over heeft - toch niet aan mee? :?

:mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator04 mei 2020, 14:56

 3483  Uma
Oeps, :oops: Klopt: Eva was de snelste.
mea culpa: ik ben ook niet de rapste van begrip vandaag (of ooit). 😲

Maar het punt dat ik wou maken, is dat een Mol absoluut niet onopvallend hoeft te zijn.
Gebruikersavatar

Cadfael04 mei 2020, 15:28

 229  Uma
ex-molinator schreef:Top gedaan door Alina, zeker en vast, maar veronderstellingen aannemen dat je geen opvallende mol kunt nemen, is het scenario om een rood scherm te krijgen.
Gilles (Argentinië) was een opvallend figuur en tijdens de kettingopdracht in de kelder was hij niet bepaald onder de radar, en toch bleef hij lang redelijk onverdacht (bij het publiek).
Elisabet was ook geen onbesproken figuur in de zin dat ze toch uitdrukkelijk koos om de vervanger van Eva (die de eliminatietest als traagste ingevuld had) niet te willen redden.
En zo kan ik ook opvallende zaken opnoemen ivm de andere mollen, of beter gezegd voor elke deelnemer aan De Mol.
Nee, ik bedoel dat de mol inderdaad wel soms eens een opvallende actie kan doen, maar toch low profile blijven. Gilles speelde de fanatieke kandidaat, maar zette zich niet in de picture. Ik bedoel als je een kandidaat als Bart hebt die constant in de kijker staat, dat er veel kandidaten daar op inzetten en er zo uitvliegen. Hetzelfde met Cathy, veel kandidaten zijn er toen uitgevlogen, omdat ze Cathy verdachten. Je voert als mol zowel subtiele als opvallende zaken uit, maar toch blijf je low profile.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14