Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire21 mar 2020, 18:11

 36
Beste mollejagers,

door veel te veel vrije tijd te hebben wegens coronacrisis heb ik mijn mollenjacht een andere wending gegeven.

Ik ben eens gaan kijken naar wie GillesDC kijkt als hij over de mol praat en als hij over de kandidaten praat.
met name tijdens avondmalen, samenkomsten en eliminaties. Ik ben een patroon gaan herkennen dat als Gilles over de mol in persoonsvorm praat hij eerder geneigd is "de mol" niet in de ogen te kijken. Dus weg te kijken van de mol.
(Ik denk dat het psychologisch heel moeilijk is om tegen de mol, over de mol te praten in derde persoon alsof de mol een kandidaat zou zijn) Nog duidelijk? :p

Dus met deze theorie ben ik uitgekomen op volgende verdachte personen.
- Laure
-Salim
-Bart
-Jolien

Ik ben er vrij zeker van dat het niemand van de andere 4 is (Dorien,Christian, Alina, Els)

Mijn persoonlijke hoofdverdachte is Salim

Iemand anders die zich ook eens wil verdiepen in deze theorie?
Ik hoor graag van jullie
Gebruikersavatar

Klaartje21 mar 2020, 18:32

 2245  Uma
Interessant uitgangspunt wel.

Maar GDC kan wel goed een pokerface houden, zegt hij zelf altijd in interviews, dus of hij het echt "moeilijk" zou hebben om de Mol echt aan te kijken als hij het over "de mol" heeft, weet ik niet. Dat is me de voorbije seizoenen toch nog niet echt opgevallen.

Om dat allemaal uit te zoeken zal je er toch veel tijd in moeten steken.

En je bent natuurlijk ook afhankelijk van de montage. Dat maakt het er niet gemakkelijker op.

Dit idee misschien opsparen voor later, als ze met wat minder mensen zijn? En misschien kijken of we dan toch niet ergens in een bepaalde manier van kijken bij Gilles iets kunnen afleiden?
Gebruikersavatar

JBB21 mar 2020, 18:34

 439  Uma
Olala, dat is twijfelen aan de professionaliteit van GDC 😂

Maar inderdaad wel interessant om eens in het oog te houden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2020, 18:40

 8153
Ging net ook iets schrijven over de pokerface van GDC.
Ik denk echt dat GDC zó professioneel en zó ervaren is dat je hem op geen foutje zal betrappen.
Gebruikersavatar

Heinz21 mar 2020, 18:46

Forum veteraan  427  Uma
Het is wel een originele en interessante theorie. Je zou natuurlijk (als je écht nog veel tijd en zin hebt) de theorie kunnen testen op de eerdere molreeksen.