Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Andy Lemmens31 mar 2020, 10:45

 70  Bert
Goed opgemerkt Addow 👍🏻

Ook in de opdracht van de vredato trappen ben je mijn inziens wat verleid door Alina.

Bruno wil het armworstelen laten doen door Salim maar Alina grijpt in en kiest voor 2personen (vrouwen) om Salim te sparen voor de laatste opdracht met de ballen omdat ze vermoeden dat die zwaarder is.Wat achteraf niet echt "zwaar" is maar misschien wist ze dit wel als mol.
Gebruikersavatar

Anomolie31 mar 2020, 11:32

 64  Uma
Addow schreef:Anomolie, als steengoeie AMA-analist, ben je hier toch even misleid. Niet alles wat gezegd of gemonteerd wordt, mag je voor waar of logisch aannemen. De twee andere achternamen van Slongs waren namelijk naburige metrostations, lagen dus dichter bij het Syntagma plein, waarvan zelfs eentje (Gemista) op de lijn waarop ze zitten (rood - Conquest of Paradise) 😂 😲, dus in werkelijkheid is Parassiadis zelfs het metrostation waar je meeste tijd verliest (overstappen en 2 haltes van plein).

Afbeelding
Afbeelding
Mooi Addow! Had ik niet opgemerkt. Knap staaltje speurwerk.
Natuurlijk, zoals Jansen ook correct opmerkt, geeft ze uiteindelijk wel de juiste oplossing aan. Dus ik laat haar AMA-punt voorlopig staan.
Een mol zou hier dan mijn inziens, gezien de andere haltes toch dichterbij zijn, voor een foute halte gaan.

Andy Lemmens schreef:Goed opgemerkt Addow 👍🏻

Ook in de opdracht van de vredato trappen ben je mijn inziens wat verleid door Alina.
Bruno wil het armworstelen laten doen door Salim maar Alina grijpt in en kiest voor 2personen (vrouwen) om Salim te sparen voor de laatste opdracht met de ballen omdat ze vermoeden dat die zwaarder is.Wat achteraf niet echt "zwaar" is maar misschien wist ze dit wel als mol.
Ik, verleid? Nee... Ik laat mij niet beïnvloeden door mijn gevoelens. Denk ik... 🙂. Ik hoop echt dat ze de mol is, maar ik vrees er toch voor. Ze komt mij veel te enthousiast over...
Wat de Vredatotrappen betreft. Ik ben van mening dat Salim alleen ook niet had gewonnen tegen de armworstelaar... Ik zou hier als kandidaat ook wel minstens twee personen inzetten... Maar wie weet ben ik hier inderdaad om de tuin geleid door Alina.
Gebruikersavatar

schotte.jelle07 apr 2020, 14:19

 143
Ik zou graag dit topic even opnieuw oprakelen.

Ik volg in het feit dat de mol zeker kan gezocht worden door te gaan zoeken naar wie de mol net niét is, om zo per eliminatie te gaan werken.
Echter, persoonlijk vind ik dat je enkel moet focussen op 200% vaststaande feiten ( in hoeverre dat uiteraard kan ) maar toch zeker geen punten mag toekennen voor van die blauw - blauw acties...

Daarom zou ik eens willen een aangepaste manier van eliminatie toepassen:

Als iemand een AMA doet die echt overduidelijk is, dus een actie die rechtstreeks en ontegensprekelijk geld oplevert, terwijl er een manier was om het anders te doen, dan wordt die meteen geschrapt als mogelijke mol...

Is er dan volgens jullie een kandidaat die zo nog geen enkele actie op zijn/haar actief heeft staan...?
Gebruikersavatar

Jimmy07 apr 2020, 14:26

 197  Anke
Blijft moeilijk: vorig jaar corrigeerde Elisabet in de proef "silent disco" een foute danser waardoor de proef slaagde en geld opleverde.

Dat was voor mij een duidelijke AMA waardoor ik haar ook als mol had afgeschreven.

Soms moet de mol dus eens iets laten slagen en geld opbrengen om niet te verdacht te zijn.
Gebruikersavatar

schotte.jelle07 apr 2020, 14:29

 143
die bedenking maak ik mij idd ook... maar ik zou toch denken dat er mss AMA's zijn waarbij de mol echt wel heel makkelijk iets anders had kunnen doen, ... Al moet ik zeggen dat ik zelf nog moet starten om dat uit te pluizen, maar ik hoop op de parate kennis van de forumleden mss raad kan brengen
Gebruikersavatar

Cedric07 apr 2020, 14:32

 2834  Uma
Vergeet niet wat Cathy zei: "De Mol slaagt waar weinig geld te rapen valt".
Die AMA van Elisabet in de silent disco was dus verwaarloosbaar, want om wat ging het, 500€ of zo?
Gebruikersavatar

schotte.jelle07 apr 2020, 14:34

 143
Mja.. das een insteek die ik niet meteen had meegenomen... ik was gestopt bij het feit dat ik hier bv. niet wil weerhouden dat ze geld verdienen dat nadien nog kan verspeeld worden...
Gebruikersavatar

Frolva08 apr 2020, 10:29

 2204
Elisabet Haesevoets schreef:als het echt Alina zou zijn, chapeau voor haar acteerprestatie.. maar waarom dan zoveel juiste dingen doen? Bij de metroproef is zij het die het laatste en juiste station aanduidt, in de vlecht herkent ze zichzelf, ze luidt de bel.. en nog vele dingen die je als mol toch kan laten liggen? Of toch enkele..
Ooit was er een seizoen waarbij iemand bij een slang (?) bleef slapen, een onmogelijk 'scheepsraadsel' oploste en bij een 'silent disco' net op tijd een 'move' om geld binnen te halen.

En tóch bleek dat de mol te zijn! 😲

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2020, 10:56

 8153
Elisabet Haesevoets schreef:Haha dat klopt,
Maar slang en disco was maar voor 500€
het schip had met mijn raadsel ni veel invloed, al leek da wel zo..
Zonder de oerkracht van Joeri was de scheepsproef mislukt. :mrgreen:
Dat moet balen geweest zijn, toch? 😉
Gebruikersavatar

Frolva08 apr 2020, 11:16

 2204
Elisabet Haesevoets schreef:Klopt!
Niemand dacht dat ze het nog zouden halen dus dan mocht ik mn best doen.. lap zeg :roll: achja
Uit deze post zou je haast kunnen afleiden dat je tijdens de proef die informatie kreeg, dus in aanwezigheid van Bruno. 😲

Interessant. :mrgreen: