Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 apr 2020, 18:49

 1690  Sven
Die anti mol acties zijn wel leuk maar helemaal niet betrouwbaar. Enkel als het echt een actie is die er voor zorgt dat alleen die persoon er voor zorgt dat een opdracht slaagt. Joeri op de boot, Bas in de auto, Robin bij de dierenproef. En het is niet gemakkelijk om daar een lijn in te trekken.
Ik geef een voorbeeld: Onze mol Pieter zat in de Mariachi opdracht in het groepje met Steve en Pascale, zij moesten "wie is het" spelen. Bij het lopen naar de locatie van hun opdracht misten ze het bordje, ze liepen er gewoon voorbij. Pieter was degene die het opmerkte zodat ze op tijd (voor de band aankwam) hun opdracht correct konden afwerken.
Mijn gedacht was op dat moment dat de mol hen daar toch niet zou op wijzen "he, mannen, kijk, 't is hier dat we moeten zijn". Waren ze door gelopen, zouden ze terug moeten en was er minder tijd om de opdracht te doen.
Daarom vind ik het gevaarlijk om iemand af te strepen omdat hij/zij er voor zorgt dat iets wordt gevonden, of voor een kleiner bedrag een deel van een opdracht laat slagen.