Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

bietje29 mar 2020, 20:40

 13  Uma
Vraag me nu af of Bart op Salim of Dorien stemde als volksvertegenwoordiger aangezien hij de keuzes wou annaliseren...
Gebruikersavatar

Yana.l29 mar 2020, 21:30

 11
Ik denk dat hij bedoelde welke keuzes de vertegenwoordigers maken. Dat hij wilde zien of zij keuzes maakten waar aan te twijfelen viel of, dat zij keuzes maakten die logisch en goed waren. 🙂
Gebruikersavatar

bietje29 mar 2020, 21:34

 13  Uma
Dus wie wou hij testen...
Gebruikersavatar

Paraceta29 mar 2020, 21:35

 717  Sven
Maar dan zou hij logischerwijze inderdaad stemmen om zijn Mol bij de volksvertegenwoordigers te zetten, om die zo te controleren.

(Deze discussie kan beter in het juiste topic gevoerd worden trouwens; laat maar hier is geen aparte opdracht voor)
Gebruikersavatar

elkemol29 mar 2020, 23:05

 654
misschien heeft Bart net gestemd op degenen waarvan hij vermoedt dat niemand op zal stemmen. Juist om te kijken wie 'de groep' globaal gezien het meest vertrouwt?
Dat zou ik toch doen als ik zou willen testen.
Gebruikersavatar

Paraceta30 mar 2020, 00:16

 717  Sven
Maar wat zou hij daarmee bereiken in zijn zoektocht naar de Mol?
Gebruikersavatar

elkemol30 mar 2020, 00:22

 654
Paraceta schreef:Maar wat zou hij daarmee bereiken in zijn zoektocht naar de Mol?
Als hij al weet wie de mol is (wat gesuggereerd wordt en wat ik zelf ook wel denk (ofwel omdat hij het zelf is, ofwel omdat hij gewoon weet wie van de andere kandidaten het is))...dan is het interessant te weten wat andere kandidaten denken, en hoeft hij zelf niet op die manier nog extra bevestiging te hebben voor wie de mol is. Als hij zo kan zien welke kandidaten ook doorhebben wie de mol is, kan hij dat gaan gebruiken in de rest van het spel. Mensen buiten spel zetten...
Gebruikersavatar

Paraceta30 mar 2020, 00:26

 717  Sven
Dit is een mogelijkheid, maar lijkt me - zelfs voor zo'n intelligente man als Bart - nogal vergezocht om daar on the spot te bedenken. Ik zou als kandidaat (ervan uitgaande dat Bart inderdaad kandidaat is) in deze fase van het spel alleszins nog extra bevestiging zoeken voor mijn Mol. Zeker in combinatie met het feit dat hij zegt de beslissingen te willen analyseren, lijkt dat me de meest logische optie.
Gebruikersavatar

elkemol30 mar 2020, 00:31

 654
Ik ga niet argumenteren dat het onmogelijk is wat je zegt, want dat is het niet.
Punt is dat we het gewoon niet weten en het dus invullen volgens wie we wel of niet verdenken...en bevestiging daarvan gaan we pas na de finale weten....
Gebruikersavatar

Paraceta30 mar 2020, 00:35

 717  Sven
Ik hoop inderdaad dat we de stemming te weten komen in de revealaflevering 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 mar 2020, 00:37

 2354  Uma
Dat zou inderdaad heel tof zijn!
Gebruikersavatar

Štěpán.buřič30 mar 2020, 01:59

 2
Bij de verkiezing van volksvertegenwoordigers kon de mol zijn naam gewoon twee keer zeggen 😎