Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

BeaVer05 apr 2020, 23:01

 1293  Uma
IkBenDeMol schreef:Ik veronderstel dat het erop zal uitdraaien dat de originele afvaller de volgende aflevering toch naar huis gaat.
Als de oorspronkelijke afvaller plots het best antwoordt in de eliminatie, zou het wel een beetje oneerlijk zijn dat die dan toch moet afvallen. "Hey, je hebt de mol te pakken, maar je mag toch je boeltje pakken" :mrgreen:
Gebruikersavatar

IkBenDeMol05 apr 2020, 23:20

 287
Dat komt ervan, zo vuil spelen. 😂

Alhoewel, het is nog altijd geen Vlaanderen Vakantieland natuurlijk 😉
Gebruikersavatar

johan.debrouwer06 apr 2020, 00:05

 1
Is het jullie opgevallen dat de mol in de auto tegen Salim zegt “dag Salim”, en de hij:zij naam Salim uitspreekt met een “a” en niet met een “e”(zoals Bruno Salim uitsprak in afl. 1)
Zou dat een hint kunnen zijn?
Gebruikersavatar

elkemol06 apr 2020, 00:10

 654
Dat gebeurde volgens mij ook al bij de allereerste opdracht 'deal met de mol' En daar is er toen ook over gediscussieerd. Er zit een stemcomputer tussen...
Degene die in het echt 'Salim' had gezegd, ligt eruit. Dat was Bruno...
Gebruikersavatar

Cedric06 apr 2020, 00:16

 2834  Uma
johan.debrouwer schreef:Is het jullie opgevallen dat de mol in de auto tegen Salim zegt “dag Salim”, en de hij:zij naam Salim uitspreekt met een “a” en niet met een “e”(zoals Bruno Salim uitsprak in afl. 1)
Zou dat een hint kunnen zijn?
Neen, dat kan geen hint zijn. Het is een stemcomputer. Die leest gewoon datgene wat werd ingetypt. Als die 'Salim' leest, dan spreekt die dat uit als 'Salim'. Eigenlijk hadden diegenen die de tekst van de Mol in die computer intypen dus moeten 'Selim' typen.
Gebruikersavatar

marc.koenen06 apr 2020, 09:08

 122
Ik heb een vermoeden dat de 10.200€ van de eerste aflevering hier nog een rol gaat in spelen.Ik weet niet op welke manier,maar volgens mij (en de makers kennende)zat dit er niet voor niets in.Ik vermoed dat Salim een actie moet ondernemen om de mol te saboteren en zo de 10.200€ kan opstrijken.
Gebruikersavatar

Clitn06 apr 2020, 09:15

 5
Zou het kunnen zijn dat Salim toch niet de afvaller is? Zo was het ook 3 seizoenen geleden, toen ze tijdens de eerste proef op het vliegtuig moesten zien te geraken. Toen Hans vroegtijdig afviel, deed hij wel opnieuw mee in aflevering 2. In deze afl. zei GDC “je kunt enkel afvallen wanneer je een rood scherm te zien krijgt”. Dit was in het huidige seizoen ook niet het geval met Salim..
Gebruikersavatar

Paraceta06 apr 2020, 09:17

 717  Sven
In theorie zou het kunnen, maar:
- Dat zou een onnodige wending in het spel zijn (Echte afvaller kan zijn/haar vel redden --> Iemand anders valt af --> Die kan ook nog eens zijn vel redden? Een beetje van het goede te veel als je het mij vraagt)
- De Mol zegt duidelijk: "Aan de eliminatie kan niets meer veranderd worden"
- Er zijn al interviews met Salim beschikbaar
Gebruikersavatar

Jimmy06 apr 2020, 09:23

 197  Anke
Het spel heeft nog altijd een zekere vorm van correctheid. Dus als de mol zegt "ik kan niks meer aan jouw eliminatie veranderen" betekent dat dat Salim niet meer terug in het spel zal komen.

Ook gaat de mol geen deal maken in zijn nadeel.

Waarschijnlijk zal het toch iets interactief zijn: Salim zal op één of andere manier een beslissing of bedrag kunnen aanbrengen, en de mol voert dat dan uit.
Gebruikersavatar

Nonline06 apr 2020, 11:22

Molerator  6547  Uma
Ik vermoed dat Salim in het blauwe team gaat zitten bij de Olympische spelen en dat hij al het geld dat hij daar uit de pot kan houden ook mee naar huis krijgt.
Gebruikersavatar

Rik06 apr 2020, 11:40

 122  Uma
johan.debrouwer schreef:Is het jullie opgevallen dat de mol in de auto tegen Salim zegt “dag Salim”, en de hij:zij naam Salim uitspreekt met een “a” en niet met een “e”(zoals Bruno Salim uitsprak in afl. 1)
Zou dat een hint kunnen zijn?
De Mol deed dat ook al met de naam van Laure. Dus ik vraag me ook af of hier iets te zoeken is.