Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo09 apr 2020, 22:14

 1690  Sven
Net een stukje gezien. Die Salim lacht in zijn vuistje. Hoe geweldig is dat, na de exit toch voor 1x de mol mogen spelen en zelf de kans krijgen om wat geld mee naar huis te nemen.
Gebruikersavatar

Cadfael11 apr 2020, 17:31

 229  Uma
Even een losse bedenking. Even out of the box denken.
Zou het kunnen dat elke afvaller een voorstel heeft gekregen? Dat we dus pas volgende aflevering zien wat dit voorstel was, en van de voorbije afvallers iemand kans maakt op een geldbedrag?
Als de oorspronkelijke afvaller toch was afgevallen, zou die anders ook dat voorstel hebben gekregen?
Ik was gewoon luidop aan het denken. 😃 Morgen weten we het. 😉
Gebruikersavatar

Nonline11 apr 2020, 23:04

Molerator  6547  Uma
Het zou me vreemd lijken mochten ze alle afgevallen kandidaten zolang in Griekenland houden. Ik vermoed nu dat Salim gewoon twee dagen later op een vliegtuig gezet wordt, dat is nog wel te doen. Maar al die andere kandidaten zouden zich daar wel echt lang moeten "bezig houden", wetende dat ze mekaar ook eigenlijk niet meer mogen zien tot aan de reünie.
Gebruikersavatar

stefaan.hoste13 apr 2020, 09:06

 1
Cadfael schreef:Even een losse bedenking. Even out of the box denken.
Zou het kunnen dat elke afvaller een voorstel heeft gekregen? Dat we dus pas volgende aflevering zien wat dit voorstel was, en van de voorbije afvallers iemand kans maakt op een geldbedrag?
Als de oorspronkelijke afvaller toch was afgevallen, zou die anders ook dat voorstel hebben gekregen?
Ik was gewoon luidop aan het denken. 😃 Morgen weten we het. 😉
Kan haast niet anders. Stel je voor dat Christian in tweede instantie was afgevallen, dan zie ik hem toch die 100m niet lopen...
Gebruikersavatar

glenn.reumers13 apr 2020, 13:13

 1
Dit voorstel zou voor Christian niet werken, hij zou meteen herkend worden en hij zou de loopwedstrijd niet kunnen winnen.

Zouden ze een andere finale proef hebben als Christian de afvaller geweest zou zijn OF is Christian de mol en zou het nooit mogelijk geweest zijn dat hij de loopwedstrijd moest doen?
Gebruikersavatar

BeaVer13 apr 2020, 13:16

 1293  Uma
Dan was het misschien wel een andere proef waarin die persoon kon uitblinken.
Er zijn meer Olympische disciplines dan die 5 die zij hebben gedaan.
Gebruikersavatar

Paraceta13 apr 2020, 13:21

 717  Sven
BeaVer schreef:Dan was het misschien wel een andere proef waarin die persoon kon uitblinken.
Er zijn meer Olympische disciplines dan die 5 die zij hebben gedaan.
Ze speelden de oude Griekse pentatlon die deze vijf disciplines omvat, dus andere disciplines introduceren lijkt me moeilijk.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol13 apr 2020, 13:24

 287
Het ging nu wel effectief over de klassieke vijfkamp. Zouden ze dat zomaar veranderen door vijf andere willekeurige discipline.

Edit: never mind 😃
Gebruikersavatar

BeaVer13 apr 2020, 13:25

 1293  Uma
In de mol kan alles.
Er bestaat ook zoiets als de moderne pentathlon: Schieten, zwemmen, schermen, paardrijden en veldlopen.
Het is maar hoe je het verkoopt/inkleedt
Gebruikersavatar

Paraceta13 apr 2020, 13:29

 717  Sven
BeaVer schreef:In de mol kan alles.
Er bestaat ook zoiets als de moderne pentathlon: Schieten, zwemmen, schermen, paardrijden en veldlopen.
Het is maar hoe je het verkoopt/inkleedt
Die disciplines lijken me al iets moeilijker te organiseren (een sportcomplex vinden waar zowel een paardrijbaan als een zwembad aanwezig is?), esthetisch minder aantrekkelijk (het oude stadion gaf toch een extra dimensie) en moeilijker aan te leren op korte tijd (vanuit het niets leren schermen lijkt me praktisch nogal onhaalbaar).
(Natuurlijk zouden ze nog andere disciplines erbij kunnen betrekken, maar ik veronderstel toch dat het kader bij deze opdracht echt wel de antieke pentatlon was waarbij ze tegen "oude Grieken" moesten strijden, andere disciplines zouden daar imo afbreuk aan doen.)
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2020, 14:01

 3423  Yens
De opdrachten worden natuurlijk ook op voorhand uitgewerkt. Ik denk niet dat ze stommelings een andere opdracht gaan bedenken omdat in de vorige aflevering (voor de kandidaten de dag ervoor), die of die persoon afvalt en daardoor de volledige opdracht dient verandert te worden.