Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric05 apr 2020, 21:15

 2834  Uma
Het voorstel op het einde dat Salim nog geld uit de pot kan halen (wat dat voorstel ook zal zijn), doet mij echter heel sterk vrezen dat Bart tóch de mol zal blijken..
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2020, 21:16

 8153
Waarom Cédric?
Gebruikersavatar

masterveecee05 apr 2020, 21:43

 3547  Sven
Afbeelding

Wat was dat voorstel voor Salim??? 😲 😲 😲
Gebruikersavatar

Cedric05 apr 2020, 21:43

 2834  Uma
We weten natuurlijk nog niet wat het voorstel zal zijn, maar het lijkt erop dat er voor de 2e keer buiten het spel om geld uit de groepspot zal kunnen worden gehaald.
Met andere woorden: vrijgeleide om een Mol te hebben die tijdens de reeks vol voor de opdrachten kan gaan, wetende dat er toch al eerder 10200€ en nu misschien weer 5000€ of zo uit de pot zal gehaald worden...
En die Mol die er vol voor gaat, dat moet dan Bart of Christian zijn, waarbij Bart mij gewiekster lijkt.

(Maar dat is dus speculatie, onder voorbehoud van wat het voorstel is dat Salim zal krijgen.)
Gebruikersavatar

IkBenDeMol05 apr 2020, 21:46

 287
Ik veronderstel dat het erop zal uitdraaien dat de originele afvaller de volgende aflevering toch naar huis gaat.
Gebruikersavatar

Mer2805 apr 2020, 21:49

 302
Vind het vooral leuk dat het 'dubbelspel' dat al door sommige mensen gespeculeerd werd (zoals elkemol) nu ook mogelijk doorgaat. Deze mensen zaten er dus blijkbaar al boenk op (maar we weten natuurlijk nog niet hoe en of dit dubbelspel nog wel doorgaat).
Gebruikersavatar

Paraceta05 apr 2020, 21:51

 717  Sven
IkBenDeMol schreef:Ik veronderstel dat het erop zal uitdraaien dat de originele afvaller de volgende aflevering toch naar huis gaat.
De Mol zegt duidelijk dat Salim geld mee naar huis kan nemen. In de vooruitblik zien we alle andere 5 kandidaten ook verschillende opdrachten uitvoeren, dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk en een onnodige wending in het spel. (+ er is al een interview met Salim beschikbaar, lijkt me vreemd als hij niet zou afvallen)
Gebruikersavatar

IkBenDeMol05 apr 2020, 21:54

 287
Ik bedoel niet in de plaats van Salim hé 😉

De persoon met het originele rode scherm wordt de afvaller volgens mij (als hij die deal aanvaard).
Gebruikersavatar

stef.vermeiren05 apr 2020, 21:55

 79  Uma
IkBenDeMol schreef:Ik veronderstel dat het erop zal uitdraaien dat de originele afvaller de volgende aflevering toch naar huis gaat.
Dat kunnen ze niet meer doen, tenzij het toeval is (dat de originele afvaller er de volgende aflevering uit ligt). De mol zei al dat ze niets aan de eliminatie kan veranderen, en wat geschiede, geschiedde.
Gebruikersavatar

Paraceta05 apr 2020, 21:56

 717  Sven
En dat de andere kandidaten zomaar een vrijkaartje krijgen? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol05 apr 2020, 21:57

 287
Dat hoeven ze niet te weten natuurlijk. 😉

Maar inderdaad, nu ik erbij nadenk hebben jullie wel gelijk. 😃
Gebruikersavatar

JBB05 apr 2020, 22:50

 439  Uma
Ze blijven ons verrassen 😃

Salim moet dus nog 'actief' deelnemen aan het spel op een of andere manier... Ik kan niet direct iets zinnigs bedenken eerlijk gezegd. Gaat hij nog bellen met de kandidaten tijdens een proef? Om wat te doen dan? 😲