Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 apr 2020, 19:00

 1690  Sven
marc.koenen schreef:Ik heb een vermoeden dat de 10.200€ van de eerste aflevering hier nog een rol gaat in spelen.Ik weet niet op welke manier,maar volgens mij (en de makers kennende)zat dit er niet voor niets in.Ik vermoed dat Salim een actie moet ondernemen om de mol te saboteren en zo de 10.200€ kan opstrijken.
Ik denk dat Salim nog tegen de andere kandidaten moet spelen. Zoals Hans toen het persoonlijk voordeel kon winnen. Winnen de kandidaten zit het geld in de pot, wint Salim (en de mol), krijgt Salim het bedrag.
Gebruikersavatar

Cedric08 apr 2020, 21:54

 2834  Uma
In een ander topic waren ze bezig over de doos van Pandora en de consequenties die vast hingen aan het openen ervan...

Wat als het voorstel van de Mol voor Salim ermee te maken heeft?
"Als je wil, kan je de doos van Pandora openen en mijn identiteit te weten komen. Maar dan... (insert consequentie)."

Bijvoorbeeld: Salim krijgt de kans de doos van Pandora te openen en de identiteit van de Mol te weten, MAAR dan speelt de groep een ganse aflevering niet om geld te winnen maar om geen geld te verliezen. (Gewoon een voorbeeld)
Gebruikersavatar

Paraceta08 apr 2020, 22:00

 717  Sven
Zou het dan niet eerder zijn dat als de doos geopend werd tijdens de eerste 2 nachten, dat dit zou gebeuren?
Want uiteindelijk is die keuze laten afhangen van Salim alleen speltechnisch een beetje flauw.
Wel goed gevonden trouwens, ik zou nooit de link gemaakt hebben tussen beide zaken.
Gebruikersavatar

Frolva08 apr 2020, 22:06

 2204
Cedric schreef:Bijvoorbeeld: Salim krijgt de kans de doos van Pandora te openen en de identiteit van de Mol te weten, MAAR dan speelt de groep een ganse aflevering niet om geld te winnen maar om geen geld te verliezen. (Gewoon een voorbeeld)
Geld voor Salim dan (want dat was toch de deal)?
Gebruikersavatar

masterveecee09 apr 2020, 08:41

 3547  Sven
Ik zag gisteren de trailer voor zondag. We wisten allemaal dat ze olympische disciplines gaan moeten uitvoeren.
Ik zag ook kort Dorien worstelen met iemand met een blauwe shirt (de rest heeft rood).

Ik denk dat Salim dezelfde disciplines zal moeten uitvoeren, maar zal moeten kampen met de andere. Er zal mss ergens geld worden ingezet wie wint, en mss als Salim wint krijgt hij het geld, dat uit de pot komt natuurlijk
Gebruikersavatar

elkemol09 apr 2020, 10:22

 654
masterveecee schreef:Ik zag gisteren de trailer voor zondag. We wisten allemaal dat ze olympische disciplines gaan moeten uitvoeren.
Ik zag ook kort Dorien worstelen met iemand met een blauwe shirt (de rest heeft rood).

Ik denk dat Salim dezelfde disciplines zal moeten uitvoeren, maar zal moeten kampen met de andere. Er zal mss ergens geld worden ingezet wie wint, en mss als Salim wint krijgt hij het geld, dat uit de pot komt natuurlijk
Dus wie dan extra hard zijn best doet om Salim te helpen winnen, is de mol.
Dat wordt wel een interessante opdracht denk ik, als het dat is.


Ik heb ook nog gezien dat Bart in de auto een kaartje vast houdt waarop (vermoedelijk) staat 'ik heb nog nooit' ...
Geen idee waar dit over zou kunnen gaan...
Hij heeft alvast heel veel plezier.


Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee09 apr 2020, 10:35

 3547  Sven
masterveecee schreef:Ik zag gisteren de trailer voor zondag. We wisten allemaal dat ze olympische disciplines gaan moeten uitvoeren.
Ik zag ook kort Dorien worstelen met iemand met een blauwe shirt (de rest heeft rood).

Ik denk dat Salim dezelfde disciplines zal moeten uitvoeren, maar zal moeten kampen met de andere. Er zal mss ergens geld worden ingezet wie wint, en mss als Salim wint krijgt hij het geld, dat uit de pot komt natuurlijk
klopt niet, is niet Salim 🙂 (sorry voor de overlay, gaat nogal vlug 😛 )
Afbeelding

Maar mss bepaalt hij wel mee tegen wie de kandidaten moeten spelen
Gebruikersavatar

lucu09 apr 2020, 11:26

 551  Sven
masterveecee schreef:klopt niet, is niet Salim 🙂 (sorry voor de overlay, gaat nogal vlug 😛 )
Afbeelding

Maar mss bepaalt hij wel mee tegen wie de kandidaten moeten spelen
Zie ik het goed of is dit een toevallige gelijkenis?
Herkennen we in die man in het blauwe shirt niet de neus, de arm en het postuur van HOLY PIETER, die het in Mexico als worstelaar opnam tegen BIG BAHA?


Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee09 apr 2020, 11:33

 3547  Sven
goh, nee
😛
Gebruikersavatar

Jay-Lo09 apr 2020, 11:39

 1690  Sven
In Zuid Afrika was er ook zoiets waar Hans persoonlijk geld kon verdienen. Het geld ging toen wel in de pot. Dus ik verwacht hier iets gelijkaardig.
masterveecee schreef:klopt niet, is niet Salim 🙂 (sorry voor de overlay, gaat nogal vlug 😛 )
Afbeelding

Maar mss bepaalt hij wel mee tegen wie de kandidaten moeten spelen
Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Salim bepaald de tegenstanders, komt de mol goed uit, kan die gewoon zijn best doen.
Gebruikersavatar

Poirot09 apr 2020, 11:58

 299
Ik denk dat Salim geld uit de pot gaat spelen, door de eerstvolgende opdracht te laten mislukken. Het geld dat niet verdiend is is dan voor hem.

Maar het is nog steeds de mol. Er zit waarschijnlijk ook een twist in. Salim zou ook nog terug in de groep kunnen komen door de opdracht te laten slagen.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT09 apr 2020, 12:59

 767  Yens
Even duidelijk maken dat Salim NIET meer terug in het programma zal komen als gewone kandidaat en dus niet meer kan winnen of naar de volgende aflevering gaan. De mol zegt letterlijk dat die niets meer aan Salims eliminatie kan veranderen en hij is al geïnterviewd in de pers en Café De Mol waar dat ook duidelijk wordt.