Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

salb10 apr 2020, 16:46

 352  Sven
Hebben de kandidaten zelf de foute antwoordmogelijkheden gekregen of was dit enkel een fout in postproductie?

Ik begrijp deze fout echt niet. Ze zijn toch met genoeg mensen om deze fouten op te merken? Bovendien heeft deze fout 2 keer een effect: zowel op Jolien en Bart.

En die uitspraak van de helft kan een afronding zijn. Dat is zoals zeggen: het is 3 uur (terwijl het 3 voor 3 is), het kost 10 euro (terwijl het 9,95 euro is), .... Niet iedereen is hierin een pietje precies. En Bart heeft de eerste keer 1400 hartslagen gekregen en het is hem gelukt dus hem de 2de keer opnieuw 1400 (1399) hartslagen geven lijkt mij ook logisch.
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 apr 2020, 17:06

 1690  Sven
Aangezien niemand van de kandidaten daar een punt over maakt, lijkt het mij correct wat in de testvraag staat. Of de beelden tijdens de opdracht kloppen en is er een fout in de testvraag geslopen en is die er dan achteraf bij gemonteerd. Zijn er nog zulke "fouten" in de vragen? En is dat altijd bij Jolien? Dan is het opzet.
Gebruikersavatar

salb10 apr 2020, 17:39

 352  Sven
In dezelfde aflevering 3 staat de naam van afvaller Els niet tussen de mogelijke antwoorden als mol. Bij de kandidaten moet dit uiteraard wel het geval zijn geweest dus er kunnen fouten zitten tussen de antwoordmogelijkheden die de kandidaten krijgen en diegene die ze in montage aan ons laten zien.
Iemand die heel goed oplette kon de afvaller dus al op voorhand kennen.

Afbeelding

Ik ben momenteel alle afleveringen nog eens aan het bekijken.
Bij aflevering 4 valt mij dit op: de cursor staat in het woord golfclub. Dit lijkt niet speciaal maar hebben ze dit beeld dan gefilmd bij de kandidaten? In dit fragment is Laure aan het woord.
Als ze dit monteren en ze gaan zoals in aflevering 3 het geval is de vragen zelf filmen (mijn veronderstelling, en dus niet bij de kandidaten), dan gaan ze die cursor toch niet in beeld zetten? Ale, dat lijkt mij niet esthetisch.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje10 apr 2020, 18:11

 2245  Uma
Veel slordigheden dit seizoen blijkbaar, zoveel zelfs dat het verdacht wordt. 😲
Gebruikersavatar

salb10 apr 2020, 18:19

 352  Sven
Om nog wat meer te muggenziften: in aflevering 5 staan de namen van de bezoekers niet alfabetisch terwijl namen normaal altijd alfabetisch staan.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen10 apr 2020, 18:31

 2354  Uma
Wat betreft Laure: heeft zij niet gezegd dat ze all-in is gegaan? Als zij dus effectief geklikt heeft op 'golfclub op de helm', kunnen we Jolien dan uitsluiten als Mol?
Gebruikersavatar

happyfello10 apr 2020, 20:51

 326  Uma
Cheers Addow... ik begrijp je invalshoek. DUS we gaan ervan uit dat de waardes tijdens de molproef juist zijn en de montage fout... ALS Jolien of Bart de mol zijn moet dit in de reveal even verduidelijkt worden me dunkt... Voor de rest denk ik alleen dat Elke aan het bibberen is/was :roll:
Gebruikersavatar

salb11 apr 2020, 19:37

 352  Sven
Totaal onbelangrijk waarschijnlijk maar:

In aflevering 2 vind ik de antwoordmogelijkheden op de vraag welke opdracht de mol uitvoerde bij de vradeto trappen vreemd.

Mogelijke antwoorden zijn:
De reus
Griekse Goden
Sisyphus
Griekse Goden en Sisyphus
De Boogschutter
De mol beklom de trappen

Iedereen beklom de trappen en als ze Alina of Bruno bedoelen vind ik dit vreemd uitgedrukt. Dan hadden ze toch kunnen zeggen: "hebben geluk in het spel" of zoiets. En als je op Laure wil stemmen zijn er 3 antwoordmogelijkheden goed. Dan gaat toch niemand op "Griekse Goden en Sisyphus" stemmen lijkt mij? :scratch:


Afbeelding
Gebruikersavatar

Mer2811 apr 2020, 19:40

 302
Stond er niet 'de mol beklom niet de trappen' of heb ik me dat fout herinnerd?
Gebruikersavatar

salb11 apr 2020, 19:42

 352  Sven
Nee er staat de mol beklom de trappen.

Afbeelding

Edit: of er moet "niet" achterstaan maar dat komt niet in beeld.
Gebruikersavatar

Mer2811 apr 2020, 19:46

 302
salb schreef:
Edit: of er moet "niet" achterstaan maar dat komt niet in beeld.
Ja, misschien stond er, 'de mol beklom de trappen niet'.
Gebruikersavatar

Jay-Lo11 apr 2020, 21:19

 1690  Sven
Waarschijnlijk stond er inderdaad "beklom de trappen niet". Neemt niet weg dat het zo in beeld komt. Ik ga ze allemaal nog eens bekijken vanavond. Er zit misschien toch en hint in waardoor we bij de mol uitkomen.