Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

robin.bastaens12 apr 2020, 22:10

 71  Uma
In Café De Mol zei Dorien dat ze elke aflevering vol op 1 kandidaat ging. Bij de eerste eliminatie was dit Bruno. Maar toch gaat ze door. Zou het dus niet logisch zijn dat Dorien haar vragenlijst heeft ingevuld op Bruno, maar toch door is NET OMDAT ze een groot aantal vragen juist heeft, die zowel van toepassing zijn op Bruno, maar ook op de mensen met wie hij de opdrachten deed?

Ik ben aflevering 1 aan het bekijken en aan het noteren met wie Bruno iets doet. Daarna doe ik aflevering 2, en zal ik zien wie er nog overblijft!
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2020, 22:15

 3547  Sven
op de berg: samen met Salim en Laure de juiste afbeeldingen bij de personen zetten
op de speeddingen: met de rest buiten Bart en Christian
Gebruikersavatar

Jay-Lo12 apr 2020, 22:24

 1690  Sven
Aflevering 2, toen Bruno afviel.
Bruno deelde een kamer met Salim, zat niet de doos van Pandora te bewaken, is een man, ging met Salim en Jolien voor de entertainment, zat bij de trappen samen met Alina. In de auto's weet ik niet zeker. Misschien heeft iemand dat in zijn notities, wie bij wie in de auto's zat?
Gebruikersavatar

Paraceta12 apr 2020, 22:33

 717  Sven
In het begin van de aflevering was de verdeling:
- Bart, Christian, Dorien, Jolien (het "hete sacoche"-moment was toen)
- Alina, Bruno, Els, Laure en Salim
Gebruikersavatar

Jansen12 apr 2020, 22:33

 3423  Yens
De opdracht die voor mij het meest in het oog springt is de opdracht op de Vradeto trappen, toen Bruno samen met Alina boven het spelverloop bepaalde.
Gebruikersavatar

Jay-Lo12 apr 2020, 22:51

 1690  Sven
Ja, maar dan zou ze met 1 vraag goed het gehaald hebben? Lijkt me niet. Het was al duidelijk dat ze op Bruno zat, weet iemand wie bij elkaar zat in de auto's toen, anders moet ik nog eens kijken. Dan had Bruno 0 antwoorden goed? En hij had gespreid? En de taart bij de bruiloft was zijn hoofdverdachte? Dat zou wel balen zijn.
Gebruikersavatar

Anomolie12 apr 2020, 23:06

 64  Uma
Dorien zei ook dat ze nog steeds dezelfde persoon verdenkt als op wie ze gestemd heeft.
Salim heeft vorige week net hetzelfde gezegd in Cafe de mol.
Zou kunnen betekenen dat iedereen de juiste persoon in het vizier heeft?
Gebruikersavatar

robin.bastaens13 apr 2020, 10:12

 71  Uma
Na aflevering 1 & 2 te herbekijken is dit er uit gekomen:

Afl 1:
Opdracht één rotsen:
- Salim, Laure & Bruno
- (Heeft 7500 geboden)

Opdracht twee Aquaspeed:
- In de auto met Alina, Christian, Gilles
- Was een duo met Els in het bootje

Wie valt van het bootje?
- Alina
-Els
- Bruno

Pyramide maken om klok te luiden:
- Bruno helpt niet mee met de pyramide, Bart & Els ook niet?

Afl 2:
- Bruno slaapt met Salim op de kamer

Opdracht één Vradeto:
- Bruno en Alina hebben geluk in het spel
- Bruno zit in de auto met Alina, Laure, Salim & Els

Opdracht twee Trouw:
- Bruno in auto met Els, Jolien, Christian, Laure
- Speelt opdracht met Jolien & Salim


De mensen die nog in het spel zitten, hebben een lijntje onder zich gekregen. Mogen we er vanuit gaan dat er bij de tweede eliminatie ene vraag zat "Bleef de Mol op zijn kamer tijdens de eerste nacht?"

Dan heeft Dorien (die haar test op Bruno invulde), logischer wijs 'Ja' aangeduid en zou in principe Jolien het niet kunnen zijn, maar dan zouden we er moeten vanuit gaan dat Dorien 18 of 19/20 gehaald moet hebben (Naam en eventuele geslacht van de Mol fout: Bruno & Man)
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 apr 2020, 11:30

 1690  Sven
Danku.
Nog iets om naar te kijken, ook Els zegt dat ze 2 afleveringen op 1 persoon zat. Vanuit wat ze zegt en doet ben ik er vrij zeker van dat die persoon Salim is. Maar zowel Els als Dorien blijven overeind die 2de aflevering, Bruno heeft dan wel heel erg geblunderd.
En de hoofdverdachte van Bruno zat bij de taart, maar hij heeft wel nog gespreid.