Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

sarah.verhaeghe12 apr 2020, 22:36

 1
Wat mij opviel na aflevering 6, was de zin die op de vooruitblik naar volgende aflevering werd uitgesproken door Jolien. Je hoort duidelijk dat ze zegt: ' ik stel hier de vragen', iets wat de mol in de eerste aflevering ook zegt tegen Laure ('ik stel hier de vragen, Laure').
Een tip naar Jolien of misschien te duidelijk? 😉
Afbeelding
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT12 apr 2020, 22:38

 767  Yens
Ik zag dit ook in de vooruitblik daarnet en het viel mij ook meteen op. Maar inderdaad misschien te duidelijk... Het zal ook even afwachten zijn naar de context van deze uitspraak volgende week denk ik.
Gebruikersavatar

elkemol12 apr 2020, 22:39

 654
Dat had ik idd ook opgemerkt
en om die reden viel mijn verdenking toch ook even op haar.
Afwachten in welke context dat volgende keer gaat gebeuren.

Het zou ook kunnen dat er in die 'dozen' waar ze hun koppen in moeten steken zaken moeten vertellen die de mol aan heb had gezegd bij die vilvoorde-proef...bepaalde typische mol uitspraken ofzo...
Gebruikersavatar

Jay-Lo12 apr 2020, 22:55

 1690  Sven
Vooral opletten wat Els zei, dat de mol op een bepaalde manier met haar sprak. Maar dan gaan we naar de finale, ik vind Jolien hier ook heel verdacht naar voren gezet. De verdachten gaan eruit.
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 apr 2020, 13:31

 1690  Sven
Ik denk dat ze volgende week uitspraken krijgen van de mol tijdens de "deal met de mol". Een opdracht waarbij ze de quotes van de mol aan elkaar voorlezen of zo.
Gebruikersavatar

lucu14 apr 2020, 16:33

 551  Sven
sarah.verhaeghe schreef:Wat mij opviel na aflevering 6, was de zin die op de vooruitblik naar volgende aflevering werd uitgesproken door Jolien. Je hoort duidelijk dat ze zegt: ' ik stel hier de vragen', iets wat de mol in de eerste aflevering ook zegt tegen Laure ('ik stel hier de vragen, Laure').
Een tip naar Jolien of misschien te duidelijk? 😉
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric14 apr 2020, 16:58

 2834  Uma
Op zich wel mooi eigenlijk.

Eerste aflevering: "Jij stelt hier niet de vragen."
Laatste voor de finale: "Ik stel hier de vragen."

De cirkel zou rond zijn..
Gebruikersavatar

steven.vandeleest23 apr 2020, 14:20

 1
Vooral haar zinsbouw. Ik stel hier de vragen, "naam kandidaat".
Jij stelt hier niet de vragen, "naam kandidaat"
Telkens ze in een "machtspositie" zit praat ze op dezelfde manier, vanuit de hoogte, met nadruk op de naam vd kandidaat.
Niet iets dat ik opmerk in de communicatie van Bart of Alina.
Gebruikersavatar

masterveecee23 apr 2020, 14:31

 3547  Sven
wat er wel is, dit kan wel DE hint zijn, aangezien dit in de voorlaatste aflevering zit (die net voor de finale).
De link naar de mol, gedaan in een simpele opdracht, juist maar omdat ze de hint erin zouden kunnen steken.

pas wel in mijn tunnel

Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2020, 14:38

 2834  Uma
masterveecee schreef:wat er wel is, dit kan wel DE hint zijn, aangezien dit in de voorlaatste aflevering zit (die net voor de finale).
De link naar de mol, gedaan in een simpele opdracht, juist maar omdat ze de hint erin zouden kunnen steken.

pas wel in mijn tunnel
Maar ze kunnen het wel ENKEL als hint gebruiken ALS een kandidaat aan de Mol een vraag zou stellen.
Als Christian geen vraag had gesteld, dan had Jolien niet kunnen antwoorden met "ik stel hier de vragen".

En het kan nooit de bedoeling zijn dat men tegen kandidaten zegt van "zout ge aub een vraag kunnen stellen, tis voor een hint naar de Mol", want dan zouden de kandidaten allemaal weten dat Jolien de Mol is.
Gebruikersavatar

masterveecee23 apr 2020, 15:05

 3547  Sven
ik kan mij wel voorstellen dat er ook vragen in de andere richting komen.
Ja, idd, is wel zo e natuurlijk, mij ook bedacht ze. Maar ik kan wel voorstellen dat een kandidaat ook een vraag stelt. moet geen speciale zijn, gewoon simpele vraag kan ook e. mss zelfs "amai dat stinkt hier, ruik jij dat niet?" was mss ook al genoeg 😉
Gebruikersavatar

Frolva23 apr 2020, 15:12

 2204
Het is (als het al iets is :mrgreen: ) natuurlijk ook geen verborgen hint naar de mol, maar wel een manier om de mol te ontmaskeren. Staat ook niet bij verborgen hints (al dan niet TN). 😉