Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 apr 2020, 21:39

 2354  Uma
Of Jolien maakte Alina duidelijk dat ze denkt dat zij het is en bleef de hele tijd doorvragen naar haar tactiek als Mol etc. om op die manier Alina zot te maken en zo iets te kunnen zien?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT19 apr 2020, 21:42

 767  Yens
Inderdaad een goeie piste ook. Als Jolien echt nog twijfelde zoals ze vlak voor de eliminatie aangaf, was dit wel het perfecte moment voor haar om wat meer uitsluitsel te geven. Alleen zou Alina haar dan wel heel goed overtuigd hebben, aangezien ze zegt dat ze dan eerder voor Christian zou gaan.
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 apr 2020, 21:53

 2354  Uma
Inderdaad.... Hier zou Jolien dan de verkeerde keuze hebben genomen en dat bewijst dan weer hoe goed Alina kan liegen!
Gebruikersavatar

elkemol19 apr 2020, 23:16

 654
Ik weet dat dit weinig toevoegt aan de zoektocht...maar wou het toch even plaatsen.
Alina had precies honger 😉

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heeft Bart zich hier versproken?
Er volgt in ieder geval een aarzeling bij Jolien voordat ze dan de vraagt stelt of hij de mol is.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Doen moet ik niet veel meer doen?????
Hoezo?
Hoezo moet je dan 'als kandidaat' niet veel meer doen?
Gebruikersavatar

Karageorgos_20 apr 2020, 04:28

 35  Uma
Dit viel mij erg op tijdens deze opdracht:

Tijdens het gesprek met Christian kreeg ik de indruk dat hij zich verspreekt en Jolien daadwerkelijk vermeld als zijn mol.
kijk naar volgende vraag van Jolien, (tevens mijn mol) en de reacties van Christian:

Afbeelding
JOLIEN: Heb je ooit al informatie achtergehouden over bepaalde proeven?


Afbeelding
CHRISTIAN: Ja
JOLIEN: Waarom?


Afbeelding
CHRISTIAN: Wat is er beter voor mij en niet voor Jolien?
--> Hier kan ik nog inkomen, dat je jezelf boven een mogelijke medekandidaat stelt.


Maar dan deze reactie:

Afbeelding
CHRISTIAN: Wat is er beter voor de groepspot en niet voor Jolien?



--> Ik krijg hierdoor de indruk dat Christian de groepspot en Jolien als tegenpolen beschouwt.
Dus ik vermoed dat Christian's Mol Jolien is/was.
Gebruikersavatar

nyckelpiga20 apr 2020, 09:33

 69
Ik vond ook uit het gesprek dat het leek alsof Jolien Christian's mol was. Maar dan is mijn vraag, hoe komt het dat hij naar huis is gegaan als Jolien de mol is?
Bart heeft Alina als mol en zit in de finale, Jolien had een vrijstelling. Dan zou je denken dat Alina de mol is en dat Christian verkeerd zat. Dan kan het zijn dat Christian een rode pijl had en toen Jolien als mol had, en toen geswitcht is naar Alina (want Jolien vroeg of hij geswitcht was toen de pijlen werden afgeschoten), dat hij dus nu gewoon minder vragen goed had dan Bart en daarom naar huis moest. Als Christian naar Jolien zou geswitcht zijn bij de pijlen en Jolien is de mol, dan zat enkel Bart fout, en kan het gewoon niet dat Christian naar huis moest. Ik denk nu eerder dat Alina de mol is, en dat Christian ofwel minder vragen goed had of dat hij naar Jolien is geswitcht (maar dat lijkt mij minder realistisch, hij zat denk ik eerst op Jolien maar had daardoor een rood scherm).
Bart zegt ook tegen Jolien in die doos :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tenzij dat Jolien toch de mol is en Christian en Bart allebei verkeerd zitten, en enkel Alina weet dat Jolien de mol is.
Gebruikersavatar

masterveecee20 apr 2020, 09:56

 3547  Sven
of Christian had minder vragen goed? of was minder snel
Gebruikersavatar

maarten.develde20 apr 2020, 10:08

 24
Waar leidt je eigenlijk uit af dat Bart Alina als mol heeft?
Gebruikersavatar

Cadfael20 apr 2020, 11:28

 229  Uma
Ja, we weten toch niet zeker of Bart Alina verdenkt. Ikzelf verdenk ook Alina, maar toch blijf ik twijfelen.
Het kan zijn dat de montage dat doet geloven. Het kan bijvoorbeeld dat het omgekeerd is. Misschien zit Alina op Bart, omdat ze iets gezien heeft. Alina vermeldt bijvoorbeeld heel weinig Bart in de verdachtmakingen. Dit kan door montage eruit zijn geknipt.
Toch blijf ik bij Alina als mol.
Ik wil gewoon zeggen dat dat in feite niet zeker kunt weten door montage.