Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo22 apr 2020, 16:16

 1690  Sven
Christian heeft dat heel goed gedaan. Respect, een voorbeeld voor velen.
Over de rest spreek ik mij niet uit, want dit topic is er om Christian te bespreken.
Gebruikersavatar

Poirot22 apr 2020, 16:20

 299
Christian heeft het echt goed gedaan. Hij had zelf aan gezegd dat hij alles kon doen (behalve autorijden in een aagepaste auto), en dat heeft hij ook bewezen.

Ik vond hem soms ook erg verdacht, maar hij was nooit mijn top-verdachte.
Gebruikersavatar

billie.holiday22 apr 2020, 18:48

 462  Bert
Mijn sympathie ging ook uit naar Christian, ik hoopte dat hij heel ver ging geraken. Maar ja het mocht niet wezen, Jolien kreeg het voordeel.
Gebruikersavatar

joachim.morrens26 apr 2020, 21:37

 200  Yens
Dus Christian had rood bij het vuurwerk of wat? Wow... Begrijp ik niet. Ik neem aan dat dit zo is vermits hij zei "En die gast moest door mij naar huis.." Ofzoiets. Zaten ze dan allemaal al juist ofzo? Of zat Christian gewoon eerst fout... Begrijp het niet goed
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 apr 2020, 21:38

 2354  Uma
Hij zei inderdaad tijdens de laatste beelden ergens "Door mij is die nu naar huis", dus ik vermoed dat hij dan het rode scherm had. Spijtig dat we het nu al weten, want anders hadden we nu nog een pronostiek kunnen doen.
Gebruikersavatar

Cedric26 apr 2020, 21:40

 2834  Uma
Dan heeft hij het toch gewoon meer dan fantastisch gedaan bij die vuurwerkeliminatie?
Het rood scherm hebben én dan gewoon gans de boel sturen? Eerst op Jolien gaan, dan op Alina, uitspraken als "en Bart laten we dus zo", et cetera.. Maar niemand heeft ooit Christian zelf genoemd.

Geniaal gedaan.
Gebruikersavatar

Mer2826 apr 2020, 21:41

 302
"Door mij is die nu naar huis", misschien zei Christian deze zin nadat het uitkwam dat iemand naar huis moest omdat die persoon alles op Christian had ingezet was en was de zin dus helemaal uit de context getrokken (al denk ik van niet).
Gebruikersavatar

Jansen26 apr 2020, 21:41

 3423  Yens
joachim.morrens schreef:Dus Christian had rood bij het vuurwerk of wat? Wow... Begrijp ik niet. Ik neem aan dat dit zo is vermits hij zei "En die gast moest door mij naar huis.." Ofzoiets. Zaten ze dan allemaal al juist ofzo? Of zat Christian gewoon eerst fout... Begrijp het niet goed
Heeft dat niet te maken met de kofferproef van vorige week? Bart nam de gele koffer die in de ogen van Christian een vrijstelling kon bevatten. Daarom neemt hij de rode koffer (een andere koffer met vrijstelling zou sowieso betekenen dat zowel hij als Bart die zouden kwijtspelen). Hierdoor kon Jolien voor de grijze koffer gaan en de vrijstelling nemen. Ik kan me inbeelden dat Bart hierdoor dacht dat door zijn schuld Christian er uitlag.
Gebruikersavatar

Cadfael26 apr 2020, 21:58

 229  Uma
Dat Christian de afvaller is verklaart wel zijn switch naar Alina. Waarschijnlijk zat hij er wel degelijk naast. Jolien is altijd blijven spreiden tussen Alina en nog iemand, omdat ze niet kon geloven dat Alina de mol was. Ik denk dat Christian dat ook niet kon geloven.
Gebruikersavatar

Jay-Lo26 apr 2020, 22:01

 1690  Sven
joachim.morrens schreef:Dus Christian had rood bij het vuurwerk of wat? Wow... Begrijp ik niet. Ik neem aan dat dit zo is vermits hij zei "En die gast moest door mij naar huis.." Ofzoiets. Zaten ze dan allemaal al juist ofzo? Of zat Christian gewoon eerst fout... Begrijp het niet goed
Ik twijfel hier ook aan, heb het stukje gemist, maar het was wel Christian die Alina aanwees om de derde pijl af te schieten. Misschien bedoelde hij dat hij bij Jolien had moeten blijven.
Als hij vorige week bij cafe de mol echt zeker was dat hij vanaf het begin juist zat, en Jolien hier in de finale nog twijfelde, betwijfel ik dat hij rood had. Maar het kan.
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!26 apr 2020, 22:10

 60
Inderdaad, volgens mij zat Christian idd fout. Ik denk dat hij op Bart zat, anders zou hij niet op Jolien en Alina tijdens die vuurwerk-eliminatie zitten, denk ik. Hij wou altijd voor het geld gaan en voor hem was hij er zeker van dat Bart wel groen had, terwijl hij mogelijks rood had. Die opdracht met de BV-opdracht is Bart vol op Alina gegaan zegt Bart zelf, dan denk ik eerder dat Bart dus rood had.
Gebruikersavatar

The hunter26 apr 2020, 22:28

 282  Uma
Ik heb je, mol! schreef:Inderdaad, volgens mij zat Christian idd fout. Ik denk dat hij op Bart zat, anders zou hij niet op Jolien en Alina tijdens die vuurwerk-eliminatie zitten, denk ik. Hij wou altijd voor het geld gaan en voor hem was hij er zeker van dat Bart wel groen had, terwijl hij mogelijks rood had. Die opdracht met de BV-opdracht is Bart vol op Alina gegaan zegt Bart zelf, dan denk ik eerder dat Bart dus rood had.
De vuurwerkeliminatie volgde op de opdracht met de paparazzi, dus denk ik niet dat Bart daar rood gehad heeft. Jolien zette altijd minstens de helft in op Alina, dus ook geen rood. Dorien heeft in Café de Mol toegegeven dat ze op Salim had ingezet dacht ik, dus denk ik dat het wel degelijk Christian is die rood had.