Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle26 apr 2020, 18:58

 263
Cedric schreef:Ik ben bezig een laatste overzicht samen te stellen voor de start van de finale en jouw stem kan ik vooralsnog niet als geldig beschouwen, neen 😉
Een Bartje voor mij dan aub :twisted:
Gebruikersavatar

pieterjan.ponsaerts26 apr 2020, 19:34

 3  Uma
Ik ga voor Bart als mol en Alina als winnaar.
Gebruikersavatar

The hunter26 apr 2020, 21:40

 282  Uma
The hunter schreef:Ik ga nog geen voorspelling doen, omdat ik eerst nog even alle afleveringen wil herbekijken, maar ik vind het wel vreemd dat Jolien regelmatig als winnaar wordt gezet. Als ze niet de mol is, is het toch wel duidelijk dat ze van alle kandidaten de meeste twijfels heeft. Zie haar uitspraak dat als ze geen vrijstelling had gehad all in op Christian gegaan zou zijn. Ze begint dus voor mij met achterstand aan de finale (als ze kandidaat is).
Kuch kuch, ik heb me efkes verslikt...
Gebruikersavatar

koen.willen26 apr 2020, 22:07

 187  Uma
astridm schreef:Ongelijk bekennen is voor de meeste mensen heel moeilijk, net als zeggen dat je iets niet weet. Ze denken dan dat ze dom overkomen, maar het is veel dommer om te doen alsof want je leugen komt altijd uit.
Blijkbaar is het voor sommige moeilijk! Maar kijk, ik dacht Jolien en dat was verkeerd. Al drie jaar op rij gok ik op de persoon die wint :mrgreen: Beetje zuur omdat ik Alina zelf de afgelopen weken in mijn Twitter feed altijd op nr. 2 had gezet, maar heb er absoluut vrede mee! 😉
Gebruikersavatar

astridm26 apr 2020, 23:16

 287
Koen.Willen schreef:
Al drie jaar op rij gok ik op de persoon die wint :mrgreen:

Dat heb ik dus ook, zowel Vlaanderen als Nederland. Maar aan die reeks is vandaag een einde gekomen, deze keer had ik de mol wel goed. Ik ben benieuwd of dat nu zo blijft. 😃
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2020, 21:26

 2834  Uma
Cedric op ma apr 20, 2020 9:45 pm schreef:MOL: Alina
Winnaar: Bart
Verliezer: Jolien

Dit is tegelijk wat ik denk en wat ik hoop, dus laat het alstublieft kloppen.

(Aanvullend denk ik dat Bart het rode scherm had bij de vuurwerkeliminatie.)
*Kuch* 😎

We hadden toch beter nog een pronostiek gedaan hiervoor in plaats van ervan uit te gaan dat Christian zichzelf bedoelde..
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12