Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

marit.moechars26 apr 2020, 09:52

 1
Mol: Alina
Winnaar: Bart
Verliezer: Jolien
Gebruikersavatar

Poirot26 apr 2020, 09:53

 299
Dit is nu wel echt heel moeilijk aan het worden

Mol: Bart, omdat er zo veel hints naar hem verwijzen
Jolien, omdat zij verdacht is
Alina, omdat ik het al voor me zie hoe zij door die rook komt lopen.

Winnaar: Ik hoop Bart. Jolien en Alina zijn nog studenten, en die kunnen dat geld wel goed gebruiken, maar Bart heeft al genoeg geld (denk ik 😂) en gaat net als Axel veel naar het goede doel geven, en misschien gaat hij met de hele groep nog op vakantie naar Griekenland. Misschien deelt hij het geld wel met de groep. Dan hebben Alina en Jolien toch beide geld.

Verliezend finalist: Bart of Alina. Jolien mag absoluut NIET verliezen. Ik gun het haar zo. Niet dat ik het de andere niet gun, maar Jolien heeft wel een schadeclaim nodig voor het niet hebben van vrienden die met haar willen kamperen. :mrgreen:
Gebruikersavatar

JBB26 apr 2020, 12:01

 439  Uma
JBB schreef:ok, ik doe ook mee 😃
Mijn tunnel is nu zo diep dat ik niet meer van mening ga veranderen haha

Mol: Alina
Winnaar: Bart
2e winnaar: Jolien (er is geen verliezer naar mijn mening)
Nog een bedenking die mij doet twijfelen, is dat Alina met haar 20 jaar een héél jonge mol zou zijn (de jongste in de geschiedenis van het programma denk ik?). Misschien wel met veel meer levenservaring dan de gemiddelde 20-jarige... (en ze geeft mij alvast ook de indruk dat ze veel volwassener is dan de mensen die ik ken rond die leeftijd)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2020, 12:05

 8153
Wie is de mol volgens de vorige mollen en deelnemers aan De Mol?

ALINA is de mol volgens
Pieter
Lloyd
Baha
Axel
Joeri
Robin

BART is de mol volgens
Elisabet
Cathy

JOLIEN is de mol volgens
Eline
Thibaud


Kaat zat op Laure en Christian.
Vul gerust verder aan.
Gebruikersavatar

JBB26 apr 2020, 12:11

 439  Uma
het feit dat Lloyd, Baha én Axel ook op mijn mol zitten, geeft me moed 😂
dat waren zeer sterke finalisten... alleen Cathy ligt dwars als je de finalisten bekijkt (zonder ex-mollen uiteraard)
Gebruikersavatar

Mer2826 apr 2020, 12:33

 302
Uit verschillende podcasts en artikels ben ik te weten gekomen dat.
Bruno (seizoen 4) Alina verdenkt
Issabel Jolien verdenkt
Jeffrey Alina verdenkt
Joke Jolien verdenkt
Liesbeth Alina verdenkt.
Sommige podcasts zijn echter al van een paar weken geleden dus hier en daar kan er wat veranderd zijn, daarnaast dacht ik ook dat Davey Jolien verdacht.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2020, 12:51

 8153
JBB schreef:het feit dat Lloyd, Baha én Axel ook op mijn mol zitten, geeft me moed 😂
dat waren zeer sterke finalisten... alleen Cathy ligt dwars als je de finalisten bekijkt (zonder ex-mollen uiteraard)
Mij ook! 😃

Mer28 schreef:Uit verschillende podcasts en artikels ben ik te weten gekomen dat.
Bruno (seizoen 4) Alina verdenkt
Issabel Jolien verdenkt
Jeffrey Alina verdenkt
Joke Jolien verdenkt
Liesbeth Alina verdenkt.
Sommige podcasts zijn echter al van een paar weken geleden dus hier en daar kan er wat veranderd zijn, daarnaast dacht ik ook dat Davey Jolien verdacht.
Ik heb Davey er niet bij gezet omdat hij in het recentste artikel zegt dat hij het echt niet meer goed weet.
Gebruikersavatar

The hunter26 apr 2020, 14:06

 282  Uma
Hier eindelijk mijn definitieve pronostiek:

Mol: Alina
Winnaar: Bart
Finalist: Jolien
Gebruikersavatar

Elijah.Roelants26 apr 2020, 14:26

 3  Yens
De mol:Alina
De winnaar:Bart
De verliezer:Jolien

Ik ben 100 procent zeker
Gebruikersavatar

Mola Lisa26 apr 2020, 14:48

 328  Uma
Mol : Aline (geen "open gezicht", heeft iets mysterieus en dubbele agenda)
Winnaar : Jolien (heeft oog voor detail en prima geheugen, cfr. tekening gymnasium)
Verliezend finalist : Bart (jammer maar helaas)

Maar is een pure gok.
Gebruikersavatar

astridm26 apr 2020, 15:17

 287
😂 Ik zat gisteravond al vol ongeduld te wachten tot de finale op internet zou staan. :roll:
Gebruikersavatar

koen.willen26 apr 2020, 15:29

 187  Uma
De afgelopen weken heb ik via Twitter elke week een lijstje aangevuld voor zelf te kunnen bijhouden hoe ik evolueer met mijn mol 🙂

Jolien is en blijft mijn mol, na al die weken!
Ik gun het Alina absoluut om te winnen omdat ze toch het vele jaren niet makkelijk heeft gehad.
Bart zou dan de verliezer zijn.

Ook nog dit even hier posten, dit is ook iets waarmee ik zit.
Ik ben er 100% zeker van dat mensen vanavond gaan schreeuwen van 'ik wist dat persoon X De Mol was al vanaf het begin' (vooral op Facebook en Twitter helaas) terwijl ze de week ervoor van iemand anders zeiden dat hij/zij De Mol was! Het is echt geen schande als je fout zit, gewoon eerlijk toegeven kan geen kwaad. Zit je juist? Des te beter. Zit je fout? Jammer, maar er zijn ergere dingen dan dat!

Maar vooral, geniet van de aflevering vanavond!
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12