Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee23 apr 2020, 16:28

 3547  Sven
masterveecee schreef: Afbeelding
kzie net dat de muis er nog op staat, op de afbeelding 😂
Gebruikersavatar

Poirot24 apr 2020, 12:21

 299
Ik hoop echt dat de eerste 3 seizoenen op DVD of online komen te staan.
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 apr 2020, 12:29

 2354  Uma
Hopelijk ook in goede kwaliteit, want ik heb afgelopen zomer de eerste drie seizoenen gezien, maar die kwaliteit was niet heel goed. De afleveringen van de eerste drie seizoenen zijn er effectief in heel goede kwaliteit, want er werd met 10 jaar Woestijnvis een DVD van de eerste drie seizoenen geveild en aan een video over 10 jaar Woestijnvis waar beelden voorbijkomen van verschillende programma’s, is duidelijk te zien dat de aflevering er wel degelijk in HD zijn!!

Over die veiling: op wieisdemol.com hadden ze in een groepje geprobeerd de DVD te kunnen kopen, maar daar zijn ze destijds net niet in geslaagd.
Gebruikersavatar

Poirot24 apr 2020, 12:35

 299
Ik kan me herinneren dat we het hier eerder over hebben gehad. Ik dacht dat je afleveringen kan kopen van 50 euro per stuk?

Edit:
salb schreef:
bij de VRT kan je de afleveringen (op aanvraag) kopen voor 50 euro per stuk of 450 euro per seizoen...
https://www.vrt.be/nl/heb-je-een-vraag/ ... anvragen-/
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 apr 2020, 12:39

 2354  Uma
Maar toch zou het toffer zijn dat ze die online beschikbaar stellen :mrgreen:
Dan kan ik ze stiekem gratis downloaden en op mijn harde schijf zetten zodat ik de afleveringen over 50 jaar nog eens gratis kan kijken :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kite24 apr 2020, 14:04

 87
Poirot schreef:Ik kan me herinneren dat we het hier eerder over hebben gehad. Ik dacht dat je afleveringen kan kopen van 50 euro per stuk?
Ja, maar de kleine lettertjes speciferen ook dat je geen volledige seizoenen op die manier kunt kopen.
En ik weet ook niet zeker of de vrt alle rechten op de mol heeft, of dat die ook (deelwijze?) bij Woestijnvis zitten.
Gebruikersavatar

Poirot24 apr 2020, 14:11

 299
Woestijnvis zou ook wel rechten hebben op de mol.
Gebruikersavatar

Jansen24 apr 2020, 14:20

 3423  Yens
Poirot schreef:Woestijnvis zou ook wel rechten hebben op de mol.
Ik denk zelfs de meeste rechten 😎 .
Gebruikersavatar

Vermoljoen03 mei 2020, 21:36

 2354  Uma
<+SpacyColours> Hoi Gilles, leuk dat je er bent en wat een fenomenaal seizoen weer! Mijn vraag: Als Bart de teller van het geldbedrag in de allereerste opdracht nog verder had laten doorlopen, hadden jullie dan ingegrepen? 🙂

<+Gilles> Dat is een uitstekende vraag SpacyColours. Maar Bart is uiteraard nog één van de drie mogelijke mollen. Dus ik ga er voorlopig niet op antwoorden. Maar je krijgt in de twee resterende afleveringen sowieso een antwoord op die vraag.
<+Gilles> Dus nog even geduld. Zondag... of de zondag erop!

<+SpacyColours> Oh, leuk! Ik ben zeer benieuwd, dank je wel!
Dat weten we dan ook weer ineens 😂
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2020, 21:46

 1690  Sven
Die was dus echt in staat om het volledige bedrag er laten af te gaan.