Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen22 apr 2020, 21:04

 2354  Uma
De chat met Gilles De Coster is juist afgelopen. Als de uitgetypte tekst beschikbaar is, dan plaats ik het hier neer! Er zijn heel interessante vragen gesteld, waaronder één van mij 😉

SPOILER
Ik had nog meer vragen willen stellen, maar er waren zo'n ontzettend goede vragen dat die niet oor 'de selectie' zijn gekomen. Daar zat ook een vraag over het beschikbaar stellen van de allereerste seizoenen bij, maar die heb ik dus op het einde als voorstel gedaan, dus hopelijk heeft hij het nog gelezen!
Er zijn nog enkele vragen bij die ik zeker zal bijhouden voor volgend jaar 🙂
Gebruikersavatar

Cedric22 apr 2020, 21:59

 2834  Uma
Vermoljoen schreef:Daar zat ook een vraag over het beschikbaar stellen van de allereerste seizoenen bij, maar die heb ik dus op het einde als voorstel gedaan, dus hopelijk heeft hij het nog gelezen!
Ik heb op Twitter zo'n dag of 5 geleden de vraag gestemd pf men in deze coronatijden die eerste 3 seizoenen nog eens zou willen/kunnen uitzenden (weliswaar met toestemming van de producers van destijds), inclusief de hashtag #DeMol en vermelding van betrokken zenders. Dit alles in de hoop dat mensen die tweet zouden zien en massaal retweeten, maar het is me niet gelukt. Niemand heeft gezien, niemand heeft het gedeeld. Gemiste kans 😛

Soit, ik ga straks of morgen dat interview wel nog eens nalezen. Wel wat raar dat men dat doet nog voor de finale gespeeld is, vind ik, maar bon, GDC is slim genoeg om niets te spoilen natuurlijk.
Dank alvast om te delen, Vermoljoen!
Gebruikersavatar

Vermoljoen22 apr 2020, 22:04

 2354  Uma
Het is inderdaad wel een beetje vreemd en het zou misschien wel tof kunnen zijn om die volgend jaar te verplaatsen naar na de finale. Ik geef het hun door (misschien dat Heinz het hier vanzelf oppikt, want hij is daar moderator).

Ik vind dat er echt heel interessante en toffe antwoorden zijn gegeven door Gilles. Wat een held toch! En ook nog eens bedankt aan de mensen die deze chat hebben mogelijk gemaakt, want de chat ging heel vlot waardoor er veel vragen konden worden gesteld.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT22 apr 2020, 22:54

 767  Yens
Het maakt mij alleszins nog meer benieuwd naar de komende 2 afleveringen en hoe ze heel het corona-gedoe opgelost hebben voor de laatste aflevering, waar hij ook al mooi voor teast.
Gebruikersavatar

Heinz22 apr 2020, 23:37

Forum veteraan  427  Uma
Vermoljoen schreef:Het is inderdaad wel een beetje vreemd en het zou misschien wel tof kunnen zijn om die volgend jaar te verplaatsen naar na de finale. Ik geef het hun door (misschien dat Heinz het hier vanzelf oppikt, want hij is daar moderator).
We hadden zelf ook het idee om het dit keer na de finale te doen maar Gilles wilde het graag ervoor doen, waarom weet ik niet. Maar super natuurlijk dat en hoe hij dit doet. Dat hij zelf een van de grootste molfans/molloten is blijkt weer eens te meer aan met hoeveel plezier en inzet hij ons te woord staat. 👍🏻
Gebruikersavatar

IkBenDeMol23 apr 2020, 00:05

 287
<+SpacyColours> Hoi Gilles, leuk dat je er bent en wat een fenomenaal seizoen weer! Mijn vraag: Als Bart de teller van het geldbedrag in de allereerste opdracht nog verder had laten doorlopen, hadden jullie dan ingegrepen? 🙂

<+Gilles> Dat is een uitstekende vraag SpacyColours. Maar Bart is uiteraard nog één van de drie mogelijke mollen. Dus ik ga er voorlopig niet op antwoorden. Maar je krijgt in de twee resterende afleveringen sowieso een antwoord op die vraag.
<+Gilles> Dus nog even geduld. Zondag... of de zondag erop!
Interessant 😃
Gebruikersavatar

Klaartje23 apr 2020, 11:35

 2245  Uma
Het heeft natuurlijk te maken met de timing van dit gesprek, nog voor de finale, maar het is toch opvallend dat GDC werkelijk niks lost over de mensen die nog in het spel zitten, Bart en Alina. De vraag over Bart en wat als die geldklok maar was blijven lopen en de vraag of hij Alina (en Christian) goede winkeldieven vond, ontwijkt hij meesterlijk!

Ik denk dat we in de revealaflevering nog verrast gaan opkijken van wat er allemaal is gebeurd! Heerlijk!
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 apr 2020, 11:37

 2354  Uma
Die vragen zullen sowieso niet beantwoord zijn, omdat die drie nog in het spel zitten en omdat hij niks wil verklappen of zich wil verspreken. Of er meer achter zit, dan weten we pas volgende week 😉
Gebruikersavatar

Denilson23 apr 2020, 11:48

 7
Zou het misschien kunnen dat wanneer Bart het spel niet wint de winnaar toch 10200 euro extra (dit bedrag verminderen met hun eigen bod lijkt me niet correct want ze hebben niets gekregen) krijgt?
Het feit dat we daaromtrent nog antwoorden krijgen in de volgende afleveringen doet me zoiets vermoeden.
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2020, 11:59

 2834  Uma
Denilson schreef:Zou het misschien kunnen dat wanneer Bart het spel niet wint de winnaar toch 10200 euro extra (dit bedrag verminderen met hun eigen bod lijkt me niet correct want ze hebben niets gekregen) krijgt?
Het feit dat we daaromtrent nog antwoorden krijgen in de volgende afleveringen doet me zoiets vermoeden.
Euh.. Neen?
Het is van bij het begin duidelijk gemaakt dat dat bod op de vrijstelling deel van het spel is. Het is dus ook als deel van het spel dat er 10200€ uit de groepspot ging. Door wie dat gebeurde maakt dan helemaal niets uit. En het betekent dan ook dat er geen enkele reden is om dat geld toch nog gewoon weg te geven aan iemand.
Gebruikersavatar

masterveecee23 apr 2020, 12:45

 3547  Sven
<+Gilles> Hi Tijlie, ja hoor. We houden het in het oog en vinden het zalig om te zien hoe het programma leeft onder Molloten. Alles lezen lukt niet, daarvoor is het wel te veel. Maar het is wel leuk om in de gaten te houden. En daarbij moet je twee dingen weten:
<+Gilles> Ten eerste, dat we ons daar nooit door laten beïnvloeden - dat zou niet eerlijk zijn. De enige beïnvloeding komt van onze eigen visies of van ons klein vast testpubliekje.
<+Gilles> En ten tweede... ik heb al dingen gelezen die hélemaal correct waren. Zowel redenering als molverdachte. 🙂
<+Gilles> Maar ik heb nog véél meer dingen gelezen die natuurlijk niet correct zijn 🙂

<@Molcrazy> ik wist dat ik goed zat

<+Gilles> Dus: you guys rule
Afbeelding