Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

huug.roosjen26 apr 2020, 22:59

 14
Schitterende mol, ook schitterend in beeld gebracht! Lang op gezeten, maar toch op het einde geswitcht naar Jolien. Zit met tranen op de bank hier...

Daarnaast dank aan alle mensen op het forum die me gecorrigeerd en geholpen hebben. Het was me een genoegen! Wie zie ik volgend jaar? Hopelijk zit ik dan wel goed 😃
Gebruikersavatar

julieke.vdw27 apr 2020, 00:06

 106  Uma
Waw :!: Proficiat Alina, je hebt mij en zovele anderen bedot en tot op de laatste seconde doen twijfelen! Je bent een ONGELOFELIJK (lees dit in uw hoofd zoals Bart zijn reactie in aflevering 1) straffe dame! Petje af! Van jou kunnen we nog veel leren. Je werd misschien verdacht door de ervaren speurneuzen hier op het forum maar terecht, want het zou geen spel zijn als men de mol niet kon ontmaskeren. 😉

Ik kan mij niet inbeelden hoe het voor jou nu voelt om eindelijk je geheim met iedereen te kunnen delen! Dat is volgens mij de zwaarste beproeving van de mol, nog meer dan de sabotages zelf. Ik kijk er wel naar uit om die volgende week allemaal te bekijken. Je bent een zeer bekwame leugenaaster maar vooral ook een mol met een 'goed hart' (om Jolien te plagieren), de tranen die je liet bij elk afscheid van je medekandidaten sieren je. Zo mooi om te zien.

Jolien, dikke proficiat, terechte winnares! Ik heb van je gedrevenheid en vlotte babbel genoten! Het was altijd heerlijk om je bezig te zien! De woorden schieten mij tekort om te omschrijven hoe fantastisch ik je vind. Dat meen ik, ECHT.

Bart, je was altijd al mijn favorietje, je gaf dit spel gewoon een tweede, wat zeg ik, een derde dimensie! Door je strategie, je spontaneïteit, je leiderschap. Je was soms wel de alfa maar dan toch niet de omega! 😃 Maar je bracht het spel echt naar een ander niveau. Spijtig van die overwinning, maar die Artispunten pakken ze je alvast niet meer af! En die gaan je nog ff achtervolgen vrees ik. 😉

Nu ik erover nadenk was Jolien misschien toch mijn favorietje, nee Alina, pardon Bart... Nee toch Jolien, Alina, Bart... 😃 Gewoon megaleuke mensen en de combinatie van jullie drieën maakte van deze finale echt een ontzettend spannend tv-moment (daar ik nog steeds twijfelde aan mijn mol omwille van al jullie uitstekende molkwaliteiten)!

Bedankt iedereen voor alweer een geniaal seizoen van de mol, ook aan wie achter de schermen zit, productie, cameraploeg, presentator, ik vergeet er nog een heleboel, enz. En bedankt Molloten voor alweer een reeks vol creatieve, overzichtelijke, soms compleet knettergekke theorieën, de humor, de serieuze discussies, kortom de entertainment, jullie zijn de max en dankzij jullie hebben de programmamakers zichzelf ook dit jaar weer overtroffen!

PS: let niet op mijn veelvuldig gebruik van het woord echt. Dit is geen hint. 😃

That's all folks!
Gebruikersavatar

Polle de Molle27 apr 2020, 00:15

 135  Bert
Proficiat met de overwinning Jolien! En verwend je ventje maar als ge thuiskomt, jit de plantn woater gegevn dus ge kun kji trakteren nji 😃

En wauw, Alina, als jongste kandidaat ooit de mol spelen. Je was op sommige momenten wel mijn tweede verdachte naast Bart, maar je wist op de juiste momenten te mollen en de juiste momenten om uit de radar te blijven. Geweldig gespeeld! Hopelijk alles oké met de hond? Jij zult me nu heel de avond wakker houden welke hints naar jouw kunnen doen verwijzen 😃

En Bart als tweede plaats, jij hebt het me van begin tot einde het wel moeilijk gemaakt door jouw tactisch spelen 😃
Vanaf het moment ik jou nog op jouw stoel zag zitten op de boot wist ik dat mijn persoonlijke rode scherm afging.

Aan Gilles en uiteraard de crew, bedankt dat Vlaanderen 8 weken weer mocht genieten van dit fantastische programma!!

En aan al de andere deelnemers, hopelijk een leuke avontuur gehad en hadden jullie wat meer geluk met het zoeken thuis. één ding is zeker, er zullen weer tal van mensen staan popelen om in de volgende editie in jullie schoenen te kunnen staan 😃

Op naar het volgende seizoen!
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 00:17

 2834  Uma
Polle de Molle schreef:één ding is zeker, er zullen weer tal van mensen staan popelen om in de volgende editie in jullie schoenen te kunnen staan 😃
Bwa, ik betwijfel het. Ok, er waren dit jaar meer dan 14000 inschrijvingen, maar dat succes blijft niet duren. Wedden dat er dit keer niet meer dan 5000 inschrijvingen zullen zijn? Maximum.
Laatst gewijzigd door Cedric op 27 apr 2020, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Cools27 apr 2020, 00:28

 9  Uma
Cedric schreef:Bwa, ik betwijfel het. Ok, er waren dit jaar meer dan 14000 inschrijvingen, maar dat succes blijft niet duren. Wedden dat er dit keer niet meer dan 5000 inschrijvingen zullen zijn? Maximum.
Well, that comment aged quickly
Gebruikersavatar

pieter-jan.demoor27 apr 2020, 00:31

 3  Yens
Fantastische mol, die Alina. En uiteindelijk wel tevreden met de winnaar ook, het is Jolien zeker gegund! Hoewel ze nog lang twijfelde tussen de twee had ze wellicht betere notities dan Bart... Was een heel sterk seizoen, kijk uit naar de aflevering van volgende week!
Gebruikersavatar

elbeon27 apr 2020, 00:32

 24  Uma
Cedric schreef:
De mensen in spoiler hadden in elk geval de Mol juist en verdienen een eervolle vermelding:
SPOILER

Maar vooral proficiat aan Alina. Prachtig gemold!
Ik had de mol ook juist 🙂 als winnaar had ik Bart, dacht echt dat hij al langer Alina op het spoor had. Had ergens zelfs het gevoel dat hij Jolien heeft laten winnen, maar dat zal wel niet zeker. (Niet dat Jolien niet oprecht gewonnen is hoor, allesbehalve, maar zij leek minder zeker van haar stuk.)
Gebruikersavatar

Polle de Molle27 apr 2020, 00:36

 135  Bert
Cedric schreef:Bwa, ik betwijfel het. Ok, er waren dit jaar meer dan 14000 inschrijvingen, maar dat succes blijft niet duren. Wedden dat er dit keer niet meer dan 5000 inschrijvingen zullen zijn? Maximum.
Tuurlijk niet, ieder product/trend/serie heeft zijn curve van populariteit/vraag en aanbod. Dit kan enkel hoog blijven door te blijven innoveren (zolang het geen BV versie wordt, oh please bespaar ons dat). Misschien als het aantal inschrijvingen eens daalt dat er na een pauze van een paar jaar weer een heropleving zal zijn, wie weet? Iedere dagen frieten van het frietkot kan eens leuk zijn, maar je bent het ook beu na een tijdje eh, maar na een paar jaar geen frietkot bezoeken zal die honger wel weer beginnen stijgen 😃

Nuja, als er nog steeds 5000 inschrijvingen zijn, dan is dat nog steeds 5000 mensen die de taak op zich willen nemen, de mensen achter de schermen van het productiehuis etc blijven altijd de touwtjes in handen hebben.

PS: gewoon een antwoord op jouw quote, dit is niet het ideale topic om hierover verder in discussie te treden en als er mensen hier verder over willen debateren, dan is het misschien beter om hier een eigen thread over te maken. 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 07:23

 8153
Polle, ik denk dat er een misverstand is.
Er werd gezegd dat er dit jaar een numerus clausus is voor de inschrijvingen. Het leven is voor de rappen: alleen de 5000 eerste kandidaturen die ze binnenkrijgen komen in aanmerking.
Gebruikersavatar

Addow27 apr 2020, 08:47

Molerator  377  Yens
Alina, Alina, Alina,... jij vuile mol! Met jouw 20 lentes heb jij ongetwijfeld één van de meest memorabele en meesterlijke mollen neergezet. Voorafgegaan door een ongetwijfeld nauwgezette voorbereiding regisseerde jij het programma als nooit tevoren. Retestrakke emoties georkestreerd van begin tot einde. Eén van dé hoofdredenen waarom wij wel moesten geloven dat jij de mol was. En laat alsjeblieft ONS deze week de vragen eens stellen. Meesterlijk!!

En dan ons Jolientje! Ons dulle griet kreeg er naar het einde toe zichtbaar nóg meer zin en vooral vertrouwen in. Ze speelde het spel haast met dezelfde coolness als Bart in het begin. Prachtig hoe ze toch persoonlijk nog voor een plottwistje kon zorgen door Bart de loef af te steken in de finale. Ons broek zakte er gewoon van af.... quasi nul mensenkennis hebben wij (misschien) . 😛

Rest mij nog het ganse team achter de mol een warm hart toe te steken. Het moet ontzettend leuk zijn om telkens opnieuw zo'n programma, zulke geniale & psychologische proeven en zo'n heterogene groep samen te stellen, maar vooral de vernuftige sabotages uit te zoeken samen met de mol. En ik blijf me ieder jaar verbazen hoe prachtig dit format zowel voor de kandidaten, als voor de tv-kijkers blijft werken. Het is en blijft voor mij een van de meest geniale reality tv formats ooit. Maar voorál omdat jullie het format zo trouw blijven: geen BV's, geen zwarte vrijstellingen, geen bondjes,...

Ook een extra dankwoordje voor Davy en de mollerators hier. Zo strak Alina het geheel dit jaar regisseerde, zo strak houden jullie ons ook ieder jaar weer in het gereel. Het molforum is écht een leuk georganiseerde discussieplek, waar de échte fanatiekelingen en de gevoelsmensen de degens kunnen kruisen op respectvolle, maar vooral overzichtelijke manier. Dit molseizoen ben ik nog eens helemaal "losgehen". Ik heb mij jammer genoeg ten tijde van Pieter en Elisabet letterlijk wat laten ingraven hier op het forum, maar dit jaar was ik blij om terug te zijn. Ik ben misschien niet het grootste babbelwater, maar ik heb er zo van genoten om alle theorieën, discussies, getouwtrek, maar vooral de tunnelverschillen te lezen. Geniaal hoe onze creatieve breinen telkens weer proberen de anderen te overtuigen van minuscule details of je reinste onzin. Heerlijk! Het ontroert mij telkens opnieuw dat er toch nog naar "nostalgische" middelen, zoals internetfora, gegrepen wordt voor het serieuze werk. Net zoals dat einde jaren 90 was... Pure nostalgie!

Makers van de mol! Doe vooral zo voort!!! :!: :!: :!: En mijn oprechte excuses dat ik de beelden soms iets té 'kapot' geanalyseerd heb. :oops:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12