Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jimmy27 apr 2020, 10:07

 197  Anke
Wat een topseizoen alweer! Dit is televisie van het hoogste niveau. Proficiat aan Jolien, Alina en Bart! En uiteraard aan de hele mol-crew!
IkBenDeMol schreef:Toen Alina zei van een goeie Mol dit jaar.
De gezichten van de twee anderen daarna. En die stilte. 😂
Hilarisch! Ik was meteen ook weer aan het twijfelen 🙂
Cedric schreef:Als ze nu afkomen met die graffiti hé... Dan flip ik compleet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Haha, ik vrees dat het niet bij die graffiti zal blijven en dat de doos van Pandora zich écht zal openen en de meest idioot vergezochte non-hints hier de komende week gaan passeren.
Vermoljoen schreef:Tussen 4 en 6 moet haast ook wel kloppen
Inderdaad tot in het kwadraat! Ik begrijp nog altijd niet waarom deze hint zo weinig aandacht kreeg in het forum. Mijn broek af als deze hint niet in de reveal aflevering gaat vermeld worden! Er waren er paar details aan deze hint waardoor deze heel serieus moest genomen worden, ik schreef dat al eerder hier, voor wie spontaan zou denken dat het achteraf wel makkelijk praten is 🙂 viewtopic.php?p=99666#p99666
julieke.vdw schreef:Bart, je was altijd al mijn favorietje, je gaf dit spel gewoon een tweede, wat zeg ik, een derde dimensie! Door je strategie, je spontaneïteit, je leiderschap. Je was soms wel de alfa maar dan toch niet de omega! 😃 Maar je bracht het spel echt naar een ander niveau. Spijtig van die overwinning, maar die Artispunten pakken ze je alvast niet meer af! En die gaan je nog ff achtervolgen vrees ik. 😉
Ik kan het zelf niet beter verwoorden, Bart was dé topkandidaat. Niet alleen zeer intelligent, strategisch, sociaal maar ook nog eens een heel gevoelig persoon, zo mocht nog maar eens blijken in de finaleaflevering. Hij was zo van slag van die videoclip tijdens de Bungee opdracht.... Hopelijk heeft hem dat niet teveel parten gespeeld bij het invullen van de vragen. Maar sowieso een welverdiende finaleplaats! Hij heeft in CDM dan toch zijn prijs gekregen in de valuta waarvoor hij zo graag wou spelen, zouden er echt 22835 (b)artispunten in die zak gezeten hebben? 🙂

Jolien, de verdiende winnaar! Zij zat al heel vroeg “voor 80%” op de juiste mol en hield nauwgezet alles bij om de vragen correct in te vullen. Bart liet duidelijk verstaan dat hij meer schrik om om alle vragen correct te kunnen beantwoorden, want zelfs al zit je op de juiste mol, is het niet evident om zoveel details te verzamelen en te onthouden!

En Alina, opdracht perfect uitgevoerd, als je tot op het einde een kandidaat laat twijfelen! Dat diner met de mol heb je zo goed aangepakt! Geniaal gewoon. Ik ben zo benieuwd naar de laatste aflevering om al jouw streken te zien 😉

Aan alle forumleden, bedankt voor de toffe afgelopen weken, dit geeft echt een extra dimensie aan het spel! Het bewijs is nog maar eens geleverd: bijna de helft van vlaanderen verdacht Jolien als mol, terwijl de meerderheid van het forum Alina verdacht! Dat behoeft eigenlijk geen verdere commentaar 🙂
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 10:10

 299
Andy Lemmens schreef:Je wilde mij niet geloven en op Bart blijven he 😉 :mrgreen:
Als het om verdenkingen gaat blijf ik koppig in mijn eigen tunnel en kan niemand mij daar meer uit halen :mrgreen:

Als ik naar de verdenkingen op dit forum keek, zag ik dat Alina het meest verdacht werd. Ik snapte niet waarom iedereen haar zo verdacht. Nu blijkt het dat ik echt blind ben geweest 😂
Gebruikersavatar

schotte.jelle27 apr 2020, 10:18

 143
Ik ging geen victorie kraaien en "ziet ge wel" staan roepen... 🙂
En dus ga ik dat ook niet doen.
Het was de allereerste keer in de geschiedenis van de mol dat ik het eens vroeg juist had ( vanaf de rafting )
Daar viel 1 frame mij op maar dat kan ook puur toeval geweest zijn.
Verder vond ik Alina dus niet altijd even natuurlijk overkomen, maar ook dat kan meer geluk dan wijsheid zijn.
Ik was nieuw op dit forum, en wil 99,99% van jullie bedanken en complimenteren voor de fijne manier van communiceren!
Dit is zowat het enige forum waar er op een volwassen manier gediscussieerd wordt, en mensen met argumenten mekaar op een respectvolle manier proberen te overtuigen van hun "gelijk".

Ondanks dat ik je doorhad: proficiat Alina, gewoon een tof wijf zonder meer!
Tof dat Jolien de gedoodverfde winnaar Bart heeft kunnen verslaan.
Aan de makers: geweldige televisie! maar verlies jullie niet in de vorm ( dronebeelden ) en blijf bij de essentie ( geweldige opdrachten, streepje humor, pure en echte mensen ook eens een format bieden )
Op naar 2021 ( hopelijk )
Gebruikersavatar

ex-molinator27 apr 2020, 10:23

 3483  Uma
IkBenDeMol schreef:...
BESTE. PROGRAMMA. OOIT.
Als programma, in dit genre, ONTEGENSPREKELIJK.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 10:43

 8153
schotte.jelle schreef: Ik was nieuw op dit forum, en wil 99,99% van jullie bedanken en complimenteren voor de fijne manier van communiceren!
Ik hoop echt dat ik niet die 0,01% ben. 😉
Gebruikersavatar

JBB27 apr 2020, 11:08

 439  Uma
Oef, toch opgelucht dat ik juist zat met Alina 😛

Er waren gisteren momenten dat ik dacht: ja, niet meer twijfelen (het knikkende lachje van Bart nadat ze 500 drachme fout had geteld), maar ook momenten van: nee, het zal toch echt niet Bart zijn? 😂

Ontzettend knap met haar 20 jaar (als ze dit toevallig leest: proficiat!).
En ook straf van Jolien, ik heb haar precies toch wat onderschat als kandidate!
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 11:11

 299
Ze heeft zelf niet eens aan haar jonge leeftijd gedacht. Ze heeft ook zelf gezegd dat leeftijd niet uit maakt. Je moet het nou eenmaal kunnen.
Gebruikersavatar

Cadfael27 apr 2020, 11:25

 229  Uma
Alina was een geweldige mol! Ik ben Alina beginnen verdenken vanaf de proef in de metro en was helemaal zeker na de vuurwerkeliminatie. Toen ik elke proef overliep, moest het Alina wel zijn. Toch bleef ik tot het einde twijfelen. Alina heeft zelden een steek laten vallen in haar expressies. Ze kwam zo natuurlijk over. Topprestatie!!!

Ook proficiat aan Jolien. Verdiende winnaar, want zij bleek ook als eerste Alina door te hebben.
Ook Bart was een geweldige kandidaat. De gedoodverfde winnaar haalt het op het einde net niet. Dat was ook nog eens een verrassing.

Topkandidaten en topseizoen!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 11:37

 8153
JBB schreef:En ook straf van Jolien, ik heb haar precies toch wat onderschat als kandidate!
Ik vind Jolien enorm "gegroeid" doorheen de afleveringen terwijl Bart eerder wat afzwakte naar het einde toe.
De gymnasiumproef en de koffers op de trein vind ik daar een goed voorbeeld van. Bij het schilderen gaf Bart het eigenlijk al bij voorbaat op en in de trein gaf Jolien Bart echt een serieus koekje van eigen deeg.

Cadfael schreef:Alina was een geweldige mol! Ik ben Alina beginnen verdenken vanaf de proef in de metro en was helemaal zeker na de vuurwerkeliminatie. Toen ik elke proef overliep, moest het Alina wel zijn. Toch bleef ik tot het einde twijfelen. Alina heeft zelden een steek laten vallen in haar expressies. Ze kwam zo natuurlijk over. Topprestatie!!!

Ook proficiat aan Jolien. Verdiende winnaar, want zij bleek ook als eerste Alina door te hebben.
Ook Bart was een geweldige kandidaat. De gedoodverfde winnaar haalt het op het einde net niet. Dat was ook nog eens een verrassing.

Topkandidaten en topseizoen!
Alleen met je laatste zinnetje ben ik het niet helemaal eens.
Voor mij toch het zwakste seizoen van de 5 nieuwe seizoenen en de braafste, meest kleurloze groep.
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2020, 11:51

 2354  Uma
Ik kijk echt uit naar de aflevering van zondag, want dat voorstukje zag er al heel indrukwekkend uit!Die interactie als Mol met de camera vind ik altijd grappig 😂
Gebruikersavatar

JBB27 apr 2020, 11:59

 439  Uma
Vermoljoen schreef:Ik kijk echt uit naar de aflevering van zondag, want dat voorstukje zag er al heel indrukwekkend uit!Die interactie als Mol met de camera vind ik altijd grappig 😂
Ik kijk er naar uit, en ik kijk er tegen op... want na zondag kunnen we weer een jaar op onze kin kloppen (en laat ons echt hopen dat het maar een jaar is i.p.v. twee...)
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 12:01

 299
Ik verwacht zelf niet weer een break van ik-weet-niet-hoeveel jaar. Het programma doet het nu zo goed dat ze dat echt niet meer gaan doen. Dat hoop ik ten minste, anders moet ik leven op WIDM Nederland en dat gaat tegenwoordig echt niet meer.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12