Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Moldedju27 apr 2020, 12:05

 507  Yens
Wel wel! Mooi zo !!! 20 jaar en iedereen zo om de tuin leiden. Met dank natuurlijk aan de makers en hoe ze het allemaal in beeld brengen. De afgelopen dagen werd ik op straat bijna voor zot verklaard dat ik dacht dat Alina de mol was.
Blij dat we hier wel met velen juist zaten.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts27 apr 2020, 12:49

 364  Uma
Helaas... het seizoen duurde een week te lang. Mijn 'drang naar' en 'hoop op' meer vlees en genialiteit heeft mij de das omgedaan.
Toch een beetje teleurgesteld. Ik hoop dat de makers gezien hebben dat een mol in plain sight echt wel tot de mogelijkheden behoort.

Alina heeft het in ieder geval heel goed gedaan, als 20-jarige dan nog.
Benieuwd naar volgende week. De mol-stukjes van onze kleine Rus met bivakmuts vind ik in ieder geval geweldig.

Proficiat aan zij die juist zaten!! En aan de rest natuurlijk ook. Het is en blijft een spel.
➡️ Fingers crossed voor volgend jaar.
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 13:17

 2834  Uma
Cools schreef:Well, that comment aged quickly
Polle de Molle schreef:Tuurlijk niet, ieder product/trend/serie heeft zijn curve van populariteit/vraag en aanbod. Dit kan enkel hoog blijven door te blijven innoveren (zolang het geen BV versie wordt, oh please bespaar ons dat). Misschien als het aantal inschrijvingen eens daalt dat er na een pauze van een paar jaar weer een heropleving zal zijn, wie weet? Iedere dagen frieten van het frietkot kan eens leuk zijn, maar je bent het ook beu na een tijdje eh, maar na een paar jaar geen frietkot bezoeken zal die honger wel weer beginnen stijgen 😃

Nuja, als er nog steeds 5000 inschrijvingen zijn, dan is dat nog steeds 5000 mensen die de taak op zich willen nemen, de mensen achter de schermen van het productiehuis etc blijven altijd de touwtjes in handen hebben.

PS: gewoon een antwoord op jouw quote, dit is niet het ideale topic om hierover verder in discussie te treden en als er mensen hier verder over willen debateren, dan is het misschien beter om hier een eigen thread over te maken. 🙂
Ow shit, mijn sarcasme is duidelijk niet duidelijk genoeg geweest...
Ik heb die post vorige nacht een kwartier na middernacht geplaatst. We wisten toen al 4 uur dat er maar maximaal 5000 inschrijvingen zouden zijn én het was zelfs zo dat de inschrijvingen al volzet waren.

Als ik dan zeg "wedden dat er niet meer dan 5000 inschrijvingen zullen zijn", dan was dat absoluut als grap bedoeld hé...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 14:22

 8153
Vermoljoen schreef:Ik kijk echt uit naar de aflevering van zondag, want dat voorstukje zag er al heel indrukwekkend uit!Die interactie als Mol met de camera vind ik altijd grappig 😂
Alina met een boevenmuts. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 14:26

 2834  Uma
Taupe077 schreef:(...) die 4000 euro ... ik heb ze hierdoor ook uitgesloten. Dat is iets wat perfect mis kan gaan en daar moet de mol van gebruikmaken. Ook al staat de pot op dat moment aan -100.000 dit is een uitgelezen kans om een groot bedrag weg te halen. (...)
Ik blijf daar dus niet mee akkoord gaan... Het is niet omdat je je als Mol in een perfect molpositie bevindt, dat je ook moet mollen.
Veel mensen halen dit moment aan, Elisabet had het over de sirtaki op de bank na de ouzo. Beide gelijkaardig en ik snap het wel: heel makkelijk om te falen en dus geld uit de pot te halen.
Maar bij beide opdrachten is het wel zo dat de ganse groep op je vingers staat te kijken, dus je valt op. Bovendien, die proef met de bel mag wel doorgaan, dankzij Bart zijn hoge vrijstellingsbod. En in de ouzoproef heeft Alina al op een andere manier veel geld uit de pot gehaald, dus dit nog eens erbovenop zou te veel zijn.
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 14:29

 2834  Uma
chicawah.janssen schreef: Alina met een boevenmuts. :mrgreen:
Mijn eerste reactie op dat moment, de comment van Jolien indachtig over het haar van Alina, was: "Ma godverdikke, had dan toch gewoon een kam meegenomen zeg!" :mrgreen:
Dan doe je zo hard je best om onopgemerkt te mollen, word je verraden omdat je haar niet goed ligt. Miljaar zeg 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 14:30

 8153
De makers sturen ook. Best mogelijk dat ze gezegd hebben "Die proef op het eiland mag slagen, want de pot staat nog altijd serieus in het rood" en "Je hoeft niet van dat balkje te sukkelen. Het gaat om geen groot bedrag en de pot is al mager genoeg. En ze kijken ook allemaal op je voeten."
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 14:31

 8153
Jolien had dat wel knap opgemerkt. 🙂
Gebruikersavatar

Cools27 apr 2020, 14:32

 9  Uma
Cedric schreef:Ow shit, mijn sarcasme is duidelijk niet duidelijk genoeg geweest...
Ik heb die post vorige nacht een kwartier na middernacht geplaatst. We wisten toen al 4 uur dat er maar maximaal 5000 inschrijvingen zouden zijn én het was zelfs zo dat de inschrijvingen al volzet waren.

Als ik dan zeg "wedden dat er niet meer dan 5000 inschrijvingen zullen zijn", dan was dat absoluut als grap bedoeld hé...
Ah shit, ik was aan het twijfelen of het ironisch was of dat je het wel degelijk meende. Mijn welgemeende excuses dat ik koos voor de laatste optie! Hopelijk kan je me ooit vergeven <3

In hindsight is het inderdaad een fantastische mop :mrgreen: Ik schaam me diep.
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 14:34

 2834  Uma
Cools schreef:
Ah shit, ik was aan het twijfelen of het ironisch was of dat je het wel degelijk meende. Mijn welgemeende excuses dat ik koos voor de laatste optie! Hopelijk kan je me ooit vergeven <3

In hindsight is het inderdaad een fantastische mop :mrgreen: Ik schaam me diep.
Hahaha, geen probleem hoor, Cools 😃 Er valt niets te vergeven!
Toen ik het plaatste hoopte ik dat er iemand in de val zou.. wel, vallen. Blij dat ik in mijn opzet geslaagd ben.

(Also, ik moet nog eens de definities van sarcasme en ironie opzoeken, want nu doe je me twijfelen..)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 14:35

 8153
Ironie is plezant, sarcasme niet. 🙂
Gebruikersavatar

Cools27 apr 2020, 14:40

 9  Uma
Bij sarcasme is het opzet om iemand te kwetsen. "Ironisch zijn" betekent simpelweg dat je iets zegt dat je niet meent, puur om om onnozel te doen 😉 . Jij wou uiteraard niemand kwetsen! 😃

Ik ben nochtans zelf ironisch van nature, dus begrijp niet goed dat mijn radar hier niet is afgegaan. 😂
Ik zal deze fout geen tweede keer maken, dat is beloofd!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12