Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Nonline27 apr 2020, 15:56

Molerator  6547  Uma
€5400
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 16:01

 8153
Poirot schreef:Welk bedrag had Alina ook alweer geboden op de eerste vrijstelling?
Een tiekska meer dan 5000 :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva27 apr 2020, 16:02

 2204
chicawah.janssen schreef:Jolien is groter dan Alina. Eigenlijk raar dat ze haar niet de bel lieten luiden.
Salim en Bruno ook, vermoed ik. 😉

De kans dat iemand het even goed zou gedaan hebben als Alina, lijkt mij klein.

Achteraf is het makkelijk praten, natuurlijk. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 16:06

 299
Ze was dus niet meteen opvallend.

Maar dat komt ook doordat Bart 10200 euro had geboden :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cadfael27 apr 2020, 16:11

 229  Uma
Ze was wel al eens van haar kussen gevallen, waardoor Bart een extra keer moest varen, en als ze dan nog eens daar zou vallen, zou dat mss extra opvallen. Daarbij had ze misschien niet gedacht dat Bart iedereen op het eiland kon brengen. Misschien mocht de bel wel luiden, maar dacht ze dat er minder mensen op het eiland gingen staan. Als ze ziet dat het toch lukt, kan zij beter de bel luiden dan iemand anders om zich onverdacht te maken. Als mensen direct in een tunnelvisie kruipen, is het moeilijker om die er terug uit te krijgen.
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 16:13

 2834  Uma
chicawah.janssen schreef:Jolien is groter dan Alina. Eigenlijk raar dat ze haar niet de bel lieten luiden.
Alina stond al op de schouders van Gilles toen Jolien op het eilandje arriveerde. Jolien en Laure waren te laat om te kunnen helpen.
Gebruikersavatar

Frolva27 apr 2020, 16:20

 2204
Cedric schreef: Alina stond al op de schouders van Gilles toen Jolien op het eilandje arriveerde. Jolien en Laure waren te laat om te kunnen helpen.
Iemand anders mocht toch de plaats van Aline (of Gilles) innemen?
Gebruikersavatar

Taupe07727 apr 2020, 16:34

 767  Yens
Poirot schreef:Welk bedrag had Alina ook alweer geboden op de eerste vrijstelling?
5400 dacht ik

Cedric schreef:Alina stond al op de schouders van Gilles toen Jolien op het eilandje arriveerde. Jolien en Laure waren te laat om te kunnen helpen.
Deze begrijp ik niet goed.
Ik denk dat Laure en Bart als laatsten aankomen. Jolien dus zeker al ervoor.
Maar dan nog had Alina daar iets moeten proberen op zijn minst en niet passief bellen.
Zoals supra vermeld, het lukt me echt niet, wil iemand anders proberen? Of toch blijven proberen tot de tijd op is en dan pas bellen... ze hadden ergens de tijd staan want je hoort iemand zeggen, we hebben nog tijd, wacht nog even (op Laure en Bart dus zeker?). En als er geen tijd was, dan was GDC wel kome nzeggen dat het te laat was.

Cadfael schreef: Als ze ziet dat het toch lukt, kan zij beter de bel luiden dan iemand anders om zich onverdacht te maken. Als mensen direct in een tunnelvisie kruipen, is het moeilijker om die er terug uit te krijgen.

Dat is de vraag ... is dat de taak van de mol, onverdacht zijn? Misschien voor ons tv-kijkers wel maar de opdracht is zoveel mogelijk geld uit de pot te halen volgens mij ...
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!27 apr 2020, 16:46

 60
Sorry voor het off-topic gaan, maar in welke topic worden de kijkcijfers nu weer weergegeven ? ..
Gebruikersavatar

Cadfael27 apr 2020, 16:49

 229  Uma
Taupe077 schreef:Dat is de vraag ... is dat de taak van de mol, onverdacht zijn? Misschien voor ons tv-kijkers wel maar de opdracht is zoveel mogelijk geld uit de pot te halen volgens mij ...
Toch deels ook onverdacht blijven. Anders kunt ge alles laten mislukken bij wijze van spreken, als het toch niet uitmaakt of mensen u verdenken.
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2020, 16:50

 2354  Uma
Die ga ik zo dadelijk posten, dus je zal het vanzelf zien verschijnen.
Gebruikersavatar

Tijlie927 apr 2020, 16:50

 63  Uma
Ik was eerst!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12