Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2020, 16:50

 2354  Uma
:oops:
Gebruikersavatar

jos.jansen27 apr 2020, 18:17

 328  Uma
Ben benieuwd naar de sabotages op zondag. Eentje die ik verwacht is dat Alina op een of andere manier het scherm bij de geblindeerde wagens ofwel omgedraait heeft ofwel in spiegelbeeld gezet heeft. Het zou namelijk perfect verklaren waarom ze zo'n tegenstrijdige informatie kreeg.
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2020, 20:47

 2354  Uma
Waaaaaaaauwwww!!!! Je hebt echt talent, Mateo! :hartje:
Gebruikersavatar

Polle de Molle27 apr 2020, 20:48

 135  Bert
Cedric schreef:Ow shit, mijn sarcasme is duidelijk niet duidelijk genoeg geweest...
Ik heb die post vorige nacht een kwartier na middernacht geplaatst. We wisten toen al 4 uur dat er maar maximaal 5000 inschrijvingen zouden zijn én het was zelfs zo dat de inschrijvingen al volzet waren.

Als ik dan zeg "wedden dat er niet meer dan 5000 inschrijvingen zullen zijn", dan was dat absoluut als grap bedoeld hé...
Ja maar ik kijk altijd wreed laat naar de mol. Rond 23u begin ik pas. En heb dat van die inschrijvingen pas achter mij post gezien. 😉
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2020, 21:06

 2245  Uma
Mateo schreef:Ik hoop dat jullie mijn - vandaag gemaakte- schilderij van Alina kunnen waarderen.
Afbeelding
Dat schilder jij zo eventjes op één dag?! Dat is ongelooflijk goed gedaan.

Ik ben fan. Weet je dat ik al jouw teken- en schilderexploten over De Mol opsla onder de file 'Afbeeldingen' op mijn pc? Ik heb nu al drie van je topstukken opgeslagen: de tekening van Joeri en de twee schilderijen van Bart en Alina. Het is keigoed gedaan!

Ik hoop dat Alina dit op een of andere manier ook te zien krijgt.
Gebruikersavatar

Mer2827 apr 2020, 21:13

 302
Top gedaan Mateo, alweer een meesterwerk!!! 👍🏻 👍🏻 👍🏻

(Net zoals de anderen hoop ik dat Alina en Bart deze tekeningen ooit zullen zien, net zoals Joeri zijn tekening zag.)
Gebruikersavatar

Taupe07727 apr 2020, 21:44

 767  Yens
Cadfael schreef:Toch deels ook onverdacht blijven. Anders kunt ge alles laten mislukken bij wijze van spreken, als het toch niet uitmaakt of mensen u verdenken.
Als het ook nog eens lukt om niet verdacht te zijn, top. Maar dat is in theorie bijzaak. De rol van de mol is zo weinig mogelijk geld in de pot door sabotage als het nog eens kan. Ik zou liever een mol hebben die al snel bekend is maar dat er maar een pot is van 10000 euro dan een mol die heel het spel onder de radar blijft en we blijven twijfelen en dat de pot 30000 euro is. Voor de tv-kijker leuk maar dat is niet de bedoeling van het spel dacht ik.

Ideaal is een mol die constant in the picture is, erop los kan mollen zodat er weinig in de pot is en dat zelf de finalisten niet weten wie de mol is maar is dat realistisch :?:
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT27 apr 2020, 21:51

 767  Yens
Tuurlijk is het wel belangrijk voor de mol om ook voor de medekandidaten onverdacht te blijven. Dat is toch de 'definitie' van een mol in die vorm van het woord: Iemand die dubbelspel speelt en dat zo onopvallend mogelijk moet doen, om niet ontmaskerd te worden. Sabotages zijn misschien iets belangrijker, maar onopvallend zijn is ook heel belangrijk!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 23:18

 8153
Mateo schreef:Ik hoop dat jullie mijn - vandaag gemaakte- schilderij van Alina kunnen waarderen.
Afbeelding
😲 Mateo! Heb jij dit op 1 dag geschilderd???
Dat is meer dan fantastisch, dat is ongelooflijk!
Prachtig zeg!
Ik vind echt dat we moeten proberen om jouw portretten bij de geportretteerden te doen belanden. Ik zou zelfs meer zeggen: ik vind dat je portretten ver buiten het forum bekend mogen worden. Je hebt zoveel talent, maar je bent veel te bescheiden (en dat siert je). Ik zou echt ontroerd en trots zijn als "onze" Mateo in the picture zou kunnen en mogen staan bij de modellen en misschien zelfs een artikel zou kunnen scoren in de media.
:hartje: :hartje: :hartje:

Misschien kan je Bart een les geven in druiven schilderen? 😉
Gebruikersavatar

Mateo27 apr 2020, 23:56

 870
Merci weer voor de complimenten en likes allemaal.
Wie weet wat er nog in het verschiet ligt....

En ja, Chicawah, Bart mag gerust (virtueel voorlopig) druivenschilderles bij me komen volgen. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 apr 2020, 00:08

 8153
Zijn ander fruit was eigenlijk ook maar amateuristisch. :mrgreen:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12