Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Paracetamol28 mei 2020, 14:48

 40
Ik denk niet dat iemand daar voor uit zal komen maar zolang je geen mail hebt ontvangen dat ze je niet weerhouden kan het nog altijd.
Gebruikersavatar

Mollenmoller04 jun 2020, 14:35

 2
Een vriendin van me heeft zich ingeschreven voor de Mol. Ze heeft nog altijd geen mail gehad van de Mol-redactie over haar inschrijving.
Weet iemand hoelang het duurt vooraleer de redactie kandidaten een eerste keer uitnodigt voor een gesprek? En mag ze ook een mail verwachten als ze niet geselecteerd is? Of gebeurt dit alleen als ze haar wel als kandidaat overwegen? Ze vraagt zich eigenlijk gewoon af of ze nog mag hopen op een selectie. Zelf wenst ze anoniem te blijven voor het geval ze toch nog geselecteerd zou worden.
Gebruikersavatar

Agt. Mol Daviër08 jun 2020, 13:26

 33  Yens
negatief antwoord volgde vorig jaar pas in augustus, ik denk dat het nog wat te vroeg is - hopen mag zeker nog rond deze tijd 😉
Gebruikersavatar

Nonline08 jun 2020, 20:34

Molerator  6547  Uma
Als ze inderdaad 10000 inschrijvingen moeten bekijken, zou ik het misschien nog een paar weken geven. Maar als je tegen eind juni nog niets gehoord heb, zou ik de vakantiedagen beginnen inplannen, want dan zal het er niet van komen.
Gebruikersavatar

Rapunzel12313 jun 2020, 19:36

 2
Ik heb al via een ander medium een bericht gehad dat de gesprekken vorig jaar in Juni doorgingen. Eind mei mail gekregen. Toen met zelfs meer inschrijvingen. Droom opbergen dus... Wel jammer dat ze dan pas in augustus bericht geven (en dan nog eens het meest onpersoonlijk bericht dat ze kunnen. Elk jaar hetzelfde...) Dat zouden ze toch beter kunnen aanpakken...
Gebruikersavatar

Agt. Mol Daviër20 jun 2020, 14:17

 33  Yens
Uit goede bron van iemand die op gesprek mocht vorig jaar weet ik dat de gesprekken toen in juli/augustus plaatsvonden en uitnodigingsmails pas eind juni werden verstuurd 😉

Of dat te extrapoleren valt naar dit jaar is natuurlijk moeilijk te zeggen, vorig jaar zou het nu nog gekunnen hebben in elk geval
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16