Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

nathan.depotter26 apr 2020, 23:08

 17  Uma
Dat was héél snel 😲

Ik vraag me af of dat nu wel doorgronde inschrijvingen gaan zijn, want iedereen gaat dat waarschijnlijk gehaast ingevuld hebben om erbij te zijn.
Gebruikersavatar

simon.demey26 apr 2020, 23:10

 18  Sven
Je moest supersnel zijn.

Vrees ik nu ook voor, heb een uur proberen in te loggen maar dat lukte zelfs niet.

Jammer
Gebruikersavatar

nathan.depotter26 apr 2020, 23:11

 17  Uma
Ik vind persoonlijk dat ze dit anders hadden moeten aanpakken maar bon, die servers lagen heel de tijd plat dus kei veel mensen hebben waarschijnlijk daardoor hun kans gemist
Gebruikersavatar

IkBenDeMol26 apr 2020, 23:12

 287
nathan.depotter schreef:Dat was héél snel 😲

Ik vraag me af of dat nu wel doorgronde inschrijvingen gaan zijn, want iedereen gaat dat waarschijnlijk gehaast ingevuld hebben om erbij te zijn.
Ik vraag me ook af of ze daar 10 goeie gaan tussen vinden. Zullen wel veel 'impulsinschrijvingen' zijn nu.
Gebruikersavatar

Nonline26 apr 2020, 23:16

Molerator  6547  Uma
Ik heb nu voor het eerst in 15 jaar gebaald dat ik geen televisie heb... Daardoor liep ik sowieso een uur en een kwart achter voor de inschrijvingen op de mensen met televisie en daarna kreeg ik inderdaad time-outs op de server :(
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 apr 2020, 23:22

 2354  Uma
Wooooooooooow! Dat is snel!
Gebruikersavatar

jerodev26 apr 2020, 23:25

 5
IkBenDeMol schreef:Ik vraag me ook af of ze daar 10 goeie gaan tussen vinden. Zullen wel veel 'impulsinschrijvingen' zijn nu.
Dat vermoed ik ook, maar dan denk ik dat ze dit zelf ook zullen verwachten. Er zal wel nagedacht zijn over deze regel.
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!26 apr 2020, 23:46

 60
Er zullen wel 10 goede kandidaten gevonden worden, ben ik van overtuigd. Die zullen allemaal wel grondig gescreend worden plus nu het minder mensen zijn, hebben ze nog meer tijd om ze allen te screenen. Hopelijk voor het seizoen 10, is het terug weer normaal en hebben we iets meer tijd om in te schrijven.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16