Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

mol.ler27 apr 2020, 00:33

 4
Amai, zo snel! Wel jammer...
Zouden ingevulde vragenlijsten die verzonden zijn na het bericht 'volzet' nog bekeken worden door woestijnvis? Duurde wel even om de vragenlijst in te vullen/ video te maken en te uploaden...
Gebruikersavatar

julieke.vdw27 apr 2020, 00:37

 106  Uma
Jansen schreef:Inderdaad :oops: , Argentinië is ook Amerika 😉. Nee, veel mensen gebruiken Amerika als ze de VS bedoelen, het enige probleem is, dat het volgens mij onmogelijk zal zijn om dit najaar in de VS op te nemen...

EDIT: dit is een antwoord op de post van "IK HEB JE, MOL!" 😉
Hopelijk vallen hun plannen niet in het water... Kunnen ze dit jaar niet opnemen op een eiland waar geen SARS-CoV-2 is? Vanuatu of zo? 😃
Gebruikersavatar

nathan.depotter27 apr 2020, 00:44

 17  Uma
mol.ler schreef:Amai, zo snel! Wel jammer...
Zouden ingevulde vragenlijsten die verzonden zijn na het bericht 'volzet' nog bekeken worden door woestijnvis? Duurde wel even om de vragenlijst in te vullen/ video te maken en te uploaden...
Ja dit vraag ik me ook eigenlijk af, zo'n vragenlijst vul je niet snel snel in. Allesinds toch niet op een deftige manier.
Gebruikersavatar

Paracetamol27 apr 2020, 00:46

 40
mol.ler schreef:Amai, zo snel! Wel jammer...
Zouden ingevulde vragenlijsten die verzonden zijn na het bericht 'volzet' nog bekeken worden door woestijnvis? Duurde wel even om de vragenlijst in te vullen/ video te maken en te uploaden...
Als het goed is zou je een bevestigingsmail moeten ontvangen dat je inschrijving goed ontvangen is, indien dit niet zo is vrees ik ervoor.
Gebruikersavatar

Polle de Molle27 apr 2020, 00:48

 135  Bert
Zou me graag eens inschrijven en wou zonet eens filmpje monteren met de huisstijl (glitches, zwarte achtergrond met het mollogo) met al een valse naam, hobbies en job etc, alles al gelogen met de enigste waarheid dat ik graag wel de mol zou zijn. Om dan bij de selectie eens hun gezicht te willen zien als ze mijn paspoort etc vragen :p

Nuja, blijkbaar zou dit teveel tijd innemen en zal het inderdaad al van vooraf gemaakt moeten worden of een impulinschrijving moeten zijn, want dit was wel immens vlug verlopen.

Tomorrowland is er inderdaad niets tegen zoals iemand hier al zei 😃
Gebruikersavatar

Rik27 apr 2020, 00:55

 122  Uma
IkBenDeMol schreef:Ik vraag me ook af of ze daar 10 goeie gaan tussen vinden. Zullen wel veel 'impulsinschrijvingen' zijn nu.
Het eerste jaar op VIER waren er 3000 inschrijvingen. Natuurlijk vinden ze wel 10 goede kandidaten uit 5000 inschrijvingen. Ze gaan er zelfs moeten weren.
Gebruikersavatar

hamza.oubliaid27 apr 2020, 00:59

 1
ik heb letterlijk geweend van verdriet toen ik zag dat alle 5000 plaatsen reeds ingenomen waren! :( :(
Gebruikersavatar

Paracetamol27 apr 2020, 01:10

 40
IkBenDeMol schreef:Ik vraag me ook af of ze daar 10 goeie gaan tussen vinden. Zullen wel veel 'impulsinschrijvingen' zijn nu.
Iedere doorsnee Vlaming is toch een geschikte kandidaat? Dat maakt het programma juist zo mooi, een verademing tussen alle bv programma's door. Lloyd was anders ook een 'impuls inschrijving' op z'n zatte avond. 😉
Gebruikersavatar

Elrond27 apr 2020, 01:18

 84  Sven
Vraag me ook af of daar genoeg oudere mensen gaan tussen zitten? Mensen die vroeger willen slapen of vroeg moeten opstaan enz... Heb het gevoel dat er veel inschrijvingen van studenten zullen zijn
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2020, 01:19

 2354  Uma
Ik ben ook eens heel benieuwd wat dit gaat geven, want er is al redelijk wat kritiek op sociale media...
Gebruikersavatar

Elrond27 apr 2020, 01:28

 84  Sven
Ja inderdaad, maar is allicht om zichzelf niet op te stapelen met tienduizenden inschrijvingen.. Kan me inbeelden dat enorm veel mensen nu verlangen naar zo'n reis dus zou gemakkelijker hebben kunnen oplopen tot 30000 inschrijvingen, niet?
Vermoed dat ze wel ingeschat hebben dat het zeer snel zou gaan, ze trekken er op die manier wel de mensen mee aan die het meest gemotiveerd zijn, of zie ik dat verkeerd?

Dat de site zou crashen is wel iets dat ze beter hadden moeten voorbereiden, ken een aantal personen die hebben afgehaakt omdat hun video maar niet wou uploaden
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16