Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Ahiha27 apr 2020, 01:38

 6
Elrond schreef:Vraag me ook af of daar genoeg oudere mensen gaan tussen zitten? Mensen die vroeger willen slapen of vroeg moeten opstaan enz... Heb het gevoel dat er veel inschrijvingen van studenten zullen zijn
Ik dacht net hetzelfde. (Dit jaar ook opvallend veel 20’ers) Wie heeft nog een pc open op dat uur? Wie kan vlot een video uploaden, typen,...
Ik denk al niet de categorie 50+
Qua moment op de avond denk ik dat ook veel ouders niet kunnen inschrijven want de kids nog niet in bed/ moeten erna naar bed/... (en het moet geheim zijn dus best wachten ;-p) zal wat minder breed publiek zijn idd.
Maar er zullen zeker weer toffe personen tussen zitten. Komt goed. Ze weten ze altijd te vinden.
Gebruikersavatar

Elrond27 apr 2020, 01:41

 84  Sven
Ben er ook zeker van dat ze weer een toffe groep zullen maken.

Qua moment in de week is de zondagavond vlak na de aflevering het enige juiste moment denk ik, omdat dan de meeste mensen de boodschap te zien krijgen
Alhoewel, misschien dat ze met de aankondiging gewoon nog even hadden moeten wachten, tot zaterdagavond ofzo...
Meeste mensen zijn thuis dan en dan heb je ook niet zo'n massale toestroom naar de site, waardoor het bij een heleboel mensen vastloopt
Gebruikersavatar

mol.ler27 apr 2020, 02:11

 4
Elrond schreef:Ja inderdaad, maar is allicht om zichzelf niet op te stapelen met tienduizenden inschrijvingen..
Inderdaad, heb er ook wel begrip voor. Vorig jaar waren er ook ongeveer 15000 inschrijvingen. Stel dat elk filmpje 2 minuten duurt, dan heb je 500 uur aan filmpjes. Dat werk kan je verdelen, maar het blijft veel natuurlijk (en dan hebben ze nog niet naar die keilange vragenlijst gekeken)
Gebruikersavatar

arne.n27 apr 2020, 03:02

 1
Ik heb ook uitgesteld gekeken en baal wel dat ik me dus niet kan inschrijven. Ze zullen wel goede kandidaten vinden, maar ik vind het enorm spijtig dat het zo snel is gegaan.
Gebruikersavatar

annick.neskens27 apr 2020, 06:25

 128
Vermoljoen schreef:Oh ja, naar een staat in de VS gaan zou ook wel mooi zijn! Zoals ze in WIDM in 2017 naar Oregon gingen.
Dat zou leuk zijn maar misschien moeten ze wel in België blijven omwille van het coronavirus.
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2020, 07:48

 3423  Yens
Ahiha schreef:Ik dacht net hetzelfde. (Dit jaar ook opvallend veel 20’ers) Wie heeft nog een pc open op dat uur? Wie kan vlot een video uploaden, typen,...
Ik denk al niet de categorie 50+
Euh... ik denk toch wel dat jij een verkeerd beeld hebt van 50-plussers. Ik ben zelf 55 (of toch bijna) en kan nog wel wat meer dan jij hier schrijft (onder andere websites maken). En ik heb ook heel wat vrienden leeftijdsgenoten die hetzelfde kunnen...

Mijn papa van 82 zou dit zelfs kunnen...
Gebruikersavatar

Addow27 apr 2020, 09:00

Molerator  377  Yens
Cadfael schreef:De mol van volgend jaar heeft al gemold door de inschrijvingen tot 5000 te beperken 😂
Je bent me net voor. Ik wilde net hetzelfde gaan typen. Alina haar laatste mollenstreek... Seizoen 2021 boycotten, muhahaha 😃
Gebruikersavatar

Ahiha27 apr 2020, 09:19

 6
Jansen schreef:Euh... ik denk toch wel dat jij een verkeerd beeld hebt van 50-plussers.
Oei... nu voel ik mij nog meer pc-analfabeet :oops:
Sorry Jansen, ik veralgemeende met mijn familie.Ik ben iemand die de pc enkel werkgerelateerd gebruikt. Mijn vader (jonger dan de uwe) enkel voor businessmails naar de kaartclub. Ik veralgemeende.
Dikke duim voor uw hippe vader!
Gebruikersavatar

Andreas27 apr 2020, 09:31

Molerator  113
Ik keek er zo naar uit, gewoon dat zalig gevoel alleen al wetende dat je jezelf hebt ingeschreven voor het beste TV programma aller tijden ongeacht je geslecteerd gaat worden of niet.. Tegen dat ik mijn fimpje gemaakt had was alles al volzet.. van 3000 ineens naar 0 plaatsen vrij?? Ik geraak nog makkelijker aan TML tickets!
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 09:40

 299
Zou je nog een brief kunnen sturen naar VIER of Woestijnvis, en dan nog kans hebben om mee te doen? 😛
Gebruikersavatar

Mola Lisa27 apr 2020, 09:54

 328  Uma
Waarom laten ze de inschrijvingen niet een tijdje lopen ? Bijvoorbeeld één week zodat iedereen (ook het zorgpersoneel die zich nu uit de naad werken voor ons, applaus voor hen) de kans krijgt om zich in te schrijven. De computer kan er dan nadien at random 5000 uithalen. Lijkt mij toch iets eerlijker.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16