Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!27 apr 2020, 17:36

 60
Klaartje schreef:Als lid van dit forum is het toch helemaal niet erg als je je niet hebt kunnen inschrijven, want dan kan je tenminste het volgende seizoen hier actief meespeuren en berichten posten. Als je meedoet, kan dat niet tijdens de duur dat het programma loopt en zelfs in de aanloop naar het nieuwe seizoen moet je volledige radiostilte in acht nemen.

Gewoon kijken, genieten, meespeuren en daarover babbelen op het forum is net zo fijn als zelf meedoen. Want de kans om bij die tien deelnemers te geraken is eigenlijk verwaarloosbaar klein. Hier op het forum ben je tenminste zeker dat je mag meedoen. Ik vind dat zelfs een volwaardig alternatief voor al die (10.000 - 10) mensen die het uiteindelijk toch niet gaan halen. Soms moet je ook gewoon tevreden kunnen zijn met wat je kan krijgen, indien de "hoofdprijs" niet is weggelegd voor jou.
Ik volg jou volledig. Dit is zeker ook tof, maar als je hetzelf meemaakt en je zit zelf in het spel, dan is dit toch een beetje anders. Plus je kan nog meer proberen genieten van het land waar je zit, dan dat je het op tv ziet. Dat vind ik toch. Daar kan ik over meespreken als actieve reiziger. Maar ik ga er zeker niet om rouwen en ga ik gewoon mijn visie delen met iedereen op dit forum. Zeker en vast ook gezellig.

Omwille van bepaalde redenen heb ik mij sowieso niet ingeschreven, maar in 2022 ga ik toch wel proberen 😉
Gebruikersavatar

Frolva27 apr 2020, 17:42

 2204
Zelf ben ik al drie maal geselecteerd (één keer als mol en twee keer als kandidaat), maar toch telkens voor dit forum gekozen. 😉


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!27 apr 2020, 17:43

 60
Dat is wel heel erg nobel van jou, 🙂
Gebruikersavatar

mol.ler27 apr 2020, 17:53

 4
Frolva schreef:Zelf ben ik al drie maal geselecteerd (één keer als mol en twee keer als kandidaat), maar toch telkens voor dit forum gekozen. 😉


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Begrijpelijke keuze! Wie wilt er nu op een prachtige reis...
Gebruikersavatar

Mola Lisa27 apr 2020, 18:14

 328  Uma
Paracetamol schreef:Zo gaat iedereen altijd commentaar hebben op eender welk tijdstip, vind het ook maar raar dat De Mol hun eigen programmering niet zou mogen volgen omdat niet iedereen live kan kijken. Daar kunnen zij ook niet aandoen, maar ongetwijfeld dachten ze niet dat het zo snel volzet zou zijn, vind het ook wat vreemd om Elisabet haar inschrijving hier bij te betrekken, indien jou idee van een loting toegepast zou worden kon ze even goed ook niet gekozen worden.
Dat klopt maar ze zou dan wel evenveel kans gehad hebben als alle anderen. In de selectie zoals ze nu gebeurt heeft ze geen kans en dat vind ik persoonlijk niet eerlijk.
Gebruikersavatar

masterveecee27 apr 2020, 18:15

 3547  Sven
Frolva schreef:Zelf ben ik al drie maal geselecteerd (één keer als mol en twee keer als kandidaat), maar toch telkens voor dit forum gekozen. 😉


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
stom stom stom!!
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 18:16

 299
Ik zou zelf liever mee willen doen en dit forum een jaartje overslaan.
Gebruikersavatar

Elrond27 apr 2020, 18:22

 84  Sven
Ik krijg hier de vraag of mensen die een bevestigingsmail hebben gekregen, nu ingeschreven zijn of niet? Blijkbaar door het nieuws dat er tegen de 30000 pogingen waren om zich in te schrijven en de eerste 10000 zich nu effectief kunnen inschrijven
Gebruikersavatar

JBB27 apr 2020, 18:42

 439  Uma
Ik denk dat we die 30.000 ook met een korrel zout moeten nemen. Dat kan toch bijna niet, van 14.000 vorig jaar ineens meer dan een verdubbeling op 1 nacht tijd... Of het moet zijn dat niemand op zomervakantie kan gaan, en iedereen dus wel verlof over heeft in het najaar 😛

Volgens mij zijn er ook veel mensen die deels uit nieuwsgierigheid beginnen aan die inschrijving, en dan toch op een bepaald moment beslissen om het niet in te dienen...
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 18:45

 299
Vast. 30.000 is ook erg veel vergeleken met vorig jaar.
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2020, 23:05

 1690  Sven
Oei, gij ook al. Dat wordt daar een dictatuur.
Gebruikersavatar

Swimsys.nl27 apr 2020, 23:07

 47  Emanuelle
Elrond schreef:Ik krijg hier de vraag of mensen die een bevestigingsmail hebben gekregen, nu ingeschreven zijn of niet? Blijkbaar door het nieuws dat er tegen de 30000 pogingen waren om zich in te schrijven en de eerste 10000 zich nu effectief kunnen inschrijven
Ja dat is in feite juist
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16