Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee03 mei 2020, 22:49

 3547  Sven
JBB schreef:Dus ook dit seizoen helaas weer filmpjes van inzendingen waarbij mensen zichzelf een beetje belachelijk maken...

Mijn enige (kleine) minpuntje aan deze laatste aflevering :roll:
Waarom? was jij dat?? 😲
Gebruikersavatar

JBB03 mei 2020, 22:57

 439  Uma
masterveecee schreef:Waarom? was jij dat?? 😲
Hahaha nee, al zou ik wel graag die man zijn die zei: ik voel me nog niet oud 😂

(zie voorgaande berichten in dit topic om te weten "waarom" ik dit een beetje jammer vind)
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2020, 22:58

 2834  Uma
Volledig akkoord.
Dat ze de filmpjes tonen van de 10 mensen die ze uiteindelijk geselecteerd hebben, alle begrip.
Maar van andere mensen zouden ze dat niet mogen doen want het komt inderdaad over als hen belachelijk maken.
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2020, 23:04

 1690  Sven
En door de deadline van 5000 inschrijvingen gaan ze nu extra materiaal hebben om dat te doen. Veel impulsieve inschrijvingen.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mei 2020, 23:13

 767  Yens
Jay-Lo schreef:En door de deadline van 5000 inschrijvingen gaan ze nu extra materiaal hebben om dat te doen. Veel impulsieve inschrijvingen.
Zo'n uitgebreide filmpjes die voorbereid lijken zullen alleszins al niet meer kunnen, want daar was geen tijd genoeg voor deze keer.
Gebruikersavatar

masterveecee03 mei 2020, 23:14

 3547  Sven
Mollenjager-DT schreef: Zo'n uitgebreide filmpjes die voorbereid lijken zullen alleszins al niet meer kunnen, want daar was geen tijd genoeg voor deze keer.
denk ik toch ook
Gebruikersavatar

Paracetamol03 mei 2020, 23:17

 40
Mollenjager-DT schreef:Zo'n uitgebreide filmpjes die voorbereid lijken zullen alleszins al niet meer kunnen, want daar was geen tijd genoeg voor deze keer.
Wat altijd wel opviel is dat de filmpjes van de uiteindelijk geselecteerde kandidaten gewone voorstelling filmpjes waren zonder weinig tralala, misschien waren ze dat beu. 😛
Gebruikersavatar

masterveecee03 mei 2020, 23:18

 3547  Sven
Paracetamol schreef:
Wat altijd wel opviel is dat de filmpjes van de uiteindelijk geselecteerde kandidaten gewone voorstelling filmpjes waren zonder weinig tralala, misschien waren ze dat beu. 😛
Nope, GDC zei onlangs ook gewoon van: maak gewoon een filmpje van jezelfd, zoals je bent, dat ik het gemakkelijkst voor de reactie om te selecteren
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!03 mei 2020, 23:27

 60
Rik schreef:Terug on-topic.
Die 30.000 is toch met een korrel zout te nemen veronderstel ik. Daar gaat een groep tussen zitten die halverwege de vragenlijst "opgeven" om verschillende redenen. Te lang, te veel info, noem maar op. Veel mensen die ook afknappen op het feit dat ze een filmpje moeten insturen (ook al vind ik dat raar als je jezelf inschrijft voor een tv-programma). Dus die 30.000 zou logischerwijs nooit het effectieve aantal inschrijvingen geweest zijn.
Ik geloof dit eerder wel. De Mol was mogelijks voor velen (check de tv-cijfers) dé programma bij uitstek om op tv te kijken doorheen deze periode. Nog meer dan anders keken er naar het programma. 1,4 - 1,5 miljoen tv's die op De Mol stonden op zondagavond. Het aantrekkingskracht is nog groter dan anders.

Ik vind dit trouwens ook niet raar dat er filmpjes moeten genomen worden. Waarom ? Omdat je dan de persoon zelf zie praten, dat maakt het makkelijker om de mensen te screenen.
Gebruikersavatar

Rik03 mei 2020, 23:36

 122  Uma
De volle 100% zal nooit daadwerkelijk zijn inschrijving voltooien. En natuurlijk is het niet raar dat je een filmpje moet inzenden. De enige manier om direct veel criteria af te strepen.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mei 2020, 23:36

 767  Yens
Ik denk dat de makers in ieder geval het liefst hebben dat je gewoon jezelf bent in je filmpje en er niet te veel een (belachelijk) tonnetje van maakt zoals sommigen dat wel doen.
Gebruikersavatar

Rik03 mei 2020, 23:45

 122  Uma
Anderzijds heeft Gilles ooit gezegd dat iemand een filmpje had gemaakt waar ze al haar talenten in had verwerkt. En ze hadden die persoon uitgenodigd.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16