Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 17:13

 2834  Uma
Cedric schreef:Goh, de Eerste Wet van De Mol moet blijven gelden hé mensen.. Of je het nu leuk vindt of niet. "Er zitten geen leugens in de berichtgeving naar de kijker toe". Dat gaat om het feit dat er geen valse hints in het programma worden gestoken, dat er niet gelogen wordt in de uitleg van opdrachten, et cetera. Maar dus ook in het feit dat als men nu zei dat er slechts 5000 inschrijvingen mogelijk zouden zijn, dat men daar later niet op zal terugkomen.

De situatie is wat ze is..
Het zou ergens ook niet fair zijn tegenover diegenen die zich wel al inschreven om dan later opnieuw mensen te laten inschrijven, want die zouden dan meer tijd gehad hebben voor hun inschrijving. Nu was het op zijn minst voor alle inschrijvers gelijk: weinig tijd, nu of nooit, snel zijn of niet zijn.

Wie zich gisteren heeft kunnen inschrijven, proficiat. En enkelen onder hen hadden hun filmpje misschien al gemaakt, dus slim bekeken.
En wie zich niet heeft kunnen inschrijven, jammer maar helaas, er volgen n...
Allé, ze liegen dus toch.
Afbeelding
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2020, 17:16

 1293  Uma
ik zou het niet liegen noemen, maar ik denk eerder dat er onder "lichte" druk een toegeving is moeten gebeuren. Want plots maar eens het aantal inschrijvingen verdubbelen, dat vind ik wel een beetje vreemd.

Ik weet ook niet wat de kritiek moet geweest zijn, maar er zal er genoeg geweest zijn om ervoor te zorgen dat er geen andere keuze was dan een toegeving doen.
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 17:18

 299
Er was ook behoorlijk veel kritiek, omdat het oneerlijk was tegen de mensen die echt de tijd nemen om een filmpje te maken, en het op te sturen.
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2020, 17:21

 2245  Uma
Als lid van dit forum is het toch helemaal niet erg als je je niet hebt kunnen inschrijven, want dan kan je tenminste het volgende seizoen hier actief meespeuren en berichten posten. Als je meedoet, kan dat niet tijdens de duur dat het programma loopt en zelfs in de aanloop naar het nieuwe seizoen moet je volledige radiostilte in acht nemen.

Gewoon kijken, genieten, meespeuren en daarover babbelen op het forum is net zo fijn als zelf meedoen. Want de kans om bij die tien deelnemers te geraken is eigenlijk verwaarloosbaar klein. Hier op het forum ben je tenminste zeker dat je mag meedoen. Ik vind dat zelfs een volwaardig alternatief voor al die (10.000 - 10) mensen die het uiteindelijk toch niet gaan halen. Soms moet je ook gewoon tevreden kunnen zijn met wat je kan krijgen, indien de "hoofdprijs" niet is weggelegd voor jou.
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2020, 17:21

 1293  Uma
Poirot schreef:Er was ook behoorlijk veel kritiek, omdat het oneerlijk was tegen de mensen die echt de tijd nemen om een filmpje te maken, en het op te sturen.
Iedereen die inschrijft moet een filmpje maken he. En er is nooit gezegd dat dat een state of the art filmpje moet zijn.
Gebruikersavatar

Paracetamol27 apr 2020, 17:22

 40
BeaVer schreef: Ik weet ook niet wat de kritiek moet geweest zijn, maar er zal er genoeg geweest zijn om ervoor te zorgen dat er geen andere keuze was dan een toegeving doen.
Denk niet dat het door de kritiek komt, eerder door de problemen op de site want dat is hun verantwoordelijkheid.
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2020, 17:24

 1293  Uma
Joat, maar meteen dubbel zoveel inschrijvingen en 5 extra dagen om je inschrijving te vervolledigen? Dat noem ik een serieuze toegeving.
Gebruikersavatar

JBB27 apr 2020, 17:24

 439  Uma
Dus m.a.w. moest je gisteren nog altijd bij de eerste 10.000 zijn.

Ik begrijp het niet helemaal. Kon je je dan toch nog inschrijven gisteren als de kaap van 5000 al overschreden was? Anders kan dat toch niet dat er gisteren 10.000 mensen zich in ieder geval geregistreerd hebben?

Maar goed, veel maakt het niet uit, laat dat volgend seizoen al maar komen
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 17:26

 299
Ik zat ook al te denken. Je kan je inschrijven tot 5 mei, maar GDC zegt ook dat je in de eerste 10.000 moet zitten. Wat is het nou?
Gebruikersavatar

Delirivm27 apr 2020, 17:26

 101  Sven
Tjah, hier kan je over blijven discussiëren.

Mensen die zich gisteren hebben ingeschreven of dat alleszins geprobeerd hebben zijn heus niet allemaal impulsieve mensen denk ik. Je mag enthousiast niet verwarren met impulsief.

Ik ben er zeker van dat hier veel mensen tussen zaten die anders een heel doordachte inzending zouden voorbereiden, maar daar nu onder tijdsdruk vluchtiger zijn over gegaan.
Zelf zit ik niet bij de gelukkigen die nu een 'herkansing' krijgen, maar ik heb het wél geprobeerd gisteren en ik beschouw mezelf niet als een impulsief iemand.
Het is nu wel enigszins jammer voor die eerste 5000 dat hun inzending iets gehaaster zal overkomen en dat de 2de golf meer voorbereidingstijd krijgt, maar het is zeker wel een mooie geste van het productieteam.

Ik ben ervan overtuigd dat er ook in de volgende editie een mooie mix van kandidaten zal zijn.

JBB schreef:Dus m.a.w. moest je gisteren nog altijd bij de eerste 10.000 zijn.

Ik begrijp het niet helemaal. Kon je je dan toch nog inschrijven gisteren als de kaap van 5000 al overschreden was? Anders kan dat toch niet dat er gisteren 10.000 mensen zich in ieder geval geregistreerd hebben?

Maar goed, veel maakt het niet uit, laat dat volgend seizoen al maar komen
Ik heb mensen iets zien schrijven over een verificatiecode, waarschijnlijk zullen de eerste 10.000 verificatiecodes dan kansmaken op die inschrijving?
Gebruikersavatar

JVL27 apr 2020, 17:35

 20
Was van plan om mij deze ochtend vroeg in te schrijven aangezien ik de finale pas gisterenavond laat heb bekeken.
Dus helaas val ik nu ook een tweede keer uit de boot :|

Had ik maar gisteren vroeger gekeken en had ik maar meteen proberen inschrijven...
Had mijn tante ballekes, dan was het ook mijn nonkel.

Geen self-blame dus, er zijn ergere dingen in het leven 😃 Better luck next time 😉

Mochten ze nog extra kandidaten zoeken, dan sta ik natuurlijk altijd paraat 🙂
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16