Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

jim-bob.desreumaux27 apr 2020, 19:31

 85  Sven
Hoi Gilles. Schitterende televisie. Dit is letterlijk het enige programma dat ik volg (geen tv <= ik freak 🙂 )

Dit gezegd zijnde. Die 10.000 inschrijvingen.... Daar klopt iets niet.... 😃
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2020, 19:32

 2245  Uma
Bedankt Gilles voor dit mooie bericht.

Nu je al een tip van de sluier hebt gelicht in verband met de bordjes en de Griekse voice-over, waar we weer van alles in zagen dat er dus niet was, ben ik benieuwd welke verborgen hints er dan wel inzaten.

Gilles, ge zijt ne schone mens, zowel van buiten als van binnen. En laat je niks wijs maken door die Griekse trainer, je hoeft helemaal niet af te vallen. Je bent immers je gewicht in goud waard! 🙂

Ik kijk al uit naar zondag en naar het volgend seizoen van mijn favoriete programma. De Mol blijft voor mij het beste wat op de Vlaamse televisie te zien is.
Gebruikersavatar

Davy27 apr 2020, 19:44

Site Admin  1167  Uma
Bedankt voor je bezoekje Gilles.

Vanaf de eerste trailer heeft de zoektocht ons hier ook dit jaar weer niet meer losgelaten 🙂

Meubilair en servies werden wekelijks bestudeerd, follow the money schema's aangevuld, jeansbroeken en streepjesshirts vergeleken, postcodetabellen doorzocht... en tot slot ook opdrachten (vaak beeldje per beeldje) besproken 😃

Het is fijn om te zien hoe de molcommunity hier zo leeft en samen zoekt, en het doet me dan ook plezier dat jullie vanop veilige afstand genoten hebben van deze hersenspinsels in alle mogelijke vormen. Ik kan me daar zeker iets bij voorstellen 🙂

Nogmaals proficiat aan gans de crew voor weer een schitterend seizoen van ons favoriete programma 🙌🏼
Benieuwd naar de laatste aflevering volgende week en alle sabotages van Alina!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 19:51

 8153
De anderen hebben eigenlijk al allemaal geschreven wat ik wil zeggen, dus ik ga het kort houden (ja, beste forumgenoten: ik kan dat écht!).
Alina was werkelijk een verbluffend goede mol. Schitterende prestatie van de kleine Rus! Hoedje af!
De pluim op dat hoedje is voor jou en de hele crew. Dikke merci voor weer eens reeks van het beste TV-programma aller tijden!


Klaartje schreef:Gilles, ge zijt ne schone mens, zowel van buiten als van binnen. En laat je niks wijs maken door die Griekse trainer, je hoeft helemaal niet af te vallen. Je bent immers je gewicht in goud waard! 🙂
Volmondig mee eens!
Van volle mond gesproken: ik had nu toch écht ( 😉 ) verwacht dat je zou zeggen dat hij zijn geld waard is in Melo/Mallow/Mallocakes. Zowel de echte ( 😉 ) als die uit den Aldi. :mrgreen:
Gebruikersavatar

lucu27 apr 2020, 20:01

 551  Sven
Gilles De Coster schreef:Wat een mol. We zijn allemaal bijzonder trots op hoe ze het heeft gedaan als mol, maar zijn nog veel meer onder indruk van haar persoonlijkheid. Jazeker, Alina was een slimme en gewiekste saboteur die haar rol fantastisch heeft gespeeld, maar bovenal was ze een geweldige reisgezel, een graag geziene kandidate en uiteraard, dat hoeft geen betoog: een geweldig ambiancemakertje. Wat ze precies allemaal uitgestoken heeft en hoe ze te werk ging krijg je zondag te horen in de laatste aflevering van het seizoen.
Bedankt Gilles & crew voor opnieuw een onvergetelijk seizoen van DE MOL.

Ik veronderstel dat het voor velen op dit forum een understatement is als ik zeg dat wij ons in onze wekelijkse (of beter: dagelijkse) zoektocht naar de mol in Griekenland zèlf waanden. De beeldregie was verbluffend, de proeven zeer geïnspireerd, de presentatie charmant & vlekkeloos, de kandidaten herkenbaar en nabij, een bijzonder gevoel in coronatijden...

Jullie worden als ploeg elk jaar beter. Je voelt elk moment dat jullie dit met passie doen, vol overgave, geen moeite is jullie te veel om het de (kritische) kijker naar zijn zin te maken. En hoe hard wij hier op dit forum ook hebben gezocht naar hints, opnieuw hebben we ons door jullie laten verschalken.

Het was boeiende, kleurrijke televisie en iedereen hier (en ver daarbuiten) kijkt reikhalzend uit naar de revelatie-aflevering van volgende week.

Tja, wat moet je zeggen als iemand je vraagt: "Wat vond je van DE MOL / de mol dit jaar?" Het antwoord is erg simpel geworden: "O, mega!'.

👍🏻 :joker: 👍🏻 :joker: 👍🏻 :joker: 👍🏻 :joker: 👍🏻 :joker: 👍🏻
Gebruikersavatar

masterveecee27 apr 2020, 20:16

 3547  Sven
Owla dat van die 10000 inschrijvingen had ik nog niet gezien
Gebruikersavatar

Elrond27 apr 2020, 20:28

 84  Sven
jim-bob.desreumaux schreef:
Dit gezegd zijnde. Die 10.000 inschrijvingen.... Daar klopt iets niet.... 😃
Hoe bedoel je?
Gebruikersavatar

Lars Beelen27 apr 2020, 20:33

 1
Bedankt Alina, Gilles & het hele team en alle kandidaten en betrokkenen voor het beste seizoen in mijn ogen tot nu toe!
Gebruikersavatar

Miep Mandarijn27 apr 2020, 21:06

 2
Wauw! Bedankt voor weer een fantastisch seizoen van de Mol!
Super dat we vanuit Nederland weer via Vier.be konden kijken. Iedere week hebben we genoten van alle geweldige opdrachten, mooie beelden en leuke kandidaten.
Heel hartelijk dank aan de hele crew, de kandidaten en aan jou Gilles!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT27 apr 2020, 21:41

 767  Yens
Bedankt Gilles en iedereen die deel uitmaakt van de ploeg van 'De Mol'! Voor het 5de jaar op rij zijn jullie erin geslaagd om mij opnieuw te verrassen en geen enkel moment teleur te stellen. Veel mensen zijn mij hier al voor geweest met reacties waar ik het mee eens ben, dus heb ik daar zelf nog weinig aan toe te voegen. FANTASTISCH SEIZOEN WEER MET EEN GRANDIOZE MOL, ALINA!! Tuurlijk willen we nu allemaal naar Griekenland, maar Argentinië, Zuid-Afrika, Mexico en Vietnam staan ook nog allemaal op mijn verlanglijstje... Liefst in het gezelschap van alle toppers die ooit hebben meegedaan.

Ik ben vooral blij dat jij zelf ook zoveel plezier lijkt te beleven aan het programma en dat je zo nauw betrokken bent bij de ontwikkeling van elk seizoen. Wie de beste mol is, kunnen we hier moeilijk kiezen. Ze hebben immers allemaal hun eigen kwaliteiten en ze waren allemaal fantastisch. Maar de beste presentator dat ben jij met zekerheid, en ik denk dat iedereen hier het daarmee eens is. Prachtig ook om te zien hoe jij zelf ook zo'n mooie band hebt met de groep, alleen al daarvoor willen zoveel mensen zich meteen inschrijven waarschijnlijk. 😉

En bedankt ook om ons in deze moeilijke tijd de perfecte afleiding te geven. Wij koesteren hier allemaal mee de hoop op een nieuw seizoen volgend jaar, want dat wordt vast weer geweldig! Van uit de grond van mijn hart, bedankt voor alweer een mythisch seizoen! :mrgreen:
Gebruikersavatar

SiMol27 apr 2020, 22:21

 264
Bedankt Gilles en zeker ook de voltallige Mol-crew!

Opnieuw een fantastisch seizoen gezien van de Mol.
De keuze voor Griekenland was een voltreffer, al ben ik benieuwd naar de link met de Griekse mythologie en de Mol, die moet er wel zijn.

Hoe jullie er altijd in slagen zo een geweldige groep samen te stellen blijft mij een raadsel.
Maar dus opnieuw genoten van alle kandidaten!

Doe zo verder, op naar het volgende top seizoen!

Groeten,
Simon

PS: als er volgende editie een IT'er tussen de 'kandidaten' zit, weet ik de Mol als :p Eerste sabotage was gisteren al een succes 😉
Gebruikersavatar

jim-bob.desreumaux27 apr 2020, 22:23

 85  Sven
Elrond schreef:Hoe bedoel je?
Omdat ik er niet bij ben en zondagavond dacht: "kga morgenochtend een mooi filmke maken en me inschrijven" :mrgreen: