Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

marc.koenen28 apr 2020, 19:12

 122
Bedankt Bruno voor het filmke.
Ik hoop dat je snel weer een dansje kan doen met Salim en Jolien.
En vergeet niet: tweemaal is scheepsrecht" 😃 😃
Gebruikersavatar

Rik28 apr 2020, 20:31

 122  Uma
Ik vond het zo erg voor je dat je zo snel uitgevallen was! Anderzijds heb je het geluk gehad mee te mogen doen met het strafste spel dat er bestaat.
Als ik vragen mag, had je jezelf opnieuw ingeschreven of hebben ze je gecontacteerd na je inschrijving een jaar eerder?
Gebruikersavatar

Polle de Molle28 apr 2020, 21:11

 135  Bert
Dag Bruno, leuk om je even te zien langskomen 😃

Ik was gisteren via whatsapp toevallig over jouw inschrijving bezig, hoe het kwam dat je al tweemaal geselecteerd kon worden. Was jouw video boodschap zodanig goed verzorgd dat de crew jou al direct in het achterhoofd hield of niet? Zoals Rik hierboven ook vraagt ben ik daar eigenlijk ook benieuwd naar. 😃

Indien ze jou al tweemaal laten komen na twee verschillende inschrijvingen, dan moet jij toch wel een soort trucje kennen om door de sollicitatie te geraken 😂
Gebruikersavatar

Bruno Van Wouwe28 apr 2020, 21:42

Deelnemer  2
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties !

1 tip : nu zondag kijken om iedereen nog eens in actie te zien...en vooral Alina 🙂
Zalig !!
Gebruikersavatar

Polle de Molle28 apr 2020, 21:54

 135  Bert
Nu ik eraan terugdenk moest het eventjes ook een "wtf" momentje geweest zijn voor jou toen ze jouw naam als eerste uit pandora's doos trokken 😂

Toen de namen bleven volgen werd het waarschijnlijk wel vlug duidelijk, maar die eerste paar seconden moeten toch wel wat vreemd aangevoeld hebben.

Kijken zullen we zeker! 🙂
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT28 apr 2020, 22:08

 767  Yens
Heel leuk dat je hier eens langskomt Bruno, altijd leuk als kandidaten daar hun tijd voor nemen!
Spijtig dat we niet meer van jou hebben kunnen zien, maar je bleef lang genoeg om te weten dat ook jij een topkandidaat was. Vooral jouw schitterende Griekse danskwaliteiten zullen mij altijd bijblijven en hoe je zo behulpzaam was tegenover Dorien in de opdracht in Meteora. Het zal wel raar geweest zijn om achteraf te merken dat bij de Vradeto trappen de mol gewoon heel de tijd vlak naast jou stond te mollen. 😉
Gebruikersavatar

SiMol29 apr 2020, 08:02

 264
Heel tof dat er sommige kandidaten het forum ook volgen

Bruno, je was een top kandidaat!
Had je graag verder zien komen in het spel, maar bewijst waarschijnlijk opnieuw hoe moeilijk de eerste afleveringen/dagen zijn om de mol op het spoor te komen.

Ben benieuwd naar alle hints en molacties.
Vermoedelijk ben je er met je ogen open in gelopen aan de Vradeto trappen, zoals velen.
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2020, 08:24

 3547  Sven
Zalig om onze familie terug te mogen aanvullen met een insider!
Bedankt Bruno om lang te komen en je video hier te zetten. echt leuk. en tot later nog eens!
Gebruikersavatar

ex-molinator29 apr 2020, 09:29

 3483  Uma
Ha die Bruno!
Nooit echt als verdachte bij mij overgekomen en vanaf aflevering 3 definitief als Mol geschrapt 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2020, 15:42

 8153
Bruno Van Wouwe schreef:Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties !

1 tip : nu zondag kijken om iedereen nog eens in actie te zien...en vooral Alina 🙂
Zalig !!
Natúúrlijk kijken wij zondag! 😃
En maandag worden we wakker in een diep zwart gat. :cry:
Gebruikersavatar

kristof.allaerts29 apr 2020, 18:12

 364  Uma
Goed gespeeld Bruno.
Want eigenlijk zat je toch wel héél dicht in de buurt denk ik.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol29 apr 2020, 18:31

 287
Ik vermoed ook dat hij na de bruiloft jammer genoeg alles heeft ingezet op Laure en niet op Alina. 🙂